ESAP – program wsparcia dla małych firm
Ostatnie wydarzenia bardzo odbijają się na działalności firm. Nie jest łatwo, więc chcemy wspomóc naszych Klientów, zwłaszcza z sektora małych firm. Doceniamy waszą lojalność dlatego uruchamiamy trzymiesięczny, darmowy dostęp do oprogramowania Zoho, z którego aktualnie korzystacie. Program przeznaczony jest dla wszystkich klientów Zoho, zatrudniających nie więcej niż 25 pracowników, którzy zostali poważnie dotknięci skutkami ekonomicznymi związanymi z koronawirusem.
Dla kogo ESAP?
ESAP (Emergency Subscription Assistance Program) - Program Pomocy w Nagłych Wypadkach przeznaczony jest dla małych firm zatrudniających nie więcej niż 25 pracowników, którzy zostali dotknięci gospodarczymi zawirowaniami na rynku. Małe firmy to podstawa każdej gospodarki, dlatego robimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc im przetrwać trudniejszy okres. Szacujemy, że z naszego wsparcia może skorzystać ponad 20 000 firm i organizacji na całym świecie.
Jakie produkty i usługi obejmuje program?
ESAP obejmuje wszystkie aplikacje Zoho, z których w tym momencie korzystają Klienci. W przypadku produktów wycenianych według zużycia obowiązują pewne ograniczenia. Program nie obejmie usług wsparcia Premium i Enterprise. Aby zwiększyć produktywność i współpracę wewnątrz organizacji, udostępniliśmy również bezpłatny pakiet aplikacji, które umożliwiają zdalną pracę. Aplikacje darmowe do 1 lipca 2020 r.
Jak działa ten program?
Aby ubiegać się o ESAP, należy skorzystać z poniższego formularza. Twoja aplikacja zostanie zweryfikowana, a następnie podejmiemy decyzję. Po zatwierdzeniu sprawdzimy twoją obecną subskrypcję i przyznamy Ci kredyty Zoho w wysokości równowartości trzech miesięcy twojej opłaty za licencje.
Warunki dotyczące kredytów ESAP:
1. Program przeznaczony jest tylko dla klientów Zoho, którzy przez ostatni rok, najpóźniej do końca lutego 2020, korzystali przynajmniej z jednego produktu
z oferty Zoho.
2. Tylko klienci zatrudniający nie więcej niż 25 pracowników w całej organizacji, kwalifikują się do tego programu.
3. Przyznane kredyty będą 3-krotnością miesięcznej opłaty abonamentowej opłaconej przez klienta w lutym 2020 r. Limit 2,000 USD na klienta
4. Klient może złożyć wniosek tylko raz, bez możliwości modyfikacji swojej aplikacji, więc proszę o prawidłowe podanie swoich danych.
5. Środki przyznawane są tylko raz i nie są zwiększane.
6. Kredyty przyznane firmie/organizacji mogą być wykorzystywane wyłącznie przez administratora na ich koncie, a nie przez innych użytkowników.
7. Zoho zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia lub odrzucenia dowolnego wniosku, a decyzja jest ostateczna.
8. W przypadku znalezienia przez Zoho fałszywych informacji podanych w aplikacji, w momencie jej składania lub później, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia tego klienta z programu.
9. Zoho zastrzega sobie prawo do zakończenia tego programu w dowolnym momencie i nie przyjmowania dodatkowych wniosków.
Przed złożeniem wniosku zastanów się, czy naprawdę tego potrzebujesz.
Pamiętaj o rzetelnym wypełnieniu aplikacji.
Weryfikujemy dane. Fałszywe składanie oświadczeń skutkuje usunięciem z programu.