Sukces komunikacji z klientem zależy całkowicie od skutecznej działalności twojego centrum kontaktów. Zoho Phonebridge pozwala ci zintegrować twoje aplikacje centrum obsługi klienta z Zoho CRM i zarządzać twoimi działaniami telemarketingowymi podczas każdego etapu rozwoju twojego biznesu od dojrzewania leadów do kontynuacji sprzedaży i po sprzedażowego serwisu klienta. Telemarketerzy, przedstawiciele firm i doradcy klienta mogą czerpać dane z Zoho CRM podczas akwizycji przez telefon i wykonywania telefonów do klientów oraz zapewnia bardziej efektywny odzew od klientów.

Twoje korzyści:

  • Oszczędź czas i zwiększ efektywność: Twoje zespoły sprzedaży i wsparcia nie muszą już tracić czasu na szukanie szczegółów kontaktów w twoim systemie CRM. Kluczowe informacje na temat kontaktu takie jak nazwisko, numer telefonu i adres e-mail będą automatycznie wyświetlane podczas połączenia.
  • Nigdy nie przegap szczegółów dotyczących połączenia: Wszystkie szczegóły dotyczące połączeń przychodzących i wychodzących mogą być wychwycone natychmiast poprzez zarejestrowanie szczegółów połączenia. Dzięki możliwości dodawania notatek podczas połączenia każdy istotny szczegół i wymóg klienta może być przechowany do przyszłej adnotacji.
  • Szybsze i ulepszone działania: Dzięki jednemu kliknięciu wszyscy twoi pracownicy mogą szybciej wykonywać telefony. Koniec tracenia czasu na szukanie i wybieranie numeru telefonu kontaktu.
  • Spersonalizowany Serwis Klienta: Każdy kontakt z klientem jest zarejestrowany w Zoho CRM. Następnym razem, gdy klient zadzwoni będziesz znał historię kontaktu z przeszłości.

Kluczowe cechy:

  • Zarządzanie przychodzącymi i wychodzącymi połączeniami: Sporządzaj wychodzące i przychodzące połączenia w CRM i miej podgląd na kluczowe informacje takie jak nazwisko, numer telefonu, adres e-mail klienta.
  • Wybieranie jednym przyciskiem: Wykonuj połączenia wychodzące niezwłocznie ze stron kontaktu, konta lub prowadzenia.
  • Kontaktowanie się z wieloma centrami obsługi klienta: Posługuj się wieloma centrami obsługi klienta w swojej firmie jako oddzielnymi podmiotami poprzez utworzenie grup Zoho Phonebridge.
  • Łączenie istniejących użytkowników grup CRM.
  • Zarządzanie rejestrami połączeń: Twórz rejestry połączeń w oparciu o połączenia wychodzące i przychodzące z danego dnia, tygodnia, miesiąca w Zoho CRM.

Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą Zoho Phonebridge, skontaktuj się z nami.


KONTAKT

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress