Oto jak wygląda proces wdrożenia Zoho CRM. To proste:
  • Faza wstępna
    • Potwierdzenie celów jakie chcą Państwo osiągnąć dzięki Zoho
    • Wybór i akceptacja licencji Zoho potrzebnych organizacji
    • Przedstawienie i akceptacja ostatecznej kalkulacji kosztów
  • Analiza
    • Zakup licencji Zoho dla przyszłych użytkowników systemu
    • Spotkanie robocze/warsztat u Klienta z zespołem odpowiedzialnym za realizację celów. Zebranie danych potrzebnych przy wdrożeniu i zaprojektowanie procesów obsługi klientów w firmie
  • Konfiguracja
    • Parametryzacja systemu
    • Szkolenie administratora
    • Integracje z backoffice ( opcjonalnie)
  • Szkolenie użytkowników wybranych modułów
    • Integracja e-maila
    • Instalacja aplikacji na telefonach komórkowych
  • Faza użytkowania systemu
    • Wsparcie online i telefoniczne
    • Programowanie i konfiguracja „na żądanie”

 

 

Wystarczy, że zadzwonisz do nas lub napiszesz nam mailowo o Twoich potrzebach, reszta należy do nas.

 

Co zyskujesz dzięki Zoho?

 

Zoho pozwala Ci stworzyć prywatne, dostępne dla wybranych osób rozwiązanie w internecie. Możesz połączyć wiele działalności firmy w jednym miejscu. Zoho oferuje systemy zarządzania dokumentami, pocztą, finansami i wiele innych w chmurze. CRM, flagowa aplikacja, organizuje procesy handlowe i marketingowe. Łączy w cyklu sprzedaży namiary, konta, kampanie itp.

 

 

SPRAWDŹ NAS NA STRONIE ZOHO
ZAMÓW INDYWIDUALNA PREZENTACJĘ
JESTEM PEWIEN ŻE CHCĘ ZOHO U SIEBIE

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Każde zamówienie przed jego realizacją podlega przeglądowi i potwierdzeniu przez Sprzedającego pod kątem w szczególności: - Prawidłowego dobrania licencji Zoho do rozmiaru firmy - Połaczenia/ integracji pomiędzy produktami Zoho - Aktualności ceny w ofercie Zoho i jej prawidłowości pod kątem miejsca przechowywania danych ( EU, US, inne) Zamknij