Tagi to prosty sposób na uporządkowanie zgłoszeń w supporcie.

O to kilka standardowych tagów:

    „Pay up”

    Tego typu tagów używa się, gdy zgłoszenia są inne niż zwykłe, związane na przykład z niedawno stworzoną promocją. Dzięki temu zgłoszenia nie będą się mieszać i wprowadzać chaos.

  1. „Fist Bump”

    Czasami niektóre zgłoszenia odstają od reszty, gdzie konwersacja pomiędzy klientem a konsultantem jest … wyjątkowa. Dzięki temu tagowi, możesz w łatwy sposób je oznaczyć i zachować na przyszłość.

  2. „Whoops”

    Bywają momenty, gdzie konsultanci nie są w formie i popełniają błędy, przez co klient nie jest zadowolony. Warto oznaczyć to tym tagiem, by wiedzieć czego się w przyszłości wystrzegać.

  3. „Ka ching”

    Szczęśliwy klient oznacza większą szansę na ponowny zakup. Dzięki temu oznaczeniu dział sprzedaży będzie wiedział, do kogo warto się zgłosić z ofertą.

Jeżeli jesteś zainteresowany wdrożeniem modułu wsparcia, skontaktuj się z nami.
KONTAKT

Kategorie: Aktualności

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress