Dzisiaj zaprezentujemy nowego członka rodziny Zoho – aplikację SalesInbox, która łączy funkcjonalność maila i CRMu. Zapoznajcie się z mailem stworzonym specjalnie dla sprzedawców i odkryjcie jego funkcjonalności!

 

SalesInbox dzieli widok poczty na 4 części: szansy, kontakty & namiary, nie w CRMie i współpracownicy. Dzięki temu można łatwiej zanalizować które maile są istotne i należy poświęcić im więcej uwagi, a które można odłożyć na później. Można też tworzyć foldery z własnymi widokami, by stworzyć skrzynke pocztową naprawdę dostosowaną do swoich potrzeb.

 

System umożliwia też tworzenie notyfikacji. Po wysłaniu odpowiedz na mail należy kliknąć opcję obserwatora odpowiedzi, który przypomni o tym by skontaktować się z tą osoba jeśli nie otrzymamy od niej odpowiedzi w określonym przez nas czasie.

 

Głównym atutem SalesInbox jest jednak to, że umożliwia on dostęp do najważniejszych informacji z CRMa o korespondencie, bez konieczności wchodzenia do samego CRMa. Możemy przejrzeć wszystkie ważniejsze dane, jak również oś czasu z wysokości skrzynki pocztowej. Dodatkowo, SalesInbox umożliwia tworzenie działań, które trafią do CRMa.

 

Pamiętajcie też sprawdzić wersję mobilną SalesInbox!

 

ZAŁÓŻ KONTO ZOHO

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Każde zamówienie przed jego realizacją podlega przeglądowi i potwierdzeniu przez Sprzedającego pod kątem w szczególności: - Prawidłowego dobrania licencji Zoho do rozmiaru firmy - Połaczenia/ integracji pomiędzy produktami Zoho - Aktualności ceny w ofercie Zoho i jej prawidłowości pod kątem miejsca przechowywania danych ( EU, US, inne) Zamknij