FAQ
Bigin, a Zoho CRM - najważniejsze pytania

Zanim podejmiesz decyzję, które oprogramowanie pasuje dla Ciebie najbardziej, przeczytaj  najczęściej zadawane nam pytania.

CO TO JEST BIGIN?

Co to jest Bigin?

Bigin jest podmarką Zoho CRM. To rozwiązanie CRM zorientowane na lejki sprzedażowe, zbudowane i wycenione na potrzeby małych firm, które nie są gotowe do opracowania kompleksowego CRM.

Bigin pomaga małym biznesom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i innych archaicznych sposobów przechowywanie i zarządzanie informacjami o klientach, oferując proste rozwiązanie, które pozwala śledzić ich oferty, organizować kontakty, zarządzać działaniami i doskonalić personalizowane lejki sprzedażowe, aby zdobyć i zatrzymać więcej klientów.

BIGIN VS ZOHO CRM

Bigin vs Zoho CRM?

Zoho CRM rozpoczął działalność w 2005 roku z myślą o klientach małych i średnich firm. Przez lata wzrosły nasze możliwości, podobnie jak nasza baza klientów. Z Bigin wracamy do korzeni, szczególnie w tych trudnych czasach.


Bigin to opierające się na lejkach sprzedażowych rozwiązanie CRM, skoncentrowane wyłącznie na małe i mikro firmy, które nie potrzebują tak zaawansowanego i skomplikowanego CRM. Bigin to także idealne narzędzie dla freelancerów i osób, które chcą zarządzać swoimi osobistymi lejkami biznesowymi online. Z kolei Zoho CRM koncentruje się na rozwijających się firmach każdej wielkości, zwłaszcza przedsiębiorstwach, które chcą wykorzystać do tego większą platformę CRM, dla zaawansowanych potrzeb biznesowych.

 

JAKIE SĄ KLUCZOWE FUNKCJE BINGA?

Jakie są kluczowe funkcje Bigina?

Bigin ma odpowiedni zestaw niezbędnych funkcji zarządzania lejkami sprzedażowymi i kontaktami.

Niektóre z kluczowych funkcji Bigina to:

➤ Tworzenie wielu lejków w oparciu o Klientów

➤ Wbudowana telefonia i poczta elektroniczna

➤ Tracking - Śledzenie aktywności: połączenia, zdarzenia, zadania

➤ Automatyzacja przepływu pracy

➤ Wbudowane pulpity nawigacyjne

➤ Integracja z G Suite, Microsoft 365, Zapier, Zoho Campaigns, Zoho Meeting, Zoho Desk i Zoho Flow


CO JEŚLI POTRZEBY MAŁEJ FIRMY PRZEROSNĄ BIGINA?

Co jeśli potrzeby małej firmy przerosną możliwości Bigina?

Gdy potrzeby małych firm przerastają Bigin, mogą one po prostu przejść na Zoho CRM i uzyskać najlepsze z wszystkich naszych funkcji w pełnym rozwiązaniu Zoho CRM. Będą mogły zmigrować, w prosty sposób, wszystkie swoje dane i ustawienia do Zoho CRM. Takie rozwiązanie zapewni że przejście będzie płynne i nie wpłynie na ich codzienny proces biznesowy.

ILE KOSZTUJE BIGIN?

Ile kosztuje Bigin?

Bigin jest obecnie najbardziej przystępnym cenowo rozwiązaniem CRM na rynku w cenie 7 USD za użytkownika miesięcznie, przy rozliczeniu rocznym, i 9 USD na użytkownika miesięcznie, w rozliczeniu miesięcznym.

CZY BIGIN JEST ZAWARTY W ZOHO ONE?

Czy Bigin jest zawarty w Zoho One?

Tak. Bigin jest częścią pakietu Zoho One, a użytkownicy mogą używać Bigina jako własnego preferowanego rozwiązania CRM, jeśli ich potrzeby są mniej zaawansowane. Nie ma ograniczeń, jeśli chcesz używać jednocześnie Zoho CRM i Bigin. Synchronizacja danych między tymi dwoma rozwiązaniami jest

możliwa dzięki Zoho Flow.

CZYM BIGING RÓZNI SIĘ OD STANDARDOWEJ EDYCJI CRM?

Czym Bigin różni się od standardowej edycji Zoho CRM?

Tak. Bigin jest częścią pakietu Zoho One, a użytkownicy mogą używać Bigina jako własnego preferowanego rozwiązania CRM, jeśli ich potrzeby są mniej zaawansowane. Nie ma ograniczeń, jeśli chcesz używać jednocześnie Zoho CRM i Bigin. Synchronizacja danych między tymi dwoma rozwiązaniami jest

możliwe dzięki Zoho Flow.

MASZ WIĘCEJ PYTAŃ?

Masz więcej pytań?

Napisz do nas e-mail na  info@zpartner.pl z pytaniami, a my chętnie Ci pomożemy, w każdy możliwy sposób.

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.