Nowa wersja Zoho CRM, nowy wygląd i nowe funkcjonalności! Witamy na początku cyklu filmów poświęconych nowej wersji naszego systemu!

 

W tym filmiku skupimy się na funkcjonalnościach związanych z bezpośrednim kontaktem z klientem. Od teraz wszystkie interakcje z klientem będą sygnalizowane dzięki SalesSignals – funkcjonalności która na bieżąco informuje nas o wszelkich akcjach klienta związanych z nami.

Rejestrowane w CRMie maile zostały rozbudowane o statystkę otwarć – będziemy mogli śledzić skuteczność wsyłanych maili, a nawet porównywać skuteczność różnych szablonów.

 

Dzwonienie jest także prostsze niż kiedykolwiek. Dzięki integracji z centralą telefoniczną możliwe jest dzwonienie do klienta z poziomu CRMa. Dostępne są gotowe integracje z centralami, ale możliwe jest też zrobienie własnej jeśli nie istnieje gotowa integracja dla danego operatora.

 

Rozwinięta została tez integracja z mediami społecznościowymi, dzięki możliwości snchronizacji naszego CRMu z najpopulatniejszymi platformami tego typu. Wprowadzono też nowe aplikacje związane ze spotkaniami osobistymi.

 

Nowością jest też oś czasu – opcja pozwalająca na obejrzenie wszystkch interakcji z danym klientem w kolejności chronologicznej.

 

Ostatnią innowacją jest nowa skrzynka mailowa, łącząca funkcjonalność maila z funkcjonalnością CRMu, SalesInbox. Skrzynka ta sortuje maile na podstawie tego czy pochodzi on od namiaru, klienta czy osoby z którą negocjonujem ofertę.

 

ZAŁÓŻ KONTO ZOHO

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Każde zamówienie przed jego realizacją podlega przeglądowi i potwierdzeniu przez Sprzedającego pod kątem w szczególności: - Prawidłowego dobrania licencji Zoho do rozmiaru firmy - Połaczenia/ integracji pomiędzy produktami Zoho - Aktualności ceny w ofercie Zoho i jej prawidłowości pod kątem miejsca przechowywania danych ( EU, US, inne) Zamknij