Co powninieneś zrobić aby zakupić pakiet? 

 

1. Złóż zamówienie poprzez Kup Teraz. Po opłaceniu pakietu otrzymasz od nas informację o przyjęciu zamówienia do realizacji.
2. Prześlij na nasz adres mailowy info@zpartner.pl informacje zawierające:

– dane do wystawienia faktury

– listę użytkowników oraz informację na temat roli danej osoby w organizacji oraz która z tych osób ma kontakt z klientem

– adres poczty, port poczty, hasło do maila

– jeśli chciałbyś przenieść hosting mailowy – napisz nam o tym

3. Po potwierdzeniu przyjęcia realizacji zamówienia niezwłocznie skontaktuje się z Państwem nasz Wdrożeniowiec.

Pakiet Zoho Chmura Starter

 

Zoho Chmura Starter w internecie to rozwiązanie, które pozwoli Ci zoptymalizować procesy w obszarze wsparcia sprzedaży w Twojej firmie.

 

Opłata startowa 800 PLN netto (984 PLN brutto)

Abonament za wsparcie 240 PLN netto – wraz z pierwszym dniem kolejnego miesiąca zostanie wystawiona faktura




 

Pobierz załączniki:
Zamówienie_Zoho_Chmura_Starter.pdf

Ogólne_Warunki_Realizacji_Zamówienia.pdf

 


 

 

MOJA FIRMA POTRZEBUJE WIĘKSZY STARTER

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress