Zoho zmienia się dla ciebie! Aby zapewnić użytkownikom większą funkcjonalność, prezentujemy Państwu ulepszoną wersję Zoho CRM.

 

New-CRM

Nowa twarz CRMu

Dzięki zmodyfikowanemu interfejsowi, dostęp do informacji o klientach będzie jeszcze prostszy. Już nigdy więcej nie pogubisz się przeglądając kilka kart klientów naraz. Od teraz nazwa obecnie otwartego klienta lub namiaru zawsze będzie się wyświetlać u góry strony, a wraz z nią opcje zarządzania kartą. Co więcej, wygląd CRMu zmodyfikowano tak, by był on bardziej przejrzysty dla użytkowników.

Nowy

 

 

timeline-view

Oś czasu

Czy zamiast patrzeć na poszczególne działania rozrzucone po karcie chciałbyś chronologiczną listę interakcji z danym klientem? Od teraz jest to możliwe z nowa funkcją osi czasu! Wystarczy kliknąć na opcję w lewym górnym rogu karty klienta, by zobaczyć jak wyglądała historia działań związanych z tym klientem.

 

Gdzie się podziały tamte maile?

Dodatkowo system został wzbogacony o nowe opcje – teraz możliwe jest zobaczenie statusu maila wysłanego przez CRM. Otwarty, Dostarczony lub Odbity – dzięki tym statusom znikną wszelkie niejasności dotyczące korespondencji prowadzonej z klientem.

Mail

 

 

Mailu

Teraz ze statystyką

Rejestrowanie statusu maili pozwala nie tylko na zbadanie sytuacji indywidualnego klienta, ale także na szersze spojrzenie na interakcje firmy. Do szablonów CRMowych dodana została opcja przesledzenia ich statystyk! Sprawdź jak skuteczne są twoje maile!

 

 

Znajdź różnice

Usprawnienia nie ominęły także wyszukiwarki CRMowej. Dzięki nowemu sposobowi filtrowania wyszukań, szybciej znajdziesz namiary których szukasz!

Filtrowanie

 

Workflow

Zautomatyzuj sprzedaż

 

Zmiany nie ominęły systemu automatyzacji, który dzięki swojej nowej, bardziej wizualnej formie, stał się prostszy w obsłudze. Zautomatyzuj powtarzalne działania i oszczędź czas!

 

Gry sprzedażowe

 

Wprowadź element rywalizacji! Dzięki grom sprzedażowym pracownicy będą mogli porównać swoją aktywność i walczyć o miejsce w rankingu!

Gry sprzedażowe 2

 

Dostępne są też inne nowe funkcje jak:

  • Harmonogramy umożliwiające automatyzację regularnie powtrzanych zadań
  • Synchronizacja Zoho CRM z Apple Calendar
  • Ulepszona aplikacja mobilna Zoho CRM
  • Sandbox – aplikacja pozwalająca zduplikować dane twojego CRMu w celu przetestowania nowych ustawień; dzięki niej nie będziesz musiał przerywać pracy firmy by sprawdzić działanie usprawnień które chcesz wprowadzić
  • Możliwość tworzenia osobnych widoków tego samego modułu dla różnych gałęzi organizacji
  • Większa integracja CRMa z Zoho Books, Zoho Invoice, Zoho Expense i Zoho Subscription, która sprawia, że informacje z tych modułów będzie można wyświetlać teraz na karcie klienta
  • Nowe wtyczki do Zoho CRM dostępne na Zohomarketplace
  • I wiele inych

Chcesz szerzej poznać nowe funkcjonalności Zoho CRM? Umów się na prezentację! Napisz do nas na info@zpartner.pl

 

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress