Mercedes-Benz

Mercedes-Benz India  jest spółką całkowicie zależną od niemieckiej firmy Daimler AG. Została założona w 1994 roku z siedzibą w Chakan w stanie Maharashtra w Indiach.  Jest uznawana za jedną z najlepszych fabryk CKD Mercedes-Benz na świecie.

Wyzwania

Mercedes-Benz India ma obecnie najszerszy zasięg sieciowy wśród wszystkich producentów luksusowych samochodów w Indiach. Dzięki 89 dealerom w 41 miastach w Indiach, Mercedes-Benz India jest dobrze skomunikowany z klientami.
Chociaż komunikacja z dealerami ma kluczowe znaczenie dla ich sukcesu, wielkość ich sieci sprawiła, że ​​było to wyzwaniem. Skargi skierowane do dealerów miały bezpośredni wpływ na ogólne wyniki satysfakcji klientów firmy. Potrzebowali sposobu, w jaki dealerzy mogliby komunikować się z nimi w sprawie problemów i skarg. Te problemy musiały być śledzone i skutecznie reagować.


„Przeanalizowaliśmy inne produkty na rynku, ale Zoho Desk wpasował się w naszą strukturę organizacyjną lepiej niż cokolwiek innego” - Swaroop Naik, starszy menedżer ds. rozwoju oprogramowania



Dlaczego Zoho?

Przeanalizowali inne produkty na rynku, ale Zoho Desk wpasował się w ich strukturę organizacyjną lepiej niż cokolwiek innego. Podobał im się prosty interfejs użytkownika i możliwość dostosowania go do konkretnych wymagań bez większego wysiłku. Skorzystali również z doskonałego wsparcia ze strony zespołu obsługi klienta w Zoho.



Rozwiązanie

Zoho Desk zapewnił zespołowi Mercedes-Benz India elastyczną platformę do łączenia się z dealerami. Użytkownicy z dealerów mogą szybko powiadamiać ich o wszelkich pojawiających się problemach, a ich zespoły mające do czynienia z dealerami uzyskują odpowiedni kontekst, aby skutecznie śledzić i rozwiązywać każdy problem. Mogą również monitorować, ile czasu zajmuje rozwiązanie każdego problemu. Korzystając z dostosowanych raportów i pulpitów nawigacyjnych, mogą mieć oko na cały obraz i stale ulepszać swoje wysiłki.



Wynik

Obsługiwany przez Zoho Desk, Mercedes-Benz India jest w stanie stworzyć i utrzymać wysoką satysfakcję klientów w całej swojej sieci.

Stwórzmy razem Twoją własną historie sukcesu 

Umów się na konsultację
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.