Na tak postawione pytanie odpowiedź jest tylko jedna: to zależy wyłącznie od Ciebie. Zachęcamy wszystkich do pracy online, lecz może się zdarzyć, że będziesz potrzebował aplikacji do pracy w trybie offline, albo zwyczajnie nie potrafisz obyć się bez tradycyjnych narzędzi biurowych, do których przywykłeś. Edytor tekstu (Zoho Writer), arkusz kalkulacyjny (Zoho Sheet) oraz aplikacja do tworzenia prezentacji (Zoho Show) obsługują wszystkie formaty dokumentów, włącznie z formatem.doc, .xls oraz .ppt. Zaletą korzystania z Zoho w trybie online jest mobilność oraz możliwość współpracy z innymi użytkownikami. Do pracy w trybie offline możesz wykorzystać tradycyjne narzędzia MS Office. Proponujemy swoim użytkownikom wtyczki (małe aplikacje do pobrania z naszej strony), pozwalające tworzyć, edytować i zapisywać wszystkie dokumenty tekstowe oraz arkusze kalkulacyjne utworzone przy użyciu Microsoft Word/Excel bezpośrednio w Zoho. Możesz też pracować w trybie „offline” z edytorem tekstu (Zoho Writer) tak abyś mógł tworzyć dokumenty nawet, kiedy nie masz połączenia z Internetem a potem zsynchronizować je z wersjami wcześniej zapisanymi w trybie online.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress