[table "12" not found /]

 

 

  • Pulse ( Facebook dla firm) – wewnętrzny portal społecznościowy. Pozwala prowadzić komunikację w działach czy wokół różnych inicjatyw firmy,
  • Wiki – Miejsce zbierania wiedzy firmy. Prywatna Wikipedia. Wewnątrz firmowa lub pozwalająca dzielić się informacjami ze światem,
  • People – Zarządzanie kadrami firmy. Procedury wewnętrzne ( urlopy, szkolenia, zatrudnianie i zwalnianie pracowników, intranet),
  • Recruit ( rekrutacja online) – Rekrutacja kandydatów do pracy online. Przygotowanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, śledzenie rekrutacji,
  • BugTrackerŚledzenie błędów zgłoszonych do zespołów programistów. Uporządkowanie zmian przygotowywanych przez informatyków,
  • Reports ( narzędzie Business Intelligence w chmurze) – CloudSQL. Potężne narzędzie raportowe,
  • Invoice ( fakturowanie online) – wystawianie faktur  połączone z CRM. Śledzi i automatycznie przypomina o płatnościach. Obsługuje fakturowanie cykliczne.

Nie znamy firmy która korzystałaby ze 100% aplikacji Zoho. Zastanów się które z tych produktów są dla Ciebie. A najlepiej wypróbuj natychmiast !

Każda z tych aplikacji ma darmową wersję. Załóż jeden wspólny login do wszystkich produktów –  zarejestruj konto Zoho. Wybierz usługi i zbuduj własny system zarządzania przedsiębiorstwem.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress