JavaScript is disabled in your browser. Please enable JavaScript to continue.

O historii Zoho w Polsce, o prowadzeniu firmy w chmurze i o tym czy informatycy mogą "dogadać się" ze sprzedawcami. Wywiad z szefem firmy i Certyfikowanym Konsultantem Zoho Mironem Mateckim poprowadził p. Maciej Gnyszka twórca Towarzystw Biznesowych w Polsce.

https://www.youtube.com/watch?...
21-06-2019 22:15:49 - Comment(s)
Nowa wersja CRM Zoho może połączyć ze sobą informacje z różnych działów firmy ale czy narzędzia sztucznej inteligencji będą dobrze odebrane przez Klientów oceniających CRM przez pryzmat funkcji i ceny ? Kolejna odsłona Zoho CRM Plus skupia się na dostarczeniu funkcji badających całe doświadczenie kl...
17-11-2018 22:03:17 - Comment(s)

Zwiększ wydajność zarządzając pocztą e-mail bezpośrednio w CRM

W pracy sprzedawcy istotna jest znajomość najlepszych sposobów kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aby bardziej zaangażować swoich klientów, stwórz zaawansowane i spersonalizowane treści, łącząc e-maile z kontekstowymi informac...

17-09-2018 19:49:28 - Comment(s)

Twórz aplikacje bez granic.

Bezproblemowo przesyłaj i odbieraj informacje na swoje konto Zoho CRM lub do dowolnej aplikacji rozwijanej przez Twój zespół za pomocą Zoho CRM API. Wyodrębnij dane CRM w formacie JSON, w tym wszelkie błędy za pomocą prostych metod HTTP.

Oczekuj więcej z interfejsem API ...

20-04-2018 23:19:18 - Comment(s)
Wybór rozwiązania CRM stanowi wielkie wyzwanie dla każdej organizacji. Różnorodność proponowanych rozwiązań i złożoność tego szybko rozwijającego się rynku nie ułatwia firmom wyboru. Poniższy model oceny jest propozycją przejrzystego, możliwego do skontrolowania procesu, który pomoże liderom sprzeda...
17-04-2018 00:00:06 - Comment(s)

Zmień odwiedzających witrynę w potencjalnych klientów

Angażuj odwiedzających Twoją stronę za pomocą czatu i zwiększaj konwersję sprzedaży. Ten kanał komunikacji pozwala potencjalnym klientom zadawać pytania i uzyskać porady dotyczące produktów, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom.
Pomagaj od...
11-04-2018 18:02:01 - Comment(s)

Prostsza sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych w Zoho CRM

Zarządzaj wszystkimi rozmowami społecznościowymi w Google+, Facebooku i na Twitterze za pomocą Zoho CRM. Odpowiadaj w czasie rzeczywistym na posty od potencjalnych klientów. Przejdź od udostępniania treści i prowadzenia rozmów, d...
11-04-2018 16:52:00 - Comment(s)

Rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRM

Dzwoń do swoich klientów bezpośrednio z CRM, czas, dane o połączeniu oraz nagrania  będą automatycznie zapisane. Poprzez integrację aplikacji do zarządzania połączeniami z Zoho CRM, Twój zespół może mieć historię wszystkich połączeń w CRM.

 

...
11-04-2018 16:34:31 - Comment(s)

Sygnały sprzedażowe w Zoho CRM

Połącz wszystkie swoje kanały komunikacji w sposób zorganizowany i dotrzyj do każdego potencjalnego klienta. Dzięki sygnałom sprzedażowym będziesz wiedział więcej na temat interakcji z klientami i usprawnisz komunikację. Zastanawiasz się jak klienci angażują się w Twoją...
11-04-2018 16:14:00 - Comment(s)

Wielokanałowość komunikacji

Łącz się w czasie rzeczywistym z potencjalnymi i pozyskanymi klientami przez wszystkie kanały komunikacji, od wiadomości e-mail do telefonu, czatu na żywo, a nawet mediów społecznościowych. Sygnały sprzedażowe powiadomią Cię, gdy osoba przegląda Twoją stronę www, czyta Two...
10-04-2018 18:33:33 - Comment(s)

Przedstawiamy Zia Voice. Pierwsza sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych

Pierwsza konwersująca sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych. Zia Voice pozwala rozmawiać z CRM poprzez głos lub czat. W jęzuku angielskim. Uzyskuj dostęp do informacji CRM, która jest aktualna, kontekstowa ...
11-03-2018 00:01:48 - Comment(s)
W dzisiejszym świecie można znaleźć wysoko specjalizowane aplikacje spełniające mnóstwo wymagań. Każda z nich może działać naprawdę dobrze, ale aby mogły ze sobą współpracować, będą potrzebne integracje. Przez większość czasu integracje są zbyt skomplikowane, by można je było budować samodzielnie b...
05-02-2018 18:46:00 - Comment(s)
Zoho Social for Agencies pozwala mniejszym agencjom reklamowym na zarządzanie kilkoma kontami klientów z jednej platformy. Agencje te mogą współpracować z klientami i tworzyć raporty za pomocą spersonalizowanych zbiorczych statystyk. Nie każda mała firma ma osoby do obsługi marketingu w mediach społ...
23-11-2017 01:38:59 - Comment(s)

Zebraliśmy wszystkie aplikacje, których firmy muszą używać by:

 
  • Obsługiwać klientów (marketing, sprzedaż i aplikacje wspomagające);
  • Organizować działanie firmy (finanse, rekrutacja i aplikacje HR);
  • Zapewniać wszystkim pracownikom wspólne narzędzia i pracę (pakiet biurowy, poczta, zarządzanie pro...
26-07-2017 03:28:04 - Comment(s)
  Osobom, które profesjonalnie zajmują się rekrutacją, najbardziej zależy na dwóch rzeczach: wyselekcjonowaniu najbardziej utalentowanych kandydatów i dokonania tego wyboru jak najszybciej. Zoho nieustannie udoskonala Zoho Recruit chcąc wyjść naprzeciw tym potrzebom.  

Dwukierunkowa integ...

21-06-2017 19:54:31 - Comment(s)
  Rozwój firmy sprawia, że wyrastamy z pewnych rozwiązań. Narzędzia które kiedyś się sprawdzały, przestają być wystarczające. Mimo to, wiele firm wzbrania się przed wprowadzeniem usprawnień do zarządzania procesami, gdy tylko okazuje się, że będą one wymagały zaprogramowania indywidualnych roz...
19-04-2017 00:45:07 - Comment(s)

Blueprint

Zdefiniuj procesy które definiują twój biznes. Użyj Blueprint, aby ustandaryzować procesy sprzedaży. Twórz i aktywuj je z poziomu CRMa, dzięki czemu twoi pracownicy będą wiedzieć które procesy są aktualne. Nie trać czasu na nadzór. Stwórz systematyczne i powtarzalne procesy, do których będ...
09-03-2017 22:33:21 - Comment(s)
  Chcą umożliwić naszym klientom uzyskanie informacji o Zoho, jak również mozliwość wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami, postanowiliśmy zorganizować po raz pierwszy Warszawskie spotkanie użytkowników Zoho!     Czas i miejsce spotkania:   Spotkanie rozpocznie się 8 luteg...
18-01-2017 01:11:47 - Comment(s)
gsuite   Zoho zawsze wierzyło, że powinno dawać swoim użytkownikom dostęp do najlepszych technologii dostępnych na rynku. Jest to jeden z powodów dla których Zoho postawiło na integrację z produktami Google. Zdecydywonie nie żałują tego kroku. Tym bardziej teraz, sześć lat od rozpoczęcia współpracy, ...
29-12-2016 01:47:04 - Comment(s)
    Nasza oferta powiększyła się o nową usługę - sesje szkoleniowe Zoho CRM.     Czy chcesz zapoznać swojego nowego pracownika z Zoho CRM, ale nie chcesz tracić na to czasu? Twój pracownik niefektywnie wykorzystuje CRMa i chciałbyś go ponownie przeszkolić? Nasze nowe szkolenia są...
21-10-2016 21:28:48 - Comment(s)

Tags

Added to cart
- There was an error adding to cart. Please try again.
Quantity updated
- An error occurred. Please try again later.
Deleted from cart
- Can't delete this product from the cart at the moment. Please try again later.