Skoncentruj się na właściwych słowach kluczowych.

Zoho CRM łączy dane o sprzedaży z wydatkami na kampanie Google AdWords, dzięki czemu możesz zorientować się, które słowa kluczowe przyciągają najbardziej dochodowych klientów. Wydawaj swoje pieniądze na odpowiednią reklamę i uzyskaj większy zwrot z inwestycji.

Wykorzystaj efekt skali sprzedaży.

Gdy wiesz, dlaczego do Twojej witryny trafił potencjalny klient, możesz zwiększyć efekt skali sprzedaży. W Zoho CRM przedstawiciele handlowi mogą zobaczyć, w które reklamy kliknęli klienci i jakich słów kluczowych wyszukiwali, aby znaleźć Twoją firmę. 

Wypełniaj lukę między konwersjami online a zakupami offline.

Agencje marketingowe lub specjaliści zajmujący się reklamą Google AdWords w Twojej firmie nie muszą już pogrążać się w ciemności, jeśli chodzi o konwersję sprzedaży. Nawet po zamknięciu oferty po kilku tygodniach od pierwszego kontaktu, system CRM automatycznie przekaże dane o konwersji do AdWords. Twoje dane będą zawsze aktualne, dzięki czemu uzyskasz lepszą skuteczność realizowanych kampanii.

Sprawdź skuteczność realizowanych kampanii.

Użyj szczegółowych statystyk dotyczących skuteczności reklam, aby mieć pewność, że inwestujesz w najlepsze kampanie. Łącząc dane analityczne AdWords z danymi o przychodach z CRM, możesz dowiedzieć się, które reklamy i słowa kluczowe są najbardziej opłacalne.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Każde zamówienie przed jego realizacją podlega przeglądowi i potwierdzeniu przez Sprzedającego pod kątem w szczególności: - Prawidłowego dobrania licencji Zoho do rozmiaru firmy - Połaczenia/ integracji pomiędzy produktami Zoho - Aktualności ceny w ofercie Zoho i jej prawidłowości pod kątem miejsca przechowywania danych ( EU, US, inne) Zamknij