Nowa wersja CRM Zoho może połączyć ze sobą informacje z różnych działów firmy ale czy narzędzia sztucznej inteligencji będą dobrze odebrane przez Klientów oceniających CRM przez pryzmat funkcji i ceny ?

Kolejna odsłona Zoho CRM Plus skupia się na dostarczeniu funkcji badających całe doświadczenie klienta z firmą ( CX – Customer Experience) i integracji danych o zachowaniach klientów dla użytkowników z różnych działów firmy.

Firma Zoho początkowo wypuściła Zoho CRM Plus cztery lata temu, a najnowsze uaktualnienie produktu, wydane 15 listopada 2018, rozszerza integrację sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Celem była pomoc w przesyłaniu danych klientów z jednego działu do drugiego i potencjalnie ograniczyć problem izolacji danych wytwarzanych w różnych częściach firmy. Zoho dodało także więcej funkcji sztucznej inteligencji i nowe raporty analityczne, a także ulepszone monitorowanie mediów społecznościowych.

Wyróżniającą strategią budowy aplikacji Zoho jest to, że dostawca buduje wszystkie części pakietu własnymi programistami, zamiast zintegrować je w drodze fuzji lub przejęć. Ponieważ wszystkie ich aplikacje są oparte na tej samej podstawowej architekturze, łatwiej jest umieścić w niej warstwę sztucznej inteligencji integrującej całe obszary działania firmy używającej pakietu.

Ruch w kierunku CX – Customer Experience

Nowa wersja Zoho stara się nadążać za trendem w branży w kierunku tworzenia rozwiązań CX. Według Gartnera trend ten w obszarach CRM jest coraz szybszy. Badanie Gartnera przeprowadzone w 2017 r. wykazało, że ponad 66% respondentów stwierdziło, że ich firmy konkurują ze sobą na bazie poprawy całościowego doświadczenia Klienta z firmą ( CX), a ten odsetek ma wzrosnąć do 81% do 2019 r.

Ulepszona sztuczna inteligencja, rozbudowana obsługa mediów społecznościowych

#ZohoCX oferuje ujednolicone funkcje wyszukiwania. Użytkownicy aplikacji mogą oczekiwać informacji o wszystkich kontaktach Klienta w obszasze marketingu, sprzedaży i serwisu zebranych w jednym miejscu przez skonsolidowany mechanizm wyszukiwarki.

Zoho dodało funkcje sztucznej inteligencji SI/AI do Zoho CRM Plus za pomocą narzędzia Zia – Zoho Intelligent Assistant. Narzędzie może pomóc w głosowej pracy z CRM, wybieraniu numerów do Klientów, robieniu notatek i przyjmowaniu zamówień wyłącznie głosem.

Aplikacja Zia pomaga w badaniu nastroju osoby wysyłającej e-maile do firmy. Zia dla marketingu stara się oceniać jakość namiarów spływających do firmy i oceniać szanse wygranej poszczególnych transakcji. Sztuczna inteligencja zajmuje się wykrywaniem anomalii w sprzedaży np. nietypowych zjawisk, zatrzymaniem procesu sprzedaży, brakiem pożądanych aktywności sprzedawców. System wspiera działy serwisu w obszarze rozumienia emocji klientów zgłaszających problemy serwisowe automatyczne np. tagowanie rodzajów problemów w ramach zgłoszeń serwisowych.

Zoho dodało także funkcje chatbota Zia, wspierając interakcje z Klientem w języku naturalnym do modułu obsługi klienta Zoho Desk.

Rozwiązanie oferuje również lepsze monitorowanie mediów społecznościowych, dzięki czemu użytkownicy mogą zamienić każdy wpis w mediach społecznościowych w zgłoszenie ( ticket) w aplikacji do obsługi klienta za pomocą integracji Zoho Social.

Użytkownicy mogą dokonać aktualizacji do Zoho CRM Plus bez dodatkowych kosztów. Koszt systemu CRM wynosi 60 USD za użytkownika miesięcznie lub 50 USD w przypadku płatności za rok z góry.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress