EmpikPlace

Grupa EmpikPlace to część platformy Empik.com - jednej z czołowych platform e-commerce w Polsce. EmpikPlace to dynamicznie rozwijający się Marketplace na którym ponad 3000 Sprzedawców wystawia już ponad 4 miliony ofert. 

Wyzwania:

Firma wraz ze wzrostem skali biznesu poszukiwała rozwiązania, które usprawniłoby proces zarządzania bazą kontaktów biznesowych. Przy 
bardzo dynamicznie rozwijającym się biznesie potrzeba efektywnego zarządzania kontami klientów biznesowych ale też ich właściwa 
kategoryzacja i standaryzacja obsługi były niezbędne w dalszym rozwoju biznesu. Dodatkowo, firma potrzebowała narzędzi do obsługi i zarządzania zgłoszeniami wysyłanymi przez klientów biznesowych . Narzędzia te miały pomóc zespołowi wsparcia skrócić czas odpowiedzi i odpowiednio zorganizować korespondencję.  

Rozwiązanie: 

  • Skonfigurowaliśmy CRM, który firma wykorzystuje jako bazę danych o klientach do analizy oraz do przypisywania zadań opiekunom klienta.
  • Zintegrowaliśmy system zewnętrzny firmy z CRM za pomocą API, co pozwala gromadzić więcej danych o klientach.
  • Skonfigurowaliśmy DESK i zintegrowaliśmy go z CRM, co pozytywnie zadziałało na płynną obsługę zgłoszeń oraz umożliwiło przypisanie ticketów (czyli mailowych zgłoszeń napływający przez aplikację Desk) do właściwych osób w firmie. 

Efekty wdrożenia:

Za pomocą wdrożonych rozwiązań z użyciem Zoho CRM i Desk udało się nam pomóc firmie w zaadresowaniu jej wyzwań. Dzięki przejrzystej 

strukturze obsługi ticketów klienci biznesowi Empik szybciej otrzymują odpowiedzi. Z kolei pracownicy mają możliwość dodawania szablonów maili, formularzy, mierzenia zadowolenia klienta oraz automatyzacji rutynowych działań. Systemy CRM i Desk sprawnie się integrują, co pozwala działowi sprzedaży być na bieżąco. 

Dzięki rozwiązaniom Zoho firma udoskonaliła również sposób raportowania danych i statystyk przeznaczony dla kierownictwa firmy.

Narzędzia:

  • Zoho CRM
  • Zoho Desk

Stwórzmy razem Twoją własną historie sukcesu  

Umów się na konsultację
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.