Największe dotychczas rozszerzenie Zoho CRM – Zoho CRM Plus – pakiet 8 produktów

Integracja z Google Adwords, Sales IQ i Zoho Social

ZohoCRMPlus

Zaangażowanie właściwego Klienta

Zoho CRM Plus pozwala zaangażować Klienta i zainteresować produktami firmy. Poprzez interakcje na stronie internetowej ( Chat z Zoho Sales IQ), wysyłkę Kampanii Mailingowych ( Zoho Campaigns) i budowanie pozytywnego Klimatu wokół produktów firmy ( Zoho Social) zdobędziesz zaufanie Klientów.

Kiedy najlepiej pisać na portalach społecznościowych ?

Kiedy najlepiej pisać na portalach społecznościowych ?

Skuteczna, inteligentna sprzedaż

Dział Sprzedaży nie może starać się spełniać rzeczywistych potrzeb Klienta jeżeli informacja o nim znajduje się rozproszona w wielu miejscach. Dzięki funkcjonalności Zoho CRM sprzedawcy natychmiast mogą podjąć akcje wymagane przez Klienta. Czy potencjalny Klient dzwonił właśnie do działu supportu, odwiedzał stronę internetową z cennikiem, napisał komentarz na facebooku ? Te wszystkie sygnały, prawidłowo odczytane i zebrane w jednym miejscu pozwolą sprzedawać znacznie skuteczniej.

Utrzymanie Klienta

Znacznie taniej jest utrzymać Klienta niż zdobywać nowego. Dzięki narzędziu dla działów obsługi ( Zoho Support) zbudujesz organizację która profesjonalnie i sprawnie obsłuży wymagania Klienta po sprzedaży. Zoho Support pozwala przypisać automatycznie zlecenia do właściwych osób bez względu na to czy pojawiły się w mailu, portalu społecznościowym czy zostały zgłoszone telefonicznie. Narzędzie Zoho Projects pozwala przygotowywać złożone przedsięwzięcia anagażujące Klienta ( zlecone prace, inwestycje) bez ryzyka opóźnień lub nieporozumień nawet w dużych zespołach projektowych.

Pomiary i usprawnianie

Zoho CRM Plus pozwala monitorować i usprawniać każdy z etapów sprzedaży i obsługi Klienta. Połączenie CRM z Google Adwords, pozwala monitorować skuteczność i koszty kampanii marketingowych. Zaawansowane analizy sprzedaży ( Zoho Reports) w połączeniu z danymi CRM pozwala monitorować skuteczność kanałów sprzedaży, efektywność poszczególnych kroków w odniesieniu do pracowników i Klientów. Zoho Survey pozwala zbadać satysfakcję Klientów i monitorować jaki wpływ na percepcję firmy i marki mają nasze działania, zmiany i usprawnienia.

Rozszerzenia do Zoho CRM

  • Feeds – pojawiła się nowa funkcja pozwalająca śledzić zaangażowanie zespołu współpracowników z którymi pracujemy. Można śledzić ostatnie zadania, spotkania, wydarzenia w jednym wątku podobnym do strony facebooka.
  • Połączenie z Google Adwords – Możliwość przekazywania informacji o sprzedaży jako konwersji w kampanii Adwords
  • Pokazywanie informacji w kontekście – w zakładce aktywności i w zakładkach social można obejrzeć do jakiego typu Klientów skierowujemy nasze aktywności. Czy nasze spotkania, zadania, wpisy wiążą się z Namiarami, Klientami czy z Klientami posiadającymi szansę w systemie.
  • Pogłębiona integracja z Zoho Projects – w CRM widoczne są teraz informacje o tym czy Klient odpowiada za projekty, kamienie milowe i poszczególne zadania projektowe. Można obejrzeć czy wywiązuje się ze zobowiązań we wspólnych przedsięwzięciach.
  • Nowy widok zakładki Social CRM – wszystkie komentarze i wpisy w portalach społecznościowych widoczne są teraz poprzez filtr CRM. Możemy śledzić informacje wpisane przez np.Klienta u którego posiadamy szansę sprzedaży osobno od wszystkich innych.
  • Historia odwiedzin Klienta na stronie www – Informacja o stronach odwiedzanych przez Klienta i czasie spędzonym na każdej z nich może być widoczna w CRM. Historia czatów Klienta zostanie automatycznie dopięta do karty w CRM

50 USD/ miesiąc

Pakiet wszystkich 8-miu produktów Zoho za 50 dolarów za użytkownika. W skład pakietu wchodzi licencja dla każdego użytkownika CRM EE, Campaigns, Sales IQ, Social, Projekty, Support, Survey i Reports. Szczegółowa lista funkcji dostępna jest w pliku.

Szczegółowe omówienie rozszerzeń w j. polskim dostępne na youtube

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress