• Google AdWords

    Skoncentruj się na właściwych słowach kluczowych.

    Zoho CRM łączy dane o sprzedaży z wydatkami na kampanie Google AdWords, dzięki czemu możesz zorientować się, które słowa kluczowe przyciągają najbardziej dochodowych klientów. Wydawaj swoje pieniądze na odpowiednią reklamę i uzyskaj większy zwrot z inwestycji.

    Wykorzystaj efekt skali sprzedaży.

    Gdy wiesz, dlaczego do Twojej witryny trafił potencjalny klient, możesz zwiększyć efekt skali sprzedaży. W Zoho CRM przedstawiciele handlowi mogą zobaczyć, w które reklamy kliknęli klienci i jakich słów kluczowych wyszukiwali, aby znaleźć Twoją firmę. 

    Wypełniaj lukę między konwersjami online a zakupami offline.

    Agencje marketingowe lub specjaliści zajmujący się reklamą Google AdWords w Twojej firmie nie muszą już pogrążać się w ciemności, jeśli chodzi o konwersję sprzedaży. Nawet po zamknięciu oferty po kilku tygodniach od pierwszego kontaktu, system CRM automatycznie przekaże dane o konwersji do AdWords. Twoje dane będą zawsze aktualne, dzięki czemu uzyskasz lepszą skuteczność realizowanych kampanii.

    Sprawdź skuteczność realizowanych kampanii.

    Użyj szczegółowych statystyk dotyczących skuteczności reklam, aby mieć pewność, że inwestujesz w najlepsze kampanie. Łącząc dane analityczne AdWords z danymi o przychodach z CRM, możesz dowiedzieć się, które reklamy i słowa kluczowe są najbardziej opłacalne.
    Continue reading →
  • Kampanie

    Szybciej rozpocznij swoje kampanie marketingowe.

    Niezależnie od tego, czy wystawiasz się na targach, czy organizujesz konferencję dla klientów, będziesz chciał zaplanować szczegóły kampanii z wyprzedzeniem i zorganizować pracę swojego zespołu. Ustaw budżety, przypisz właścicieli do zadań i zmierz sukces kampanii – wszystko z poziomu Zoho CRM.

    Edukuj swoich klientów za pomocą kampanii e-mailowych.

    Stwórz kampanie e-mailowe zachęcające potencjalnych klientów do odwiedzenia stoisk targowych i zaplanuj  dalsze krokami za pomocą zaawansowanego marketingu e-mailowego (opartego na Zoho Campaigns). Możesz śledzić statystykę otwarć e-maili, współczynnik klikalności i współczynnik odrzuceń. Po zakończeniu wydarzenia edukuj nowych potencjalnych klientów realizując ścieżkę sprzedaży za pomocą autoresponderów.

    Czytaj więcej

    Określ, skąd pochodzą Twoi potencjalni klienci.

    Twórz formularze typu „web-to-lead” dla swoich stron docelowych za pomocą prostego interfejsu „przeciągnij i upuść”. Przekazuj informacje o uczestnikach i korzystaj z CRM, aby śledzić wydarzenia, w których brali udział Twoi potencjalni klienci.

    Czytaj więcej

     

    Skanuj wizytówki.

    Aplikacja Card Scanner pozwala skanować wizytówki za pomocą smartfona i automatycznie importować je do CRM. Zanim osoba odwiedzająca twoje stoisko na targach je opuści, możesz wysłać jej automatyczny e-mail, dziękując za poświęcony czas i przesyłając do siebie dane kontaktowe.

    Czytaj więcej

    Sprawdź, jak opłacają się Twoje kampanie reklamowe

    Zoho CRM łączy dane dotyczące sprzedaży z wydatkami Google AdWords, dzięki czemu można dowiedzieć się, które reklamy pomagają w konwersji na klientów. Wydawaj swoje pieniądze na odpowiednią reklamę i uzyskaj większy zwrot z inwestycji.

    Czytaj więcej

    Zrób więcej dzięki aplikacjom, z których już korzystasz.

    Zoho CRM współpracuje z popularnym oprogramowaniem do automatyzacji marketingu, takim jak Zoho Campaigns, Unbounce, ConstantContact, GetResponse i więcej.
    Continue reading →
  • Automatyzacja marketingu

    Automatyzacja marketingu

    Zoho CRM wspomaga zespół marketingu w prowadzeniu kampanii, kwalifikowaniu potencjalnych klientów i przekazywaniu ich do sprzedaży. Użyj CRM, aby zmobilizować zespoły marketingowe i sprzedażowe. Zdobywaj nowe namiary, przeprowadzaj ukierunkowane kampanie e-mail marketingowe i porównuj wydatki na reklamę z przychodami ze sprzedaży dzięki integracji z Google AdWords.

    Formularze internetowe

    Dobrze przygotowane kampanie marketingowe przynoszą wysokiej jakości namiary dla zespołu sprzedaży. Zoho CRM oferuje zarówno konfigurowane, jak i gotowe formularze internetowe, które zamieniają kampanie marketingowe w maszynki sprzedażowe generujące namiary. Skonwertuj odwiedzających stronę w namiary dla Twojego zespołu, bez konieczności pisania pojedynczej linii kodu.

    Czytaj więcej

    Kampanie

    Śledź każdą kampanię. Ustaw budżet, przydziel zadania do odpowiednich osób, uruchom kampanię i śledź jej wyniki od początku do końca w Zoho CRM.

    Czytaj więcej

    Google AdWords

    Dowiedz się dokładnie, ile wydajesz na każdą kampanię marketingową, jednocześnie wiedząc, która z nich najlepiej działała, dzięki integracji Zoho z Google AdWords.

    Czytaj więcej

    Skanowanie wizytówek

    Aplikacja skanuje informacje z wizytówek i automatycznie wypełnia pola w CRM tworząc nowy kontakt lub uzupełniając już istniejący. Dzięki temu możesz z łatwością i szybko zareagować – dodać notatki, przypisać zadanie dotyczące właśnie poznanego Klienta, lub wysłać mu wiadomość z podziękowaniem za rozmowę.  

    Czytaj więcej

    Continue reading →
  • Skanowanie wizytówek

    Porzuć stosy wizytówek i zacznij zapisywać kontakty bezpośrednio w telefonie i CRM

    Zeskanuj wizytówkę lub kod QR, a odpowiednie pola zostaną automatycznie wypełnione, pozwalając zapisać je jako kontakt w telefonie lub jako namiar / kontakt w Zoho CRM.

    Natychmiastowe działania typu follow up

    Nie czekaj na powrót do swojego biurka, aby wysłać do klienta wiadomość email z podziękowaniem. Przygotuj szablon wcześniej, a system wyślę za Ciebie wiadomość z podziękowaniem za rozmowę, od razu po zeskanowaniu wizytówki. Dodaj notatki, aby pamiętać o drobnych szczegółach.

    Automatyzuj zarządzanie kontaktami

    Wyzwalaj niestandardowe przepływy pracy w Zoho CRM, aby automatycznie włączać nowe kontakty do procesu sprzedaży. W miarę wzrostu bazy danych scalaj duplikaty, aby zachować czyste i aktualne dane.

    Integruj się z ulubionymi produktami

    Eksportuj informacje kontaktowe do aplikacji Zoho, takich jak Zoho Books, Invoice, Contact Manager, Maill i CRM lub do innych aplikacji chmurowych, takich jak Salesforce i kontakty Google.

    Skanuj wizytówki w różnych językach.

    Skaner kart odczytuje wizytówki w 17 różnych językach i przełącza się między nimi w mgnieniu oka.
    Pobierz i wypróbuj aplikację za darmo w Google Play.
    Continue reading →
  • Formularze internetowe

    Twórz formularze internetowe bez pisania kodu.

    Rozpocznij kampanie marketingowe w mgnieniu oka. Korzystając z edytora formularzy internetowych, po prostu przeciągnij i upuść wymagane pola, aby zaprojektować formularz tak, jak chcesz.

     

    Przesyłaj informacje o potencjalnych klientach bezpośrednio do CRM.

    Dzięki formularzom web-to-lead można usprawnić generowanie namiarów, przechwytując informacje o odwiedzających witrynę bezpośrednio do CRM. Weryfikuj, zatwierdzaj i automatycznie przypisuj namiary do przedstawicieli handlowych za pomocą reguły „round-robin”.

    Opublikuj formularz w dowolnym miejscu.

    Łatwo udostępniaj gotowe formularze internetowe w witrynach Google, Unbounce, Joomla i innych systemach zarządzania treścią.

    Zatwierdź namiar i przekaż do natychmiastowego działania.

    Nie wszystkie namiary są sobie równe. Niektóre pochodzą od osób, które są zainteresowane Twoim produktem, a inne to tylko osoby, które przypadkowo pojawiły się na Twojej stronie. Zatwierdzaj prawdziwych potencjalnych klientów i automatycznie przydzielaj zadania przedstawicielom handlowym.
    Continue reading →
  • REST API

    Twórz aplikacje bez granic.

    Bezproblemowo przesyłaj i odbieraj informacje na swoje konto Zoho CRM lub do dowolnej aplikacji rozwijanej przez Twój zespół za pomocą Zoho CRM API. Wyodrębnij dane CRM w formacie JSON, w tym wszelkie błędy za pomocą prostych metod HTTP.

    Oczekuj więcej z interfejsem API Zoho CRM.

    Wykraczaj poza zwykłe metody GET, POST, PUT i DELETE podczas budowania własnych aplikacji.

    Pracuj z dowolnym komponentem Zoho CRM

    Oprócz interfejsów API metadanych, które umożliwiają pracę z dowolnym polem, modułem, układem lub listą, można również pracować nad wszystkimi komponentami Zoho CRM, takimi jak pulpity nawigacyjne, użytkownicy, profile, znaczniki i notatki.

    Uzyskaj zbiorcze odpowiedzi bez stronicowania

    Wyświetlaj do 200 000 odpowiedzi API bez stronicowania za pomocą interfejsów API odpowiedzi zbiorczej. Interfejs API odpowiedzi zbiorczej łączy wszystkie odpowiedzi interfejsu API jako pojedynczy plik tablicy JSON, aby umożliwić łatwe przetwarzanie dużych ilości danych.

    Konwertuj potencjalną sprzedaż z dowolnej aplikacji

    Specjalny interfejs API konwersji namiarów pozwala konwertować potencjalnych klientów i kojarzyć je z kontami CRM za pośrednictwem dowolnych aplikacji mobilnych, internetowych i głosowych.

    Wykonuj dynamiczne wyszukiwania

    Uzyskaj zaawansowane umiejętności filtrowania Zoho CRM za pomocą jednego interfejsu API, który umożliwia wyszukiwanie pasujących rekordów przy użyciu kombinacji wielu kryteriów.

    Twórz natychmiastowe powiadomienia

    Użyj unikalnej metody API Zoho CRM, aby otrzymywać powiadomienia o zmianach lub dodatkach do dowolnego komponentu na koncie Zoho CRM.

    Kod w swoim własnym języku.

    Korzystaj z bibliotek API Zoho CRM, aby tworzyć aplikacje w języku, który najbardziej Ci odpowiada. Nasze biblioteki po stronie serwera zapewniają wrappery dla wszystkich interfejsów API Zoho CRM, dzięki czemu nie trzeba pisać zbyt wielu wierszy kodu, aby wykonać zadanie.

    Zobacz biblioteki API

    Uzyskaj wgląd w wykorzystanie interfejsu API swojego konta.

    Śledź korzystanie z interfejsu API swojego konta i uzyskaj szczegółowe informacje o swoich najlepszych klientach API, wzorach korzystania z interfejsu API, średnim dziennym zużyciu, punktach dostępu do użytkowania oraz najlepszych metodach API, dzięki intuicyjnym pulpitom nawigacyjnym interfejsu API Zoho CRM.

    Twórz niesamowite aplikacje przy minimalnym wysiłku, korzystając z interfejsu REST API Zoho CRM.

    Zobacz dokumentację API
    Continue reading →
  • CRM Selection Criteria – Kryteria wyboru CRM

    Wybór rozwiązania CRM stanowi wielkie wyzwanie dla każdej organizacji. Różnorodność proponowanych rozwiązań i złożoność tego szybko rozwijającego się rynku nie ułatwia firmom wyboru. Poniższy model oceny jest propozycją przejrzystego, możliwego do skontrolowania procesu, który pomoże liderom sprzedaży i informatykom wybrać dostawców w oparciu o obiektywne kryteria wyboru.

    KROK 1 – Opracuj własną hierarchię kryteriów i podkryteriów dla dostawców CRM i ich wyboru oprogramowania w obszarach:

    • Funkcjonalność
    • Koszt
    • Technologia
    • Dostawca – Doświadczenia z wdrożeniami, Pozycja na rynku, Wizja rozwoju
    • Użyteczność Oprogramowania, Jakość

    KROK 2 – Określ względną ważność kryteriów i podkryteriów

    KROK 3 – Oceń każdego z dostawców CRM w każdym kryterium

    Poniżej przedstawiamy propozycję arkusza który może być bazowym dla Państwa własnego. Arkusz wylicza automatycznie ważoną ocenę każdego z dostawców. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.

    Continue reading →
  • Reguły przepływu pracy

    Automatyzuj i zwiększaj produktywność

    Pracując w dziale sprzedaży i marketingu, trzeba pamiętać o planowanych do wykonania działaniach. Automatyzacja przepływu pracy Zoho CRM sprawi, że twoi pracownicy będą wykorzystywać czas bardziej produktywnie, gdyż system wykona za nich rutynowe zadania. Uwolnij swoich pracowników od codziennych powtarzalnych czynności, takich jak wysyłanie e-maili do klientów, czy aktualizację danych w systemie. Reguły przepływu pracy pomagają zautomatyzować pracę poprzez automatyczne wyzwalanie działań po spełnieniu określonych warunków. Możesz ustawić do 10 warunków dla pojedynczej reguły.

    Zaplanuj proces sprzedaży

    Wiedza o tym, jakie kroki należy wykonać, aby potencjalny klient dokonał zakupu, odgrywa ważną rolę w skuteczności działań handlowych. Ustaw odpowiednie reguły. Gdy do Twojego CRM trafią nowe namiary, wyślij im wiadomość powitalną lub serię wiadomości e-mail, aby przygotować klienta do dokonania zakupu. Używaj natychmiastowych i zaplanowanych działań w regułach przepływu pracy, aby zautomatyzować proces kontroli w lejku sprzedaży.

    Dowiedz się, jak działają twoje reguły przepływu pracy

    Reguły przepływu pracy pomagają w szybszym wykonywaniu rutynowych zadań, ale czy wiesz, jak każdy z nich działa? Dzięki analizom działania przepływów pracy będziesz mógł sprawdzić każdą regułę, począwszy od liczby rekordów, które przechodzą przez konkretną regułę, do poznania ilości potencjalnych klientów, którzy otworzyli Twój e-mail. Zia pomaga analizować przepływy pracy dzięki swojej inteligencji. Pomaga dowiedzieć się, czy modyfikacja szablonu wiadomości e-mail przyniosła oczekiwane rezultaty po modyfikacji reguły.

    Przypisuj namiary do właściwych osób automatycznie 

    Namiary pozyskiwane są z różnych źródeł, takich jak:
    formularze internetowe, adwords, targi/ konferencje, media społecznościowe. Ważne, żeby szybko przydzielić je do odpowiednich osób w organizacji. Reguły przypisywania namiarów pomagają automatycznie przypisać nowe Namiary do konkretnych handlowców. Przypisuj potencjalnych klientów w oparciu o konkretne kryteria np. region, lub produkt, którym jest klient zainteresowany. Można również rozdzielać namiary równomiernie do zespołu za pomocą metody round-robin.

    Oszczędzaj czas swoich pracowników dzięki makrom

    Zoho CRM zauważa, kiedy powtarzasz te same czynności i sugeruje makra, aby szybciej wykonywać powtarzalne zadania. Makra pozwalają uruchomić zestaw działań dla rutynowych czynności. Użyj makra, aby za pomocą jednego kliknięcia jednocześnie: wysłać wiadomość e-mail, zaktualizować rekord i utworzyć zadanie. Udostępnij makra członkom zespołu, aby oni również mogli wykonywać ten sam zestaw działań.

    Podłącz swoje aplikacje do CRM

    Chcesz wysłać SMS-a do swojego magazynu za każdym razem, gdy klient zapłaci za zamówiony towar? Dzięki webhookom możesz uruchamiać akcje w aplikacjach innych firm za każdym razem, gdy wystąpi określone zdarzenie w CRM. Od tworzenia kontaktu do zamówienia, użyj webhooków, aby twój system CRM był w kontakcie innymi aplikacjami.

    Rozszerz swój CRM o funkcje niestandardowe

    Jako sprzedawca musisz uzyskać dostęp do różnych informacji o klientach, które są niezbędne do śledzenia potencjalnych klientów i zamykania umów. Jednak śledzenie wszystkich tych danych jest trudne, gdy używasz różnych aplikacji. Funkcje niestandardowe Zoho CRM mogą pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Twórz niestandardowe funkcje, dzięki którym możesz wyświetlać informacje pochodzące z aplikacji innych firm, w swoim CRM. Możesz również automatycznie uzupełniać województwo i miasto na podstawie kodów pocztowych lub obliczyć skumulowane przychody na klienta na podstawie wszystkich zrealizowanych transakcji.
    Continue reading →
  • Chat na żywo

    Zmień odwiedzających witrynę w potencjalnych klientów

    Angażuj odwiedzających Twoją stronę za pomocą czatu i zwiększaj konwersję sprzedaży. Ten kanał komunikacji pozwala potencjalnym klientom zadawać pytania i uzyskać porady dotyczące produktów, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom.
    Pomagaj odwiedzającym stronę rozmawiając z nimi i wysyłając im ukierunkowane wiadomości podczas przeglądania witryny za pomocą Zoho SalesIQ, naszego oprogramowania do czatowania na żywo. Odwiedzających, którzy są gotowi podjąć decyzję o zakupie, dodaj jako potencjalnych klientów do Zoho CRM i przydziel im do przedstawiciela handlowego. Wszystko to bezpośrednio z okna czatu.

    Poznaj swoich gości

    Dowiedz się, czy odwiedzający twoją stroną jest stałym klientem czy nowym potencjalnym klientem, zanim zaczniesz z nim rozmawiać. Otrzymuj powiadomienia, gdy potencjalni klienci wracają na Twoją stronę i zobacz czym są zainteresowani.

     

     
     

    Nie przegap potencjalnych klientów odwiedzających twoją stronę

    Łatwo jest przegapić potencjalnych klientów jeśli Twoją stronę odwiedza codziennie tysiące osób. Integracja Zoho SalesIQ z Zoho CRM umożliwia automatyczną segmentację klientów odwiedzających Twoją stronę na klientów już pozyskanych, potencjalnych oraz namiary i kontakty. Dowiedz się, czy są to potencjalni klienci, czy klienci. Integracja  daje ci pewność, że ​​zawsze będziesz na bieżąco wiedział, kto odwiedza Twoją witrynę.

    Sprawdź historię i kontekst interakcji z klientem, aby prowadzić lepsze rozmy

    Cała historia interakcji z klientem i podsumowaniem wszystkich wizyt jest dostępna na karcie klienta w prostej i przejrzystej formie. Nie musisz przejmować się wiadomościami czatu, które zostały pominięte, gdy byłeś w trybie offline, ponieważ są one zapisywane jako notatki w Zoho CRM.

     

     

    Analizuj dane dzięki wbudowanym raportom

    Sprawdź, skąd pochodzą Twoi goście i czego szukają, poznaj potencjalnych klientów. Porównaj te dane z osią czasu, aby zidentyfikować trendy i poprawić interakcje z klientami. Segmentacje klientów są przedstawione na wykresach w celu ułatwienia interpretacji.

     

    Continue reading →
  • Social CRM

    Prostsza sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych
    w Zoho CRM

    Zarządzaj wszystkimi rozmowami społecznościowymi w Google+, Facebooku i na Twitterze za pomocą Zoho CRM. Odpowiadaj w czasie rzeczywistym na posty od potencjalnych klientów. Przejdź od udostępniania treści i prowadzenia rozmów, do zamykania transakcji bezpośrednio z karty Social.

     

    Skoncentruj się na ludziach i rozmowach, które są ważne

    Pulpit nawigacyjny zakładki Social pozwala skupić się na rozmowach w mediach społecznościowych ważnych dla Twojej firmy. Karta Social automatycznie segmentuje i powiadamia Cię o postach od namiarów, potencjalnych klientów, oraz klientów już pozyskanych.

    Odkryj potencjalnych klientów

    Sprawdzaj, co ludzie mówią o Tobie lub Twoich konkurentach, śledząc słowa kluczowe. Ręcznie dodaj potencjalnych klientów z karty Social lub zautomatyzuj generowanie potencjalnych klientów. Skonfiguruj wyzwalacze, by automatycznie dodawać namiary i kontakty z mediów społecznościowych w zależności od rodzaju interakcji z klientem.

    Stwórz własne strumienie aktualności

    Obserwuj określone grupy i osoby, tworząc niestandardowe kolumny, aby filtrować treści odpowiednie dla Twojej firmy.

    Filtruj swoje oferty

    Filtruj kolumnę Oferty, aby skupić się na transakcjach utworzonych lub zamkniętych w tym miesiącu lub zwróć uwagę na nową firmę. Przełączając się między tymi widokami zobaczysz aktualne powiadomienia od osób, które są teraz ważne dla Twojej firmy.

    Przełączaj się pomiędzy pingami i strumieniami aktualności

    Korzystaj z strumieni aktualności, by otrzymywać aktualne informacje z mediów społecznościowych od swoich kontaktów. Możesz też przełączyć się na Ping, by otrzymywać powiadomienia, gdy Twoje kontakty wspomną lub oznaczą Twój firmowy profil. 

    Otrzymuj sygnały sprzedażowe z interakcji w mediach społecznościowych

    Sygnały sprzedażowe wyślą Ci powiadomienie w czasie rzeczywistym, gdy klient wejdzie w interakcję z Tobą lub Twoją firmą w mediach społecznościowych, dzięki czemu możesz od razu zareagować. Poprawiaj relacje z klientami i zamykaj oferty szybciej dzięki błyskawicznej obsłudze interakcji z klientami w Zoho CRM. 

     

    Wykorzystaj dane z CRM w swoich interakcjach z klientami

    Po dodaniu kontaktu do Zoho CRM, uzyskaj dostęp do ich informacji, historii transakcji i działań z zakładki Social. Sprawdź historię rozmów, które Twoja firma prowadziła z Twoimi kontaktami. Dzięki aktualnym informacjom nigdy nie przegapisz kontekstu w odpowiedziach na tweety i posty.
    Continue reading →

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Każde zamówienie przed jego realizacją podlega przeglądowi i potwierdzeniu przez Sprzedającego pod kątem w szczególności: - Prawidłowego dobrania licencji Zoho do rozmiaru firmy - Połaczenia/ integracji pomiędzy produktami Zoho - Aktualności ceny w ofercie Zoho i jej prawidłowości pod kątem miejsca przechowywania danych ( EU, US, inne) Zamknij