Multimedia

  • Zoho Marketplace 21/09/2016   Chciałbyś dodać nowe funkcjonalności do Zoho CRM, ale nie wiesz gdzie ich szukać? Pozwól, że wskażemy ci drogę! Poznaj Zoho Marketplace, platformę z roszerzeniami do Zoho CRM!   Rozszerzenia te są tworzone nie tylko przez Zoho, ale też przez samych użytkowników CRMa, którzy tworzą własne usprawnienia, a następnie dzielą się nimi z innymi. Choć w Marketplace znajdziemy ...
  • 10 lat Zoho Projects 21/09/2016   Zoho Projects ma już 10 lat! Z tej okazji pozwolimy sobie na krótką podróż sentymentalną, by przypomnieć sobie jak przebiegała jego historia!   Skorzystaj z okazji i zacznij korzystać z Zoho Projects!    
  • SalesInbox – mail połączony z CRM 21/09/2016   Dzisiaj zaprezentujemy nowego członka rodziny Zoho – aplikację SalesInbox, która łączy funkcjonalność maila i CRMu. Zapoznajcie się z mailem stworzonym specjalnie dla sprzedawców i odkryjcie jego funkcjonalności!   SalesInbox dzieli widok poczty na 4 części: szansy, kontakty & namiary, nie w CRMie i współpracownicy. Dzięki temu można łatwiej zanalizować które maile są istotne i należy poświęcić im ...
  • Planowanie wysyłki maili w Zoho Mail 21/09/2016   Tym razem omówiona zostanie nowa fukncjonalność Zoho Maila – możliwość planowania wysyłki maila.   Niecodzień zdarza się nam, że potrzebujemy wysłać mail o określonym czasie, by odkryć z frustracją, że inne sprawy odciągają nas od tego celu i w natłoku zajęć zapominamy maila puścić. Możliwość zaplanowania wysyłki maili ma przeciwdziałać takim właśnie problemom.   System umożliwia nie tylko wysłanie ...
  • Zoho CRM 2016 – funkcje administracyjne 21/09/2016   Funkcje przeznaczone dla administratorów także zostały udoskonalone. Dowiedz się co możesz ulepszyć, jako osoba zarzadzająca systemem, aby podnieść komfort pracy nie tylko sobie, ale także innym użytkownikom w nowym filmiku!   Automatyzacje w postaci workflowów zostały przedstawione bardziej wizualnie, co ułatwia tworzenie ich. Nową opcją są natomiast harmonogramy, czyli automatyzacje które uaktywniają się nie wtedy, gdy spełniona ...
  • Zoho CRM 2016 – ułatwienia pracy 21/09/2016   CRM nie powinien być toporny, dlatego też nowa wersja Zoho CRMu wprowadziła nowe usprawnienia dla użytkowników. Zapoznajcie się z nowymi rozwiązaniami które zwiększą komfort i skuteczność pracy w naszym filmiku!   Pierwszą nowością jest opcja synchronizowania kalendarza Zoho CRM z innymi kalendarzami dzięki aplikacji iCal. Wersja mobilna Zoho CRM została też wzbogacona o nowe funkcje – „Near ...
  • Zoho CRM 2016 – komunikacja z klientem 21/09/2016   Nowa wersja Zoho CRM, nowy wygląd i nowe funkcjonalności! Witamy na początku cyklu filmów poświęconych nowej wersji naszego systemu!   W tym filmiku skupimy się na funkcjonalnościach związanych z bezpośrednim kontaktem z klientem. Od teraz wszystkie interakcje z klientem będą sygnalizowane dzięki SalesSignals – funkcjonalności która na bieżąco informuje nas o wszelkich akcjach klienta związanych z nami. Rejestrowane ...
  • Wdrożenie Zoho CRM – krok 6 – Dostosowanie wyglądu CRM do potrzeb użytkownika 23/11/2015     Strona startowa, ustawienia osobiste.    
  • Wdrożenie Zoho CRM – krok 5 – Konfiguracja informacji wspólnych na poziomie całej firmy 23/11/2015     Dane adresowe CRM, Waluty CRM, Strefa czasowa, Logo firmy.    
  • Wdrożenie Zoho CRM – krok 4 – dostosowane wyglądu strony 23/11/2015     Wygląd strony CRM. Moduły powiązane. Karty CRM.    
  • Wdrożenie Zoho CRM – krok 3 – dostosowanie pól 23/11/2015     Pola segmentujące bazę, pola ofert, zamówień. Karta Klienta CRM.    
  • Wdrożenie Zoho CRM – krok 2 – zakładki 23/11/2015     Wybór modułów CRM, konfiguracja własnych modułów, zakładki webowe.    
  • Wdrożenie Zoho CRM – krok 1 – założenie konta Zoho 23/11/2015 Założenie konta, wybór wersji bazowej CRM.
  • Wdrożenie Zoho CRM w firmie – planowanie 23/11/2015 Analiza organizacji, planowanie wdrożenia CRM.
  • Zwiększenie skuteczności konwersji Adwords dzięki Zoho CRM 23/11/2015 Połączenie sprzedaży CRM z konwersjami Adwords..
  • Rezerwacja hotelu w Zoho CRM 23/11/2015 Zespołowa praca z mailem. Mail grupowy. Dzielenie maili.
  • Dozwolone adresy IP w Zoho CRM 23/11/2015 Filtrowanie dostępu do CRM w zależności od lokalizacji.
  • Audyt zmian w Zoho CRM – filtrowanie 23/11/2015 Kontrolowanie zmian w Zoho. Audyt zmian danych i ustawień aplikacji.
  • Ankiety Klienta – rozszerzenie do Zoho CRM 23/11/2015 Ankietowanie Klienta w połączeniu z CRM. Ankiety mailowe i telefoniczne.
  • Zadania i notatki w Zoho Mail 23/11/2015 Edycja i przechowywanie notatek. Przydzielanie zadań w organizacji.
  • Zoho Streams – rozszerzenie Zoho Maila 23/11/2015 Zespołowa praca z mailem. Mail grupowy. Dzielenie maili.
  • Strumienie w Zoho CRM 23/11/2015 Praca zespołowa działu sprzedaży. Monitorowanie aktywności sprzedażowych.
  • Zoho Recruit – System do Rekrutacji Nowej Generacji 10/11/2015 Wyszukiwanie, wybór i zatrudnianie nowych pracowników. Narzędzie dla działów HR ( kadr) i Agencji Zatrudnienia od Zoho.
  • Zoho Motivator – Motywowanie sprzedaży 10/11/2015 Raportowanie wyników sprzedaży i ustawianie celów. Ustawianie wskaźników KPI firmy i celów do zrealizowania przez dział handlowy.
  • Zoho Inventory – rozszerzenie Zoho CRM dla firm handlowych 10/11/2015 Zarządzanie magazynem, zakupami i wysyłkami do Klientów. Zintegrowany z CRM system do obsługi logistyki dostaw.
  • Potraktuj Klienta jak Znajomego ! 10/07/2015   Prostota i szybkość to potężna kombinacja oraz powód, dlaczego SalesIQ jest dla Ciebie.
  • Inteligentna sprzedaż na www za pomocą Zoho SalesIQ 28/04/2015 Zapis webinarium przedstawiającego narzędzie prowadzenia czatów na stronie www – Inteligentna sprzedaż na www za pomocą Zoho SalesIQ. Czym jest Sales IQ /Dlaczego czat? Dodawanie i konfiguracja SalesIQ Czatowanie i wspieranie Klientów Współpraca w zespole wsparcia Uczenie się dzięki historii czatów i raportom Integracja SalesIQ z Zoho CRM i z Zoho Support Inteligentna sprzedaż na www
  • Zaawansowana funkcjonalność Zoho CRM 21/04/2015 Zapis webinarium przedstawiającego zaawansowane funkcje Zoho CRM. Zarządzanie terytoriami Ścieżki akceptacji. Konfiguracja procesu akceptacji. Workfow. Dlaczego warto skorzystać z workflow? Podstawowe działania workflow. Zaawansowane działania workflow.
  • Wielokanałowa obsługa klienta za pomocą Zoho Support 21/04/2015 Zapis webinarium przedstawiającego zaawansowane funkcje Zoho Support – narzędzia działów obsługi Klienta i serwisu. Co to jest Zoho Support? Omówienie podstawowej funkcjonalności. Kanały zgłoszeń. Integracja z Zoho CRM. Automatyzacje Zoho Support. Wewnętrzne raporty Zoho Support. Wersja mobilna. Powiadomienia SMS
  • Zaawansowana funkcjonalność Zoho Campaigns 14/04/2015 Zapis webinarium przedstawiającego zaawansowane funkcje Zoho Campaigns – Angażowanie klienta: Integracje Zoho Campaigns Zaawansowane kampanie Kampanie A/B, RSS Kampanie Eventbrite Kampanie kuponowe. Generowanie unikalnych kodów. Kampanie społecznościowe – poszerzaj publiczność dzięki promowaniu kampanii na Facebooku, Twitter, LinkedIn. Integracja z Zoho CRM Automatyzacje e-mail marketingu w oparciu o etap sprzedaży lub reakcje na maila.  Autorespondery – seria automatycznych maili np. po rejestracji.  E-mail Workflow – wysyłanie ...
  • Śledzenie i prognozowanie sprzedaży w Zoho CRM 10/04/2015 – B2C vs B2B. – Zarządzanie namiarami (co to jest namiar, generowanie, utrzymywanie i klasyfikowanie namiarów). – Klasyfikowanie namiarów w Zoho CRM. – Konwertowanie namiaru. – Proces sprzedaży w Zoho CRM. – Śledzenie lejka. – Etapy możliwości sprzedaży. – Raporty lejka. – Prognozowanie sprzedaży. Definicja. – Konfiguracja prognozy w Zoho CRM. – Prognozowanie a role w firmie. – Raporty prognozy. – Pytania i odpowiedzi.
  • Zoho Mail – system poczty dla firm 26/03/2015 Zapis webinarium przedstawiającego Zoho Mail. System pocztowy dla małych i większych firm dostępny za pomocą internetu. Pierwsze kroki z Zoho Mail: – Ogólnie o Zoho Mail. Historia. – Dodawanie/ kupowanie domeny. – Omówienie procesu konfiguracji e-mail. – Tworzenie aliasów pocztowych. – Ustawianie stref czasowych i preferencji językowych. – Ustawienie nazwy wyświetlanej. – Polityka mailowa i grupy w Zoho Mail. – Migracja do Zoho Mail – ...
  • Zoho Showtime – prezentacje angażujące widzów 16/03/2015 Zapis webinarium przedstawiającego Zoho Showtime. Narzędzie dla prezenterów pozwalające zaangażować uczestników prezentacji do aktywnego udziału.  
  • PRM – Partner Relationships Management 12/03/2015 Zarządzanie relacjami z Partnerami – PRM. Krótka lista funkcji w j. angielskim.  
  • Zoho Campaigns – kreator kampanii mailowych i monitorowanie efektów 12/03/2015 Zapis webinarium z Klientami przedstawiającego Zoho Campaigns – kreator kampanii mailowych i monitorowanie efektów: eMail Marketing Zoho Campaigns – Projektowanie, wysyłanie i śledzenie kampanii mailowych. – Zarządzanie lista mailingową. Budowanie, segmentacja listy odbiorców. – Test A/B – kampanie testowe oparte na temacie i treści. – Szablony – szybkie projektowanie za pomocą gotowych szablonów mailowych. – Raporty – śledzenie skuteczności kampanii w czasie ...
  • Wspólne zarządzanie projektami za pomocą Zoho Projects 17/02/2015 Zapis webinarium z Klientami przedstawiającego Zoho Projects z naciskiem na pracę zespołową: →Koordynowanie zespołem. Feeds – widok ostatnich aktywności pracowników na wszystkich projektach jak i poszczególnych. →Zarządzanie zadaniami. →Rejestracji czasu pracy pracowników na zadaniach. Rozliczanie klienta. →Bug Tracking. Zgłaszanie błędów i rozwiązywanie w Zoho Projects. →Narzędzia do współpracy w Zoho Projcects. (m.in. tworzenie dodawanie dokumentów). →Zarządzanie projektami poza biurem. Wersja mobilna ...
  • Rozszerzenie możliwości Zoho CRM za pomocą Zoho Creator 03/02/2015 Zapis webinarium z Klientami przedstawiającego możliwości budowania dodatkowym modułów CRM cały pakiet Zoho z naciskiem na integrację.
  • Zoho CRM dla początkujących 16/12/2014 Zapis webinarium z Klientami przedstawiającego temat „Zoho CRM dla początkujących”.  
  • Link do webinarium 16/12/2014 Najbliższe webinarium – Zoho CRM dla początkujących. Wtorek 19 I 2015 – godzina 14:00. Zapraszamy.
  • Broszura/ Ściąga – Zoho CRM: każdego dnia 08/12/2014 Przygotowaliśmy dla Państwa wygody darmową broszurę/ ściągę w formacie PDF, zawierający skrócone techniki pracy przydatne w codziennym korzystaniu z Zoho CRM. Proponujemy wydrukować broszurę i trzymać ją w pobliżu komputera. Przydatny każdemu korzystającemu z Zoho zwłaszcza w okresie początkowym. Aby otrzymać swój egzemplarz broszury prosimy o przesłanie maila na info@zpartner.pl      
  • Wprowadzenie do Zoho 01/12/2014 Zapis webinarium z Klientami przedstawiającego cały pakiet Zoho z naciskiem na integrację. Wersja Grudzień 2014.
  • Pakiet Zoho CRM Plus 01/12/2014 Pokaz nowych funkcjonalności Zoho. Październik 2014. Omówienie: 1. Pakietu Aplikacji Zoho CRM Plus 2. Nowe aplikacji Sales IQ i Zoho Social 3. Dodatkowych funkcjonalności Zoho CRM Uwaga, ponieważ jest to zapis webinarium z Klientami można ominąć początek. Właściwa prezentacja zaczyna się od 5:40.
  • Przedstawienie Zoho Phonebridge 01/12/2014 Przedstawienie Zoho Phonebridge. Narzędzia pozwalającego łączyć CRM z centralą telefoniczną.
  • Konfiguracja darmowego konta Zoho CRM 01/12/2014 Zakładanie konta i podstawowa konfiguracja konta Zoho CRM w wersji darmowej.
  • Konfiguracja Zoho Sales IQ 01/12/2014 Konfiguracja Zoho Sales IQ ( poprzednio Zoho Livedesk). Film o funkcjach programu pozwalającecgo śledzić ruch na stronie internetowej oraz świadczyć obsługę Klienta poprzez okienko czatu.
  • Łączenie błędów w Zoho Bugtracker 04/09/2014 Duplikaty błedów, błędy oprogramowania zależne od siebie nawzajem – te i inne problemy grup programistów zmniejszysz dzięki skorzystaniu z narzędzia łączenia błędów w Zoho Bugtracker. Zoho Bugtracker to darmowe narzędzie do śledzenia błędów oprogramowania. Bez konieczności instalowania serwera i bazy danych. Dla jednego projektu bez ograniczeń ilości błędów i ilości użytkowników.
  • Kanał Youtube 03/09/2014 Link do kanału youtube zawierającego większość filmów które opublikowaliśmy. Zapraszamy do subskrybcji na kanale youtube
  • Mobilny CRM, CRM na komórkę i tablet 29/01/2014
  • Zoho CRM dla początkujących 29/01/2014
  • Wprowadzenie do Zoho 28/10/2013 Film skierowany przede wszystkim do właścicieli firm i zarządzających sprzedażą. Opisuje produkty Zoho w kontekście Klienta firmy.