Szybciej rozpocznij swoje kampanie marketingowe.

Niezależnie od tego, czy wystawiasz się na targach, czy organizujesz konferencję dla klientów, będziesz chciał zaplanować szczegóły kampanii z wyprzedzeniem i zorganizować pracę swojego zespołu. Ustaw budżety, przypisz właścicieli do zadań i zmierz sukces kampanii – wszystko z poziomu Zoho CRM.

Edukuj swoich klientów za pomocą kampanii e-mailowych.

Stwórz kampanie e-mailowe zachęcające potencjalnych klientów do odwiedzenia stoisk targowych i zaplanuj  dalsze krokami za pomocą zaawansowanego marketingu e-mailowego (opartego na Zoho Campaigns). Możesz śledzić statystykę otwarć e-maili, współczynnik klikalności i współczynnik odrzuceń. Po zakończeniu wydarzenia edukuj nowych potencjalnych klientów realizując ścieżkę sprzedaży za pomocą autoresponderów.

Czytaj więcej

Określ, skąd pochodzą Twoi potencjalni klienci.

Twórz formularze typu „web-to-lead” dla swoich stron docelowych za pomocą prostego interfejsu „przeciągnij i upuść”. Przekazuj informacje o uczestnikach i korzystaj z CRM, aby śledzić wydarzenia, w których brali udział Twoi potencjalni klienci.

Czytaj więcej

 

Skanuj wizytówki.

Aplikacja Card Scanner pozwala skanować wizytówki za pomocą smartfona i automatycznie importować je do CRM. Zanim osoba odwiedzająca twoje stoisko na targach je opuści, możesz wysłać jej automatyczny e-mail, dziękując za poświęcony czas i przesyłając do siebie dane kontaktowe.

Czytaj więcej

Sprawdź, jak opłacają się Twoje kampanie reklamowe

Zoho CRM łączy dane dotyczące sprzedaży z wydatkami Google AdWords, dzięki czemu można dowiedzieć się, które reklamy pomagają w konwersji na klientów. Wydawaj swoje pieniądze na odpowiednią reklamę i uzyskaj większy zwrot z inwestycji.

Czytaj więcej

Zrób więcej dzięki aplikacjom, z których już korzystasz.

Zoho CRM współpracuje z popularnym oprogramowaniem do automatyzacji marketingu, takim jak Zoho Campaigns, Unbounce, ConstantContact, GetResponse i więcej.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Każde zamówienie przed jego realizacją podlega przeglądowi i potwierdzeniu przez Sprzedającego pod kątem w szczególności: - Prawidłowego dobrania licencji Zoho do rozmiaru firmy - Połaczenia/ integracji pomiędzy produktami Zoho - Aktualności ceny w ofercie Zoho i jej prawidłowości pod kątem miejsca przechowywania danych ( EU, US, inne) Zamknij