Zapewniamy „kompletny zestaw narzędzi zwiększających produktywność oraz wspomagających zarządzanie relacjami z klientami. Dostępne programy są przydatne do wykonywania rutynowych zadań, do efektywnego i scentralizowanego zarządzania informacjami o klientach i partnerach, a także do samodzielnego tworzenia profesjonalnych kampanii oraz materiałów marketingowych.” (www.oprogramowanie.org)

„Teraz firmy mogą udostępniać i zarządzać informacjami o klientach, sprzedaży i projektach w jednym miejscu, dzięki czemu w sposób bardziej wydajny można śledzić wszelkie możliwości sprzedaży i reagować na potrzeby klientów. Niezwykle wydajne nowe możliwości pomagają w zarządzaniu potencjalnymi i bieżącymi klientami, śledzeniu i prognozowaniu sprzedaży, przydzielaniu i kontrolowaniu zadań projektowych oraz prowadzeniu bardziej udanych kampanii marketingowych. Poznaj dziesięć głównych czynników, dzięki którym program … pomaga zarządzać najważniejszymi aspektami działalności biznesowej: zdobywaniem i utrzymywaniem lojalności klientów.” (www.oprogramowanie.org)

Poznaj 10 głównych korzyści ze stosowania aplikacji

 

1. Usprawnienie i integracja zarządzania informacjami o klientach pozwalająca natychmiastowo reagować na określone wymagania klientów.

2 Zarządzanie informacjami o kontrahentach i kontrola kluczowych informacji o szansach sprzedaży, klientach oraz kontaktach biznesowych.

3 Efektywne zarządzanie potencjalnymi klientami i możliwościami sprzedaży w celu zwiększenia sprzedaży.

4 Dostosowanie gromadzonych danych do potrzeb przedsiębiorstwa umożliwiające rejestrację najistotniejszych w działalności biznesowej danej firmy informacji.

5 Czytelne zestawienie kompletnych informacji o kluczowych i potencjalnych klientach, pomocne przy podejmowaniu decyzji i ustalaniu priorytetów poszczególnych zadań.

6 Skuteczne prognozowanie sprzedaży oraz analiza danych z wykorzystaniem elastycznych raportów.

7 Łatwe zarządzanie procesem tworzenia, dystrybucji i śledzenia kampanii marketingowych oraz kontrola reakcji na prowadzone kampanie, w celu oceny skuteczności kampanii.

8 Gromadzenie informacji o projekcie w jednym miejscu umożliwiające przydzielanie pracownikom nowych zadań i automatyczne przesyłanie właściwych danych do list zadań poszczególnych pracowników.

9 Bezpieczne i proste udostępnianie informacji oraz możliwość jednoczesnego dostępu do dokumentu wielu użytkowników.

10 Stały kontakt i dostęp do ważnych informacji o klientach, możliwość pracy w trybie offline.

 

Zamieszczone powyżej informacje zostały opublikowane na temat Pakietu Microsoft Office Small Business 2007, za który musisz zapłacić około tysiąca złotych za każdą zainstalowaną wersję. Przy dziesięciu komputerach w firmie to koszt przekraczający dziesięć tysięcy złotych.

Zoho CRM zapewnia te same funkcje bezpłatnie dla trzech użytkowników. Zapewnia również funkcjonalne i nowatorskie możliwości zarządzania magazynem połączone z ofertowaniem i fakturowaniem.

Przy dziesięciu stanowiskach pracy w firmie będziesz musiał zapłacić jedynie za siedem licencji Zoho CRM. Ceny jednej licencji za miesiąc użytkowania rozpoczynają się od trzydziestu złotych. Minimalny roczny koszt aplikacji Zoho CRM dla dziesięciu stanowisk wynosi zatem około dwóch i pół tysiąca złotych. To zaledwie jedna czwarta kosztu aplikacji Microsoft. Przy większej ilości stanowisk wymagających dostępu do systemu różnica cenowa będzie rosła na korzyść Zoho.

Na pewno nie chcesz przepłacać!

Zoho zapewnia Ci swobodny dostęp do zapisanych na Twoim koncie Zoho danych za pośrednictwem internetu , bez względu na to, gdzie się aktualnie znajdujesz.

Zaskoczyła Cię różnica cenowa, przy zbliżonym poziomie funkcjonalności?

Nie wierz nam na słowo. Sam przekonaj się jakie korzyści Zoho może przynieść Twojej firmie.

Wypróbuj Zoho CRM oraz inne nasze aplikacje.

Kategorie: Archiwum

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress