Branże // CRM dla usług //

ZOHO CRM w branży usługowej.
​System, który pomaga budować relacje z klientami.

Jakość i skuteczność Twoich usług opiera się na relacjach z Klientami. Ich oczekiwania stale rosną, a Ty musisz zadbać o to, aby chcieli do Ciebie wrócić.

Z Zoho CRM planuj i wysyłaj zlecenia na czas i zdobywaj lojalność klientów w inteligentny sposób.

ODBIERZ SWÓJ DOSTĘP

Czym różni się branża usługowa od innych? 

W przypadku firm usługowych szybkość obsługi i zadowolenie klienta mają zasadnicze znaczenie dla budowania z nimi pozytywnych relacji. Specyfika branży polega na cyklicznym charakterze świadczonych usług, a klienci oczekują spersonalizowanej oferty, szybkiej reakcji i bezpośredniej komunikacji.

Jakich kluczowych funkcjonalności branże usługowe powinny szukać w CRM?

✓ Zintegrowane zarządzanie dokumentami.

✓ Pojedynczy system komunikacji wielokanałowej.

 Zarządzanie dostawcami i wykonawcami.

  Generowanie zamówienia sprzedaży i zakupu.

 Fakturowanie i płatności.

 Automatyzacja marketingu w celu generowania potencjalnych klientów.

 Zarządzanie kampaniami promocyjnymi. 

Najważniejsze funkcje dla branży usługowej.

1. PLANOWANIE I WYSYŁKA ZADAŃ

Przypisuj i śledź zadania

Zadania można przypisać jednemu lub większej liczbie członków zespołu. Powiadomienia są wysyłane do nich automatycznie, z informacją o nowo przypisanym zadaniu. 


Zaplanuj spotkanie na konkretną godzinę

Rezerwuj spotkania dla swoich klientów, które w razie potrzeby można przełożyć lub odwołać. Zdefiniuj dostępność swoich usług, przydziel odpowiednie osoby do usługi i dostarcz arkusze pracy potrzebne do oznaczenia zadania jako ukończonego.     

Twórz katalogi usług

Zbuduj katalog swoich usług w Zoho CRM. Zdefiniuj każdą usługę, ustaw daty i godziny dostępności każdej z nich oraz przydziel personel do ich realizacji.


2. PRZECHOWYWANIE DANYCH KLIENTÓW

Zarządzanie dokumentami

Wszystkie pliki związane z klientem, takie jak zdjęcia, wymagania i dokumenty (pliki PDF), są wygodnie przechowywane w profilu klienta w celu szybkiego odnalezienia.

Finanse w jednym miejscu

Płatności i dane finansowe w jednym miejscu. Przeglądaj faktury, wykresy, szacunki, a by mieć pełny wgląd w sytuację firmy.

3. INTERAKCJE Z KLIENTAMI

Ujednolicaj interakcje z klientem

Uzyskaj szybki dostęp do informacji kontaktowych na wielu kanałach - telefon, e-mail, czat na żywo i media społecznościowe. Śledź klientów indywidualnych i konta całej organizacji.

4. PROSTE ROZLICZENIE

Uprość rozliczenia i płatności za pomocą Zoho Invoice

Twórz faktury z dowolnego miejsca i łatwo przesyłaj je bezpośrednio do klientów dzięki integracji Zoho Invoice. Zastąp długopis i papier, cyfrowymi fakturami. Twórz faktury bezpośrednio z CRM i oznacz status płatności, aby mieć kontrolę nad rachunkami.

5. SUBSKRYPCJE

Kontekstowe oferty dzięki subskrypcjom Zoho

Po zintegrowaniu Zoho CRM z subskrypcjami Zoho, możesz uzyskać pełne informacje na temat swojego klienta i jego działań na Twojej stronie. Dzięki czemu możesz utworzyć właściwą ofertę i plan subskrypcji, których Twoi klienci nie przegapią.

6. KAMPANIE W INTERNECIE

Segmentuj klientów

Zdefiniuj swojego klienta i zidentyfikuj wszelkie możliwości sprzedaży. Kategoryzuj rodzaje klientów, osób często kupujących lub aktywnie zaangażowanych w tworzenie marki i opracowuj unikalne strategie wzmacniające relacje z klientami.

ROI z kampanii AdWords

Połącz wydatki Google Ads z danymi o sprzedaży, aby określić, które kampanie, reklamy lub słowa kluczowe pomagają Ci przekształcać potencjalnych odbiorców w klientów.

Kampanie newsletterowe

Utrzymuj zaangażowanie potencjalnych klientów od pierwszego kontaktu za pomocą e-maili. Informuj ich o tym co się dzieje w firmie: promocjach, nowych produktach, wydarzeniach. Możesz zaplanować wysyłanie e-maili z przypomnieniami przed wydarzeniem oraz z konkretną datą czy godziną.

7. TELEFONIA W CRM

50 partnerów telefonicznych

Połącz Zoho CRM z dowolnym z naszych ponad 50 partnerów telefonicznych, aby móc nawiązywać i rejestrować połączenia oraz przeglądać informacje o klientach w tym samym miejscu.

Personalizacja

Dane o kliencie pojawiające się na ekranie ( bezpośrednio z bazy) ułatwia Ci nawiązanie kontaktów. Rozmowy sprzedażowe przebiegną znacznie efektywniej jeśli już na początku zrobisz dobre wrażenie.

Rejestruj połączenia automatycznie

Każde nawiązywane lub odbierane połączenie jest automatycznie rejestrowane w CRM, wraz z czasem trwania połączenia, notatkami połączeń, działaniami następczymi i nagraniami połączeń (jeśli dotyczy).

Dlaczego Zoho CRM jest dobry dla branży usługowych? 

Widok 360 stopni

Kompletna baza wiedzy o klientach, w tym informacje o potencjalnych klientach, kontaktach i kontach - wszystko w jednym miejscu. 

Pełna zgodność

Zoho CRM ma wbudowane funkcje, które pomagają firmom w UE prowadzić swoje interesy zgodnie z europejskimi przepisami dotyczących prywatności.

Dostępność 24h

Z aplikacją mobilną Zoho CRM realizujesz usługi i śledzisz zmiany na kontach non stop z każdego miejsca, w którym jesteś.

Personalizacja

Zbierasz różne informacje, wykonujesz dowolne, niestandardowe procesy biznesowe. Bezproblemowo je uruchamiasz i integrujesz z innymi aplikacjami.

Zastanawiasz się co dalej?
Zacznij przygodę z Zoho CRM tu i teraz

DOSTĘP DO ZOHO CRM
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.