CRM dla małych i średnich biznesów.
Przewodnik, z którym krok po kroku
wdrożysz CRM w swojej firmie.
Poszczególne kroki wdrażania:
- Zoho dla średnich i małych biznesów.
- Wdrażanie CRM: określ swoje cele.
- Wdrażanie CRM: dokumentuj sprzedaż.
- Wdrażanie CRM: przeanalizuj procesy biznesowe.
- Wdrażanie CRM: mapowanie sprzedaży.
- Wdrażanie CRM: identyfikacja kluczowych graczy.
- Zoho CRM: ustawianie danych organizacji.
- Zoho CRM: dostosuj elementy pól.
- Zoho CRM: ustaw podstawowe moduły.
- Zoho CRM: identyfikacja użytkowników i przypisywanie ról.
- Zoho CRM: dodaj użytkowników i zaproś ich do CRM.
- Zoho CRM: konfiguracja poczty e-mail i pozyskiwanie klientów.
- Przenieś dane do CRM.
Jakie problemy rozwiązuje przewodnik?
- Nieprawidłowa implementacja: Ten przewodnik poprowadzi Cię krok po kroku przez proces wdrażania CRM.
- Limitowane funkcje CRM, które ograniczają Twój biznes: Szeroka gama funkcji Zoho sprosta zaawansowanym wymaganiom rozwijającego się biznesu.
- Migracja istniejących danych: Lista kontrolna zawarta w przewodniku pomoże Ci przygotować się do płynnej migracji.
- Brak mierników do oceny sukcesu projektu CRM: Przewodnik pomoże Ci zidentyfikować Twoje biznesowe cele, aby odpowiednio skonfigurować system i podejmować decyzje na podstawie danych.
- Słaba adaptacja użytkownika: Niezbędne szkolenia i dokumenty pomogą Twojemu zespołowi sprawnie zaadaptować nowy system CRM.
Sprawnie zarządzaj biznesem
i rozwijaj go
z najlepszym na rynku
systemem CRM.
Jakie są zalety korzystania z Zoho CRM?
✓ Holistyczne spojrzenie na klientów i ich dane
✓ Lepsze zarządzanie kontaktami i transakcjami
✓ Automatyzacja działań posprzedażowych
✓ Bezpieczeństwo danych biznesowych i klientów
✓ Większa koordynacja i efektywność w zespołach
✓ Poprawa komunikacji z klientami
✓ Szersze spektrum analiz sprzedaży i wskaźników marketingowych