Serwis wsparcia aplikacji ZOHO przez mail to lepsza organizacja w dziale obsługi Klienta. Wystarczy, że użytkownik wyśle zapytanie na maila, żeby system w tym samym momencie zarejestrował zgłoszenie.

Płatny serwis wsparcia aplikacji ZOHO przez mail oferuje:

  • Odpowiedzi na zapytania zgłoszone drogą mailową w ciągu jednego dnia roboczego ( 24h) od zgłoszenia.
  • Konsultacje aplikacji ZOHO obejmują wszystkie produkty ZOHO aktualnie używane przez klienta.
  • Dostęp do portalu samoobsługowego zawierającego historię zgłoszeń, komentarze, załączniki itp.
  • Dostęp do bazy wiedzy wraz z możliwością przeszukiwania historycznych zapytań.
  • Konsultacje objęte abonamentem świadczone są limitem w ilości do 10 zapytań miesięcznie na organizację.
  • Niewykorzystane usługi nie przechodzą z jednego miesiąca na kolejny.
  • Po przekroczeniu limitów miesięcznych, wsparcie użytkownikowi świadczone jest wg. stawek pracy wdrożeniowca z cennika.

Satysfakcja Klientów jest najważniejsza!

 

Zamów pakiet błyskawicznego wsparcia Zoho dla swojej firmy

Kategorie: ArchiwumFAQ

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress