Obsługa wysyłania wiadomości SMS w Zoho CRM

Zainstaluj wtyczkę - wysyłaj i odbieraj wiadomości SMS w swoim CRM  

za pomocą SMS API

1. Utwórz konto na platformie SMS API 


2. Przed instalacją wtyczki w systemie SMS API należy przygotować pola nadawcy 

3. Wygenerować TOKEN API


4. Instalacja w Zoho CRM inicjuje się  przez link:  https://zurl.co/ZF3w 


5. Po zakończonym procesie instalacji wtyczki, należy wkleić uprzednio wygenerowany TOKEN API. Jeśli korzystasz z usługi numeru odbiorczego w SMSAPI wklej również numer (nie jest to jednak obowiązkowe, możesz go uzupełnić później).


6. Zmienić TOKEN lub dodawać pola nadawcy i numery odbiorcze możesz zmieniać klikając w "settings".


7. Jeżeli chcesz sprawdzać w CRM status wiadomości (np. o doręczeniu), należy dodać adres callback w SMSAPI, wybierając typ: Adres callback - raport SMS.  
https://platform.zoho.com/crm/v2/functions/smsto__update_status/actions/execute?auth_type=apikey&zapikey=%3czapikey 
​gdzie zapikey należy zastąpić apikey z ustawień wtyczki.


8. Analogicznie postąp jeśli chcesz otrzymywać wiadomości zwrotne do Zoho CRM. W tym wypadku wklej link: https://platform.zoho.eu/crm/v2/functions/smsto__history_record/actions/execute?auth_type=apikey&zapikey=%3czapikey i nie zapomnij zastąpić zapikey poprawnym apikey.

Gotowe!



Jak się z nami skontaktować
Mamy nadzieję, że ten krótki przewodnik okaże się przydatny. Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz do nas na adres info@zpartner.pl

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.