Zwiększ wydajność zarządzając pocztą e-mail bezpośrednio w CRM

W pracy sprzedawcy istotna jest znajomość najlepszych sposobów kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aby bardziej zaangażować swoich klientów, stwórz zaawansowane i spersonalizowane treści, łącząc e-maile z kontekstowymi informacjami z CRM i analizą.

 

E-maile klientów wewnątrz CRM

Jeżeli wiele czasu spędzasz pracując w CRM, musisz wiedzieć, czy któryś z Twoich klientów odpowiedział na Twojego e-maila. Otrzymuj bezpośrednio w Zoho CRM natychmiastowe powiadomienia dotyczące zamówień i kontaktów, które są dla Ciebie najważniejsze. Natychmiast odpowiadaj na e-maile, zaplanuj kolejne działania i stwórz notatki w razie potrzeby.

 

 

Nie pozwól, aby e-maile pozostały bez odpowiedzi

Skorzystaj z raportów w Zoho CRM, które pokazują, kiedy Twoje e-maile zostały dostarczone, czy zostały otwarte przez odbiorców i kiedy zostały przeczytane. Ponieważ Zoho CRM łączy wiadomości e-mail z odpowiednimi rekordami klientów, to nigdy nie będziesz musiał szukać wiadomości wśród wielu maili. Wystarczy, że wejdziesz na kartę Klienta i możesz wysłać kolejną wiadomość jako kontynuację prowadzonej wcześniej rozmowy.

 

Filtruj wiadomości e-mail według ich statusu

Zaplanuj działania strategiczne i zidentyfikuj potencjalnych klientów, którzy nie odpowiedzieli w określonym czasie na wiadomość. Możesz to zrobić dzięki zaawansowanym filtrom w CRM.

Twórz szybko i w prosty sposób szablony wiadomości

Szablony to szybki i łatwy sposób na uwolnienie się od nudnego pisania e-maili. Zaprojektuj szablon pasujący do Twojego stylu lub wybierz z naszej galerii gotowe szablony i spersonalizuj je. Użyj edytora szablonów, aby przeciągać i upuszczać elementy, takie jak tekst, obrazy, tabele i kolumny, w dowolne miejsce.

Zidentyfikuj, które e-maile działają najlepiej

Raporty informują dokładnie, które szablony wiadomości e-mail mają największą ilość otwarć, a które nie są otwierane przez odbiorców. Wybieraj te szablony maili, które mają najwyższy współczynnik otwarć, aktualizuj zawartość gotowych szablonów lub utwórz nowe. Udostępnij ulepszone szablony swoim współpracownikom.

 

 

Wiesz, jak działa twój zespół

Menedżer musi wiedzieć, co się sprawdza, a co należy jeszcze poprawić. Na każdym koncie sprzedawcy można korzystać z analizy Zoho CRM, można tworzyć indywidualne raporty na podstawie liczby e-maili wysłanych każdego dnia, tygodnia lub miesiąca.

 

Pracuj w SalesInbox

Przenieś swoją skrzynkę do CRM dzięki integracji Zoho SalesInbox. Bez względu na to, z jakiego programu poczty e-mail korzystasz, SalesInbox porządkuje wiadomości zgodnie z działaniami w CRM, dzięki czemu najważniejsze transakcje zawsze są widoczne. Możesz przeciągać wiadomości e-mail do innej kolumny, dodawać kontakty lub tworzyć oferty. Otrzymuj powiadomienia w czasie rzeczywistym, gdy odbiorcy otworzą twoje e-maile, i ustaw przypomnienia, aby ponownie je obserwować, gdy nie otrzymasz odpowiedzi.

 

Kompatybilny z Twoim ulubionym systemem e-mail

Wysyłaj i odbieraj wiadomości e-mail od wybranego klienta poczty e-mail, w tym Gmaila, Yahoo!, Outlook i Zoho Mail, dzięki czemu nigdy nie przegapisz żadnej wiadomości. Użyj standardowej konfiguracji poczty e-mail, aby połączyć wszystkie przychodzące wiadomości e-mail z Twoim CRM.

 

Zintegruj swoje kampanie e-mailowe

Zintegruj swoje konto CRM z Zoho Campaigns , aby wysyłać zbiorcze wiadomości e-mail do obecnych lub przyszłych klientów. Wysyłaj masowe kampanie e-mailowe, analizuj ich skuteczność za pomocą raportów dotyczących statystyk otwarć maila i kliknięć oraz importuj wszystkie namiary i kontakty z Zoho Campaigns do Zoho CRM.

Kategorie: Archiwum

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress