Wszystkim Klientom, którzy mają z nami podpisane umowy serwisowe oferujemy bez dodatkowych opłat, opracowane przez nas rozszerzenia do Zoho. Ilość dodatków rośnie dla coraz wyższych pakietów opieki serwisowej. Oferujemy połączenia do systemów ERP, połączenie z eBay, z centralą telefoniczną, wysyłki SMS i wiele innych. Zachęcamy do zapoznania z rozszerzoną ofertą serwisu !

 

  • Wołacz w języku polskim. Instalacja oprogramowania które w prawidłowy sposób uzupełni w CRM imiona w j. polskim na forme wołacza. Na przykład imię Anna na Anno.
  • Wyliczanie rentowności ofert w CRM. Wyliczanie rentowności oferty po wprowadzeniu jej do CRM.
  • Kalendarz wydarzeń. Aplikacja pozwalająca udostępniać w internecie listę oferowanych kursów i szkoleń.
  • PRM Partner Relationships Management. Rekrutacja i szkolenia Partnerów firmy. Przydzielanie Klientów do obsługi, rejestracja sprzedaży, kontrola budżetów marketingowych, forum Partnerów.
  • Połączenie CRM – e-bay. Import/ export produktów z aukcji e-bay do CRM. Rejestracja kupujących. Obsługuje wiele serwisów ebay ( .com, uk, germany, italy, spain i inne)
  • Połączenie CRM – Paypal. Śledzenie płatności za produkty w Paypalu, pobieranie informacji o płatnościach i obsługa w CRM. Obsługuje wiele kont Paypal.
  • Naliczanie prowizji handlowców. Aplikacja wyliczająca prowizje należne sprzedawcom i kierownikom sprzedaży.
  • Połączenie CRM z ERP ( Optima, WF-MAG). Import i eksport danych z ERP do CRM. Kontrahenci, sprzedaż, stany magazynowe.
  • Kalendarz rezerwacji sal, gabinetów, wizyt. Zaawansowany moduł zarządzania pracownikami w terenie. Kalendarze dostępności, wizyty Klientów, rezerwacja pomieszczeń na spotkania.
  • Kampanie SMSowe. Obsługa kampanii wysyłkowych SMS i połączenie do CRM SMSów zwrotnych.
  • Połączenie z centralą telefoniczną ( freeconet, asterisk, elastix, avaya). Połączenie centrali telefonicznej stacjonarnej lub VOIP w sieci Klienta.

 

Warunki Opieki Serwisowej

Kategorie: Aktualności

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress