CRM nie powinien być toporny, dlatego też nowa wersja Zoho CRMu wprowadziła nowe usprawnienia dla użytkowników. Zapoznajcie się z nowymi rozwiązaniami które zwiększą komfort i skuteczność pracy w naszym filmiku!

 

Pierwszą nowością jest opcja synchronizowania kalendarza Zoho CRM z innymi kalendarzami dzięki aplikacji iCal. Wersja mobilna Zoho CRM została też wzbogacona o nowe funkcje – „Near me” i „Check In”. Pierwsza z nich umożliwia wyświetlenie rozmieszczenia kontaktów na mapie oraz pokazanie kontaktów znajdujących się najbliżej użytkownika oraz drogi dojazdu do nich. „Check In” pozwala potwierdzić gdzie odbywa(ło) się spotkanie, gdy będziemy już na miejscu.

 

Omówione zostanie też „Gamescope”, panel umożliwiający stworzenie gier sprzedażowych, które pozwolą na stworzenie gier sprzedażowych, które dodatkowo zmotywują zespół.

 

Rozszerzono też funkcjonalność modułów, które można modyfikować w jeszcze większym stopniu niż wcześniej. Pierwszą większą zmianą jest możliwość stworzenia osobnych profilów klienta dla różnych gałęzi tej samej firmy. Możliwe jest więc dostosowanie systemu tak, by w ramach tej samej bazy, różni uzytkownicy widzieli różne dane na karcie klienta.

 

Kolejną zmianą w ramach modułów jest opcja stworzenia własnych przycisków które będzie można stosować w danym module. Przycisk może być powiązany z akcją wykonaną w zakresie samego CRMa, bądź z zewnętrzną bazą, w zależności od indywidualnych potrzeb.

 

Modyfikacji poddano też moduł raportów, możliwe jest teraz oznaczenie raportów jako ulubionych, tak by łatwiej odnaleźć najbardziej interesujące was raporty. W innych modułach usprawniono natomiast opcję filtrowania, która pozwala znaleźć interesujące nas namiary na liście. Dodano też możliwość masowego tworzenia zadań.

 

ZAŁÓŻ KONTO ZOHO