Zoho CRM 2016 – funkcje administracyjne

 

Funkcje przeznaczone dla administratorów także zostały udoskonalone. Dowiedz się co możesz ulepszyć, jako osoba zarzadzająca systemem, aby podnieść komfort pracy nie tylko sobie, ale także innym użytkownikom w nowym filmiku!

 

Automatyzacje w postaci workflowów zostały przedstawione bardziej wizualnie, co ułatwia tworzenie ich. Nową opcją są natomiast harmonogramy, czyli automatyzacje które uaktywniają się nie wtedy, gdy spełniona zostanie konkretna akcja, a co określony czas.

 

Zwiększono także integrację CRMu z innymi produktami Zoho. W przypadku integracji, możliwe jest teraz zalezienie informacji z Zoho Books, Zoho Invoice, Zoho Expense i Zoho Subscription na karcie klienta. Udoskonalono też moduł kokpitów, dostosowując go do bardziej nowoczesnej formuły Zoho CRMu i dodając opcje dzielenia się kokpitami z innymi osobami.

 

Administracja danymi wzbogacona została o nowe funkcje – od teraz możliwe jest importowanie i eksportowanie danych, jak również prześledzenie historii i ścieżka audytu. Dodany został także kosz, w którym przez jakiś czas przechowywane są informacje usunięte z CRMu.

 

Kompletnie nową funkcją, acz dostępną tylko dla klientów Zoho Ultimate jest Sandbox, czyli możliwość stworzenia kopii systemu jako srodowiska testowego. Bardziej ogólnodostępne są wtyczki do Zoho CRM, które oferują różnorodne rozszerzenia i które znaleźć można na Zoho Marketplace.

 

ZAŁÓŻ KONTO ZOHO