1. Utwórz konto na platformie SMS API
2. Przed instalacją wtyczki w systemie SMS API należy przygotować pola nadawcy
3. Wygenerować TOKEN API
4. Instalacja w Zoho CRM inicjuje się przez link: https://zurl.co/ZF3w
5. Po zakończonym procesie instalacji wtyczki, należy wkleić uprzednio wygenerowany TOKEN API. Jeśli korzystasz z usługi numeru odbiorczego w SMSAPI wklej również numer (nie jest to jednak obowiązkowe, możesz go uzupełnić później).
6. Zmienić TOKEN lub dodawać pola nadawcy i numery odbiorcze możesz zmieniać klikając w "settings".
7. Jeżeli chcesz sprawdzać w CRM status wiadomości (np. o doręczeniu), należy dodać adres callback w SMSAPI, wybierając typ: Adres callback - raport SMS.
https://platform.zoho.com/crm/v2/functions/smsto__update_status/actions/execute?auth_type=apikey&zapikey=%3czapikey
gdzie zapikey należy zastąpić apikey z ustawień wtyczki.
8. Analogicznie postąp jeśli chcesz otrzymywać wiadomości zwrotne do Zoho CRM. W tym wypadku wklej link: https://platform.zoho.eu/crm/v2/functions/smsto__history_record/actions/execute?auth_type=apikey&zapikey=%3czapikey i nie zapomnij zastąpić zapikey poprawnym apikey.
Gotowe!
Jak się z nami skontaktowaćMamy nadzieję, że ten krótki przewodnik okaże się przydatny. Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz do nas na adres info@zpartner.pl
Mamy nadzieję, że ten krótki przewodnik okaże się przydatny. Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz do nas na adres info@zpartner.pl