Szybciej rozpocznij swoje kampanie marketingowe.
Niezależnie od tego, czy wystawiasz się na targach, czy organizujesz konferencję dla klientów, będziesz chciał zaplanować szczegóły kampanii z wyprzedzeniem i zorganizować pracę swojego zespołu. Ustaw budżety, przypisz właścicieli do zadań i zmierz sukces kampanii – wszystko z poziomu Zoho CRM.

Edukuj swoich klientów za pomocą kampanii e-mailowych.
Stwórz kampanie e-mailowe zachęcające potencjalnych klientów do odwiedzenia stoisk targowych i zaplanuj dalsze krokami za pomocą zaawansowanego marketingu e-mailowego (opartego na Zoho Campaigns). Możesz śledzić statystykę otwarć e-maili, współczynnik klikalności i współczynnik odrzuceń. Po zakończeniu wydarzenia edukuj nowych potencjalnych klientów realizując ścieżkę sprzedaży za pomocą autoresponderów.

Określ, skąd pochodzą Twoi potencjalni klienci.
Twórz formularze typu „web-to-lead” dla swoich stron docelowych za pomocą prostego interfejsu „przeciągnij i upuść”. Przekazuj informacje o uczestnikach i korzystaj z CRM, aby śledzić wydarzenia, w których brali udział Twoi potencjalni klienci.

Skanuj wizytówki.
Aplikacja Card Scanner pozwala skanować wizytówki za pomocą smartfona i automatycznie importować je do CRM. Zanim osoba odwiedzająca twoje stoisko na targach je opuści, możesz wysłać jej automatyczny e-mail, dziękując za poświęcony czas i przesyłając do siebie dane kontaktowe.

Sprawdź, jak opłacają się Twoje kampanie reklamowe
Zoho CRM łączy dane dotyczące sprzedaży z wydatkami Google AdWords, dzięki czemu można dowiedzieć się, które reklamy pomagają w konwersji na klientów. Wydawaj swoje pieniądze na odpowiednią reklamę i uzyskaj większy zwrot z inwestycji.
