SalesInbox – mail połączony z CRM

 

Dzisiaj zaprezentujemy nowego członka rodziny Zoho – aplikację SalesInbox, która łączy funkcjonalność maila i CRMu. Zapoznajcie się z mailem stworzonym specjalnie dla sprzedawców i odkryjcie jego funkcjonalności!

 

SalesInbox dzieli widok poczty na 4 części: szansy, kontakty & namiary, nie w CRMie i współpracownicy. Dzięki temu można łatwiej zanalizować które maile są istotne i należy poświęcić im więcej uwagi, a które można odłożyć na później. Można też tworzyć foldery z własnymi widokami, by stworzyć skrzynke pocztową naprawdę dostosowaną do swoich potrzeb.

 

System umożliwia też tworzenie notyfikacji. Po wysłaniu odpowiedz na mail należy kliknąć opcję obserwatora odpowiedzi, który przypomni o tym by skontaktować się z tą osoba jeśli nie otrzymamy od niej odpowiedzi w określonym przez nas czasie.

 

Głównym atutem SalesInbox jest jednak to, że umożliwia on dostęp do najważniejszych informacji z CRMa o korespondencie, bez konieczności wchodzenia do samego CRMa. Możemy przejrzeć wszystkie ważniejsze dane, jak również oś czasu z wysokości skrzynki pocztowej. Dodatkowo, SalesInbox umożliwia tworzenie działań, które trafią do CRMa.

 

Pamiętajcie też sprawdzić wersję mobilną SalesInbox!

 

ZAŁÓŻ KONTO ZOHO