Zoho Social dla Agencji

Zoho Social for Agencies pozwala mniejszym agencjom reklamowym na zarządzanie kilkoma kontami klientów z jednej platformy. Agencje te mogą współpracować z klientami i tworzyć raporty za pomocą spersonalizowanych zbiorczych statystyk.

Nie każda mała firma ma osoby do obsługi marketingu w mediach społecznościowych. Dlatego często zlecają pracę na zewnątrz.  Zoho zapewnia małym agencjom możliwość lepszego zarządzania marketingiem w mediach społecznościowych.  Nowe rozwiązanie pozwala firmom zachować więcej wpływu w ważnych aspektach, takich jak decyzja o publikowaniu i planowanie przyszłych komunikatów firmy oraz nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z klientami.

 

Narzędzie pozwala agencjom zarządzać własnymi markami i markami klientów z jednego miejsca. Określa role i uprawnienia dla różnych członków zespołu. Wbudowana funkcja współpracy z Klientem oznacza, że ​​firmy zlecające obsługę są zawsze informowane o planach agencji.

Dyskusje przed publikacją 

Członkowie zespołu mogą rozpocząć nowe dyskusje i współpracować z klientami lub między sobą. Funkcja tagowania ułatwia proces umożliwiający zapraszanie klientów lub członków zespołu do konkretnych dyskusji. Nie tylko poprawia to ogólny proces decyzyjny, ale zachowuje również zapis procesu tworzenia nowych komunikatów.

Narzędzie można również dostosować do własnej marki agencji i zamiast nazwy Zoho publikować informacje z własnym z logo agencji na raportach i komunikatach do klientów.

Integracja Zoho Social for Agencies z reklamami Facebooka

Zoho Social for Agencies może również zintegrować się z reklamami na Facebooku. Agencje mogą generować namiary z tych kampanii na Facebooku i umieszczać je bezpośrednio w systemie Zoho CRM dla swoich klientów, bez konieczności pobierania leadów ręcznie z Facebooka. Ta funkcja staje się środkiem oszczędzającym czas i koszty, promującym szybsze podejmowanie decyzji i docieranie do Klientów zainteresowanych produktami firmy Klienta.

Wersja dla agencji kosztuje 1000 USD rocznie dla 15 zarządzanych marek, a Wersja  Plus kosztuje 1500 USD rocznie dla 25 marek. Zoho Social jest również częścią pakietu Zoho One.