Zoho oferuje szeroki wachlarz aplikacji dostępnych online ułatwiających zarządzanie pracą małych i średnich przedsiębiorstw oraz znacznie obniżających koszty działania. Lecz oszczędność kosztów i zwiększenie wydajności to dopiero początek. Zoho stale aktualizuje i udoskonala swoje aplikacje, zmierzając do ich pełnej integracji. Dzięki temu praca z systemami dostępnymi jako serwis staje się nie tylko łatwiejsza, bardziej efektywna, ale również o wiele przyjemniejsza.

W trakcie korzystania z aplikacji Zoho Twoje dokumenty w serwisie są bezpiecznie przechowywane na naszych serwerach, a dostęp do nich jest możliwy o każdej porze i w każdym miejscu. Oznacza to, że nie musisz zabierać ze sobą własnego komputera, lecz dostęp do danych zapisanych w Zoho możesz mieć z każdego komputera połączonego z Internetem. Dodatkowo Zoho usprawnia współprace przy przygotowaniu projektów i umożliwia udostępnianie danych. Przykładowo, dane edytora tekstu Zoho Writer można udostępnić na kilka sposobów. Można udostępnić je wybranym osobom, uczynić je ogólnie dostępnymi, albo nawet wspólnie edytować i tworzyć dokument w tym samym czasie. Oferujemy wersje bezpłatne wszystkich naszych aplikacji oraz konkurencyjne ceny płatnych wersji dla przedsiębiorstw. Jest to bardzo ekonomiczny sposób zapewnienia Twojemu przedsiębiorstwu kompletnego pakietu aplikacji biznesowych.

Kategorie: FAQ

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress