Zoho Support

Doskonałym narzędziem do prowadzenia prac związanych z serwisem i HelpDeskiem okazuję się Zoho Support

skończ z szaleństwem powtarzających się zadań, ratuj swój cenny czas. W łatwy sposób usprawnij swój HelpDesk – pełna i niezawodna automatyzacja facebook, twitter, email.. pomagaj klientom gdziekolwiek jesteś, dostarczaj rozwiązania poprzez któryś z danych kanałów wsparcia..
zaimponuj klientom wsparciem I klasy. Zbuduj SLA dla zapewnienia celującego poziomu usług zorganizuj wszystkie przychodzące zadania i uporządkuj swój dzień. Zoho Support jest solidnym narzędziem umożliwiającym doskonałą współpracę
Załóż konto Zoho Support

Lepsza organizacja działu obsługi Klienta. Połączony z CRM system przyjmowania zgłoszeń serwisowych i publikacji rozwiązań. System Helpdesk nie tylko dla IT.

 

Obsługa wszystkich kanałów kontaktu

Twitter, Facebook, e-mail… Obsługuj zgłoszenia, zapytania Klientów gdziekolwiek się pojawiają.

Automatyzacja pracy

Zaprojektuj sposób obsługiwania różnych typów zgłoszeń. Przekazuj automatycznie pracę do najbardziej właściwej osoby.

Przekraczaj oczekiwania Klientów

Zrób wrażenie na swoich Klientach. Zaprojektuj standard obsługi SLA (np. reakcja 30 min, rozwiązanie problemu 4h). Zoho Support ułatwi Ci dotrzymywanie zobowiązań

Portal samoobsługowy

Pozwól swoim Klientom rozwiązać niektóre problemy samodzielnie. Połącz rozwiązania napisane przez pracowników Obsługi Klienta z portalem samoobsługowym. Pozwól korzystać wielu Klientom z raz opracowanych rozwiązań.