Webinar Zarządzanie magazynem i zamówieniami w rozwijającej się firmie

Webinar: Zarządzanie magazynem i zamówieniami w rozwijającej się firmie

Zoho Inventory to zintegrowany z CRM system do obsługi logistyki dostaw. Umożliwia zarządzanie magazynem, zakupami i wysyłkami do Klientów.

Poniedziałek, 11 styczeń, 9.30

Agenda spotkania:

Wyzwania stojące przed firmami.
Rozwiązanie – Zoho Inventory
Jak działa Zoho Inventory
Realizacja zamówień -zamówienie, płatności, pakowanie, wysyłka
Kontrolowanie magazynu – numery seryjne, barcody, śledzenie partii
Wielowalutowość
Zaawansowane dostosowanie
Zoho ekosystem – cykliczne ściągnie płatności z karty, śledzenie wydatków, pobieranie płatności online

Prowadzący:

Miron Matecki
Certyfikowany konsultant Zoho

 

 

Nadchodzące Webinaria:

16 stycznia, 11.00

Pierwsze kroki z Zoho Mail

Czytaj więcej

16 stycznia, 13.00

Podstawy CRM – ułatwienie pracy sprzedaży – SFA w Zoho CRM

Czytaj więcej

16 stycznia, 15.00

Śledzenie i prognozowanie sprzedaży w Zoho CRM

Czytaj więcej

18 stycznia, 9.30

Wspólne zarządzanie projektami za pomocą Zoho Projects

Czytaj więcej