ZOHO CRM jako nowoczesny model zarządzania, którego wyznacznikiem działania jest jak najlepsze sprostanie potrzebom konsumenta  rozszerzył swoją funkcyjność.

 W Zoho CRM pojawiła się nowa opcja – wsparcie wielowalutowe. Wielowalutowość pozwala realizować każdą transakcję w systemie w dowolnie wybranej walucie, a dane można prezentować w walutach stosowanych np. w rozliczeniach danej organizacji. Jest to niesamowite ułatwienie dla firm z całego świata prowadzących sprzedaż w wielu krajach. Dzięki kontu CRM będziesz z łatwością zarządzał transakcjami w różnych walutach i prowadził działalność gospodarczą na globalnym rynku. CRM pozwoli zebrać raporty sprzedaży i przeliczyć na walutę główną.

Dzięki funkcji wielowalutowości:

  • sam wybierzesz walutę główną dla Twojej firmy,
  • uruchomisz listę walut dla swoich przedstawicieli handlowych,
  • zaktualizujesz kurs wymiany walut.

Wszystko to co dla Twojej Firmy zrobi CRM – wsparcie wielowalutowe

1. Import pojedynczego pliku, który zawiera dane w wielu walutach.
2. Szacunek wartości szans w organizacji waluty krajowej, a także w lokalnej walucie klienta.
3. Minimalizacja ręcznej konwersji i wprowadzenie w zautomatyzowaną wydajności.
4. Generowanie raportów z transakcji w wielu walutach i dzielenie się nimi w organizacji waluty krajowej.

Jako dział sprzedaży dzięki wielowalutowości Twoja Firma może:

  • używać wybranej (głównej) waluty przy wpisywaniu pola,
  • generować oferty, zamówienia sprzedaży, faktury i zamówienia zakupu w różnych walutach,
  • wyświetlać w domu raport planowanej sprzedaży w wybranej walucie.

 

Zastanawiasz się nad CRM z funkcją wielowalutowości?

Zapytaj o szczegóły!

 

 

Kategorie: Archiwum

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress