W jaki sposób wspieracie użytkowników ?

Płatna opieka serwisowa – umowa

Pakiet Startowy Podstawowy
Komfortowy Pełny
Ilość dni roboczych do  wykorzystania w miesiącu 0,5 1 2 4
Wsparcie telefoniczne, e-mail, portal samoobsługowy
Darmowe wtyczki i dodatkowe aplikacje do Zoho
Wołacz w języku polskim. Instalacja oprogramowania które w prawidłowy sposób uzupełni w CRM imiona w j. polskim na forme wołacz. Na przykład imię Anna na Anno.

Szablony ofert, zamówień, faktur w języku polskim.

– Uruchomienie integracji z platformą zakupową OnePlace Market Planet

 

Startowy +

Wyliczanie rentowności ofert w CRM. Wyliczanie rentowności oferty po wprowadzeniu jej do CRM.

Kalendarz wydarzeń. Aplikacja pozwalająca udostępniać w internecie listę oferowanych kursów i szkoleń.

PRM Partner Relationships Management. Rekrutacja i szkolenia Partnerów firmy. Przydzielanie Klientów do obsługi, rejestracja sprzedaży, kontrola budżetów marketingowych, forum Partnerów.

Podstawowy +

Połączenie CRM – e-bay. Import/ export produktów z aukcji e-bay do CRM. Rejestracja kupujących. Obsługuje wiele serwisów ebay ( .com, uk, germany, italy, spain i inne)

– Połączenie CRM – Paypal. Śledzenie płatności za produkty w Paypalu, pobieranie informacji o płatnościach i obsługa w CRM. Obsługuje wiele kont Paypal.

Naliczanie prowizji handlowców. Aplikacja wyliczająca prowizje należne sprzedawcom i kierownikom sprzedaży.

Połączenie CRM z ERP ( Optima, WF-MAG). Import i eksport danych z ERP do CRM. Kontrahenci, sprzedaż, stany magazynowe.

PriceIT moduł wyceny i monitorowania budżetu projektów wykonywanych „na zlecenie” Klienta.

Komfortowy +

Kalendarz rezerwacji sal, gabinetów, wizyt. Zaawansowany moduł zarządzania pracownikami w terenie. Kalendarze dostępności, wizyty Klientów, rezerwacja pomieszczeń na spotkania.

Kampanie SMSowe. Obsługa kampanii wysyłkowych SMS i połączenie do CRM SMSów zwrotnych.

Połączenie z centralą telefoniczną ( freeconet, asterisk, elastix, avaya). Połączenie centrali telefonicznej stacjonarnej lub VOIP w sieci Klienta.

Cena netto 350 PLN 800 PLN 1550 PLN
3000 PLN
 * niektóre dodatki wymagają rozbudowanych licencji Zoho.

W ramach płatnej opieki serwisowej, po zawarciu umowy, będziesz mógł zawsze skorzystać z:

  1. Telefonicznej konsultacji z opcją zdalnego dostępu.
  2. Analizy i rozwiązywania bieżących problemów z zakresu funkcjonowania, obsługi, wdrażania, użytkowania Zoho.
  3. Wprowadzania zmian w konfiguracji zleconych przez Klienta.
  4. Wyczerpujących informacji dotyczących obsługi i funkcjonowania aplikacji.
  5. Doradztwa w zakresie funkcjonalności i konfiguracji aplikacji Zoho.
  6. Instalacji dostępnych darmowych wtyczek i rozszerzeń.
  7. Programowania na zamówienie dodatkowych modułów i funkcji wg potrzeb w ramach limitu godzin.

Korzyści z zawarcia umowy płatnej opieki serwisowej:

  1. Indywidualny opiekun serwisowy – zawsze wiesz do kogo się zwrócić.
  2. Szybka reakcja na zgłoszenia.
  3. Możesz dostosowywać i rozwijać aplikacje w ramach opieki serwisowej.
  4. Czas opieki serwisowej jest wspólnie ustalany według potrzeb w Twojej firmie.
  5. Niewykorzystany czas opieki serwisowej w danym miesiącu możesz wykorzystać w kolejnym.

Online-Student-Support

Skorzystaj z systemu wsparcia Zoho