Obsługa nowego klienta jest o wiele bardziej zajmująca niż starszego. SalesIQ umożliwia Ci wspaniałą obsługę która zadowoli twojego klienta.

Oto kroki ulepszające obsługę twojego klienta:

 

  1. Pozwól klientowi rozpocząć czat z strony lub e-maila.

    Zoho LiveDesk Icon

    Klient może samodzielnie zainicjować konwersację. Wystarczy wkleić mały kod skryptowy i gotowe.
    Przez proste dodanie przycisku chatu do sygnatury e-mail serwisanta, klient może w prosty sposób zacząć rozmowę od razu z wiadomości.

     

  2. Pozwól klientowi wybrać ulubionego serwisanta.
    SalesIQ daje możliwość wyboru osoby z którą chce rozmawiać. Dzięki temu może kontynuować sprawę z odpowiednim serwisantem lub po prostu wybrać tego ulubionego. Możesz zdecydować, których serwisantów wybrać wraz z małym opisem ich doświadczenia i pozwolić klientowi wybrać odpowiadającego jego potrzebom. 
  3. Sprawdź skuteczność serwisantów.
    Po konwersacji, SalesIQ umożliwia ocenienie serwisanta i napisania krótkiej notki o nim, dzięki temu dowiesz się jak sprawdza się dana osoba. 
  4. Od razu przydzielaj zadania po zakończonej konwersacji.
    Zintegrowany z CRM, SalesIQ umożliwia przydzielenie zadania od razu po zakończeniu konwersacji. Jeżeli osoby nie ma w bazie, możesz od razu ją dodać. 
  5. Sprawdzaj co twoi klienci robią i ile poświęcają temu czasu.
    Zoho LiveDesk Tracking
    SalesIQ pozwala na dokładne sprawdzanie co dany klient robił, ile czasu to trwało, ile czasu spędził ogólnie na stronie itp..

 

Prostota i szybkość to potężna kombinacja oraz powód, dlaczego SalesIQ jest dla Ciebie.
TESTUJ

Jeżeli potrzebujesz pomocy z skonfigurowaniem lub dodaniem SalesIQ do swojej strony, skontaktuj się z nami:

KONTAKT

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress