Dla Twojej firmy Zoho przygotował aplikację CRM w dwóch wersjach. Sam zdecydujesz, które rozwiązanie jest w Twoim przypadku najlepsze.

Wersja Profesjonalna stanowi wysoce funkcjonalny, zintegrowany zestaw modułów, który zapewni Ci profesjonalną automatyzację zadań sprzedażowych. Dostarczymy Twojej firmie sprawdzone rozwiązania w zakresie zarządzania kampaniami, marketingiem poprzez email, wielopoziomową obsługą klienta, dostosowanymi raportami i użytecznymi kokpitami oraz bieżącą kontrolę stanu magazynowego. Dzięki elastyczności i łatwości dostępu do zapisanych informacji Wersja Profesjonalna jest idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw posiadających nie skomplikowaną strukturę organizacyjną.

Zoho CRM Wersja Enterprise zapewni Twojej firmie opracowane w oparciu o doświadczenia, w pełni funkcjonalne rozwiązania CRM. Dzięki zabezpieczeniom opartym na rolach stosowanych przez Zoho CRM Twoje dane będą całkowicie bezpieczne a Ty będziesz miał kontrolę nad dostępem grup użytkowników w obrębie hierarchii organizacyjnej. Korzystając z Wersja Enterprise Zoho CRM uzyskujesz możliwość używania autoresponderów oraz z wielu zaawansowanych narzędzi administracji danych i dodatkowo z 500 Mb przestrzeni dyskowej.

Jeśli w trakcie użytkowania wybranej wersji Zoho CRM potrzeby Twojej firmy ulegną zmianie, możesz w dowolnym momencie zmienić wersję na bardziej zaawansowaną lub dokonać degradacji konta.

Przyjrzyj się tej tabeli aby zobaczyć jakie są różnice między poszczególnymi wersjami Zoho CRM.

porownaniewersji.jpg

Demozolta.jpgdarmowezielonawa.jpg

 

 

czat.gif

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress