Wybór rozwiązania CRM stanowi wielkie wyzwanie dla każdej organizacji. Różnorodność proponowanych rozwiązań i złożoność tego szybko rozwijającego się rynku nie ułatwia firmom wyboru. Poniższy model oceny jest propozycją przejrzystego, możliwego do skontrolowania procesu, który pomoże liderom sprzedaży i informatykom wybrać dostawców w oparciu o obiektywne kryteria wyboru.

KROK 1 – Opracuj własną hierarchię kryteriów i podkryteriów dla dostawców CRM i ich wyboru oprogramowania w obszarach:

  • Funkcjonalność
  • Koszt
  • Technologia
  • Dostawca – Doświadczenia z wdrożeniami, Pozycja na rynku, Wizja rozwoju
  • Użyteczność Oprogramowania, Jakość

KROK 2 – Określ względną ważność kryteriów i podkryteriów

KROK 3 – Oceń każdego z dostawców CRM w każdym kryterium

Poniżej przedstawiamy propozycję arkusza który może być bazowym dla Państwa własnego. Arkusz wylicza automatycznie ważoną ocenę każdego z dostawców. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Każde zamówienie przed jego realizacją podlega przeglądowi i potwierdzeniu przez Sprzedającego pod kątem w szczególności: - Prawidłowego dobrania licencji Zoho do rozmiaru firmy - Połaczenia/ integracji pomiędzy produktami Zoho - Aktualności ceny w ofercie Zoho i jej prawidłowości pod kątem miejsca przechowywania danych ( EU, US, inne) Zamknij