Obsługa nowego klienta jest o wiele bardziej zajmująca niż starszego.
SalesIQ umożliwia Ci wspaniałą obsługę która zadowoli twojego klienta.
Oto kroki ulepszające obsługę twojego klienta:
Pozwól klientowi rozpocząć czat z strony lub e-maila.

Klient może samodzielnie zainicjować konwersację. Wystarczy wkleić mały kod skryptowy i gotowe.
Przez proste dodanie przycisku chatu do sygnatury e-mail serwisanta, klient może w prosty sposób zacząć rozmowę od razu z wiadomości.

Pozwól klientowi wybrać ulubionego serwisanta.
SalesIQ daje możliwość wyboru osoby z którą chce rozmawiać. Dzięki temu może kontynuować sprawę z odpowiednim serwisantem lub po prostu wybrać tego ulubionego. Możesz zdecydować, których serwisantów wybrać wraz z małym opisem ich doświadczenia i pozwolić klientowi wybrać odpowiadającego jego potrzebom.
Sprawdź skuteczność serwisantów.
Po konwersacji, SalesIQ umożliwia ocenienie serwisanta i napisania krótkiej notki o nim, dzięki temu dowiesz się jak sprawdza się dana osoba.
Od razu przydzielaj zadania po zakończonej konwersacji.
Zintegrowany z CRM, SalesIQ umożliwia przydzielenie zadania od razu po zakończeniu konwersacji. Jeżeli osoby nie ma w bazie, możesz od razu ją dodać.
Sprawdzaj co twoi klienci robią i ile poświęcają temu czasu.
SalesIQ pozwala na dokładne sprawdzanie co dany klient robił, ile czasu to trwało, ile czasu spędził ogólnie na stronie itp..
Załóż Konto Zoho SalesIQ*

*Prostota i szybkość to potężna kombinacja oraz powód, dlaczego SalesIQ jest dla Ciebie.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Każde zamówienie przed jego realizacją podlega przeglądowi i potwierdzeniu przez Sprzedającego pod kątem w szczególności: - Prawidłowego dobrania licencji Zoho do rozmiaru firmy - Połaczenia/ integracji pomiędzy produktami Zoho - Aktualności ceny w ofercie Zoho i jej prawidłowości pod kątem miejsca przechowywania danych ( EU, US, inne) Zamknij