Webinar:
Zoho Desk – jak zmienić pracownika serwisu w świadomego opiekuna Klienta ?

Czwartek, 12 kwietnia, 9.30

Agenda spotkania:

5 największych problemów obsługi klienta
Co to jest i czym wyróżnia się Zoho Desk?
Obsługa wielu kanałów zgłoszeń
Współpraca zespołu
Automatyzacje – przypisywanie zgłoszeń, workflowy
Raporty i analizy
Demo

Prowadzący:

Miron Matecki
Certyfikowany konsultant Zoho

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Każde zamówienie przed jego realizacją podlega przeglądowi i potwierdzeniu przez Sprzedającego pod kątem w szczególności: - Prawidłowego dobrania licencji Zoho do rozmiaru firmy - Połaczenia/ integracji pomiędzy produktami Zoho - Aktualności ceny w ofercie Zoho i jej prawidłowości pod kątem miejsca przechowywania danych ( EU, US, inne) Zamknij