Wdrożenie Zoho CRM

Wdrożenie Zoho CRM



My zajmiemy się konfiguracją CRM, a Ty skupisz się na strategii biznesowej i sprzedażowej. Zostanie Ci przydzielony dedykowany ekspert z rozległą wiedzą, który zajmie się konfiguracją i dostosowywaniem. Możesz mieć pewność, że twój biznes jest w dobrych rękach.


                                                                                                                                                     Najczęściej wybierany 

                                                                                                                                 przez MŚP


Szybki Start
1 dzień
Premium
10 dni

Agile
za przepracowane dni

Analiza ekspresowa1 godzina2 godziny4 godziny
Szkolenie użytkowników
Zaproszenia na kurs online dla max 15 osóbZaproszenia na kurs online dla max 30 osób Grupy po 15 osób. Wg potrzeb
Szkolenie administratorów
Zaproszenia na kurs Online dla 3 administratorów zakończone egzaminemZaproszenia na kurs Online dla 3 administratorów zakończone egzaminem
Zaproszenia na kurs Online dla 3 administratorów zakończone egzaminem
Analiza przygotowawcza
1 d
typowo 2-7 dni
Ustawienia systemu
Ustawienia osobiste
Ustawienia organizacji



Ustawienie użytkowników


Role i profile
25
Podział terytorialny
13
Dostosowanie


Pola dostosowane
50100
Dostosowane moduły
12
Układy spersonalizowane
1
Dostosowane widoki
13
Listy powiązane
13
Szablony13
Subformularze25
Własne linki
25
Własne guziki
25
Layout Rules13
Reguły walidacji pól
510
Ustawienie kanałów komunikacji z Klientami w produktach Zoho



Social
Telephony
Email
Sales Signals
Śledzenie ruchu na stronie www
Portal Klientów
Automatyzacja systemu



Przepływy pracy
35
Akcje25
Reguły przypisywania Namiarów
13
Reguły eskalacji
35
Zasady punktacji
35
Zarządzanie procesami



Plan procesu ( Blueprint)
12
Reguły autoryzacji
35
Programowanie funkcji własnych
2
Analityka i raporty



Kokpity własne
35
Raporty dostosowane
2
Marketing


Tworzenie szablonów maili do kampanii mailowej
12
Formularze zbierania danych ze strony www
12
Auto-odpowiedzi2
Płatne ładowanie danych 
( po akceptacji wymagania przez naszego eksperta)

 2 godziny4 godziny 


Skontaktuj się w sprawie wyceny

FAQ - często zadawane pytania

Szybki Start

Dla kogo?

Idealny dla startujących małych przedsiębiorstw (1-15 pracowników, 1-10 użytkowników systemu) . Szybkie uruchomienie CRM oraz automatyzacja głównych procesów w firmie do rozpoczęcia pracy już następnego dnia.


Czy muszę się jakoś przygotować na spotkanie?

Prosimy o zakupienie wymaganej licencji przed spotkaniem. Potrzebujemy pracować z osobą która dysponuje dostępem do systemu jako administrator. Zarezerwuj  czas tylko dla nas na realizację.

Co się stanie jeśli nie wyrobimy się w ciągu zaplanowanego czasu z pracami?
Czas realizacji ograniczony jest czasowo. Jeśli nie wyrobimy się w zaplanowanym czasie, to pozostałe do zrealizowanie prace będą rozliczane dodatkowo wg stawek dniowych z Umowy Ramowej. Oczywiście po uprzedniej akceptacji.


Znam się na tym i potrzebuje pomocy tylko przy skomplikowanych czynnościach, czy w ramach uruchomienia mi w tym pomożecie?
NIE. W ramach uruchomienia realizujemy prace w przedstawionym zakresie. Jeśli wyrobimy się z opisanymi czynnościami, to pozostały czas możemy wykorzystać na inne czynności związane z dostosowaniem CRM do potrzeb.


Kupując pakiet szybki start mam opcje "Podział terytorialny" w liczbie 1 szt. Proszę mi wyjaśnić jaki jest sens dzielić mój CRM na JEDNO Terytorium - nie rozumiem tego.

Moduł "zarządzania terytoriami" pozwala firmie opisać bazę obsługiwanych firm przez pryzmat wielu kryteriów. Najprostsze, ale nie jedyne to kryterium geograficzne np. Polska, EU, USA gdziekolwiek sprzedaje firme. Oprócz takiego podziału możecie Państwo chcieć podzielić rynek zupełnie inaczej. Np hurtownie, producenci, branża bankowa itd. Ograniczenie 1 szt. oznacza że w ramach usługi ustawimy Państwu maksymalnie jeden taki podział terytorialny.


Czy mogę rozłożyć wdrożenie na kilka dni?

Oczywiście. Dobrą praktyką jest spędzenie pół dnia na "uruchomienie" systemu w pierwszej kolejności. Szkolenie może odbyć się tego samego dnia ale może być to również kilka ( ale niezbyt wiele) dni później.


Premium

Dla kogo?

Dobry wybór, jeżeli zależy Ci na zaawansowanych integracjach i konfiguracji systemy CRM, posiadasz większą ilość użytkowników i danych.

Zalecany dla firm średniej wielkości od 16 do 30 pracowników lub  dla 11-30 użytkowników systemu. 


Czy szkolenie dla użytkownika uwzględnia specyfikę mojej pracy, zmiany w systemie, które wypracowaliśmy w trakcie wdrożenia?

Szkolenie prowadzone jest w Państwa działającym systemie i z uwzględnieniem wprowadzonych zmian. Żeby zapewnić uporządkowany dostęp do funkcji systemu osoba prowadząca szkolenie będzie realizować jednak założony zakres szkolenia.


Jaki jest efekt analizy, co jako klient otrzymam po odbytej analizie, po co ona w ogóle jest?

W trakcie analizy przygotowywana jest m.in. lista procesów biznesowych i ich umiejscowanie w projektowanym systemie. Otrzymacie Państwo dokument opisujący waszą wersję systemu plus objaśnienie działania systemu w projektowanym obszarze.

                                                                

Czy analizę robi ta sama osoba, która później wdraża system?

Osoba wdrażająca system uczestniczy w analizie lub ją samodzielnie prowadzi.


Czy muszę się do niej jakoś przygotować, przygotować jakieś materiały, jeśli tak to jakie czy podeślecie mi je wcześniej?

Materiały przygotowawcze otrzymacie Państwo każdorazowo przed umówionym terminem spotkaniem. Niemniej zakres prac przygotowawczych jest minimalnych. Istotne jest aby w spotkaniu analitycznym uczestniczyły osoby zainteresowane sukcesem wdrożenia systemu w firmie. Zwykle jest to kilka ( 2-5) kluczowych osób.


Co jeśli w szkoleniu będzie miało wziąć udział więcej udział niż 60.

Jeżeli potrzeba będzię przeszkolenia więcej niż 60 osób to wygląda to na duże wskazanie do przeprowadzenia wdrożenia w wersji dopasowanej t.j. Agile. Oczywiście możemy przeprowadzić szkolenia dla dowolnej ilości użytkowników w grupach po max 15 osób.


Co jeśli w szkoleniu będzie brało udział tylko 10 osób? Czy cena za pakiet spadnie? Co z czasem który był przeznaczony na szkolenie?

Cena za pakiet jest ustalona. Organiczeniem jest czas poświęcony na całe wdrożenie max 10 dni.


Co jeśli nie będę chciał brać udział w szkolenie dla użytkownika/Administratora?

Prawdopodobieństo porażki wdrożenia w którym użytkownicy nie chcą się szkolić znacząco rośnie. Będziemy mocno nalegali na to żeby osoby pracujące z systemem przeszły odpowiednie szkolenie.


Ile czasu będzie trwało wdrożenie?

Chcielibyśmy aby cały proces zamykał się w ok 21 dni kalendarzowych. Oczywiście ten termin mocno uzaleźniony jest od dostępności pracowników z Państwa i z naszej strony.


Co jeśli przekroczycie zaplanowany czas, a wdrożenie nie zostało dokończone?

Chcelibyśmy dać Państwu jak najszybciej dostęp do korzyści które oferuje Zoho. Ambitny, rozbudowany plan proponujemy realizować wg metody elastycznej "Agile".  Oferta "Premium" przygotowana i wyceniona jest z ograniczeniem 10 dni pracy naszych pracowników. Chcielibyśmy Państwa usamodzielnić jak najszybciej to możliwe. Pomożemy w rozpoczęciu pracy z systemem i przeszkolimy pracowników. Mamy nadzieję że większość prostych ( i mniej prostych) zmian w systemie będziecie Państwo potrafili wykonać samodzielnie. Jeżeli po wykorzystaniu czasu zakupionego w ramach tej oferty, będziecie chcieli dalej korzystać z naszych usług zaoferujemy Państwu dalsze prace w ramach płatnych zleceń.


Co jeżeli wasz Pracownik nie będzie w stanie odpowiedzieć na moje pytanie czy ustawić systemu wg moich pomysłów ?
Celem nadrzędnym jest dostarczenie Państwu działającego systemu w krótkim czasie. Zoho pozwala zrealizować wiele pomysłów przy wykorzystaniu gotowych narzędzi i ustawień. Jeżeli pomysł jest trudny czy nietypowy, pracownik przypisany do projektu może konsultować się z innymi w naszej firmie oraz bezpośrednio z Zoho.

Agile

Dla kogo?

Kompleksowe wdrożenie od A do Z. Dla średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą stworzyć zaawansowany, wydajny system CRM z dużą ilością niestandardowych rozwiązań.


Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0