Tagi

Wywiad z Konsultantem Zoho Mironem Mateckim

Wg Miron Matecki

O historii Zoho w Polsce, o prowadzeniu firmy w chmurze i o tym czy informatycy mogą "dogadać się" ze sprzedawcami. Wywiad z szefem firmy i Certyfikowanym Konsultantem Zoho Mironem Mateckim poprowadził p. Maciej Gnyszka twórca Towarzystw Biznesowych w Polsce.

https://www.youtube.com/watch?...
21-06-2019 22:15:49 - Komentarz(e)

ZohoCX Customer Experience - doświadczenie klienta z firmą

Wg Miron Matecki

Nowa wersja CRM Zoho może połączyć ze sobą informacje z różnych działów firmy ale czy narzędzia sztucznej inteligencji będą dobrze odebrane przez Klientów oceniających CRM przez pryzmat funkcji i ceny ? Kolejna odsłona Zoho CRM Plus skupia się na dostarczeniu funkcji badających całe doświadczenie kl...
17-11-2018 22:03:17 - Komentarz(e)

Zarządzanie pocztą e-mail w Zoho CRM

Wg Miron Matecki

Zwiększ wydajność zarządzając pocztą e-mail bezpośrednio w CRM

W pracy sprzedawcy istotna jest znajomość najlepszych sposobów kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aby bardziej zaangażować swoich klientów, stwórz zaawansowane i spersonalizowane treści, łącząc e-maile z kontekstowymi informac...

17-09-2018 19:49:28 - Komentarz(e)

REST API

Wg Miron Matecki

Twórz aplikacje bez granic.

Bezproblemowo przesyłaj i odbieraj informacje na swoje konto Zoho CRM lub do dowolnej aplikacji rozwijanej przez Twój zespół za pomocą Zoho CRM API. Wyodrębnij dane CRM w formacie JSON, w tym wszelkie błędy za pomocą prostych metod HTTP.

Oczekuj więcej z interfejsem API ...

20-04-2018 23:19:18 - Komentarz(e)

CRM Selection Criteria - Kryteria wyboru CRM

Wg Miron Matecki

Wybór rozwiązania CRM stanowi wielkie wyzwanie dla każdej organizacji. Różnorodność proponowanych rozwiązań i złożoność tego szybko rozwijającego się rynku nie ułatwia firmom wyboru. Poniższy model oceny jest propozycją przejrzystego, możliwego do skontrolowania procesu, który pomoże liderom sprzeda...
17-04-2018 00:00:06 - Komentarz(e)

Chat na żywo

Wg Miron Matecki

Zmień odwiedzających witrynę w potencjalnych klientów

Angażuj odwiedzających Twoją stronę za pomocą czatu i zwiększaj konwersję sprzedaży. Ten kanał komunikacji pozwala potencjalnym klientom zadawać pytania i uzyskać porady dotyczące produktów, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom.
Pomagaj od...
11-04-2018 18:02:01 - Komentarz(e)

Social CRM

Wg Miron Matecki

Prostsza sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych w Zoho CRM

Zarządzaj wszystkimi rozmowami społecznościowymi w Google+, Facebooku i na Twitterze za pomocą Zoho CRM. Odpowiadaj w czasie rzeczywistym na posty od potencjalnych klientów. Przejdź od udostępniania treści i prowadzenia rozmów, d...
11-04-2018 16:52:00 - Komentarz(e)

Rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRM

Wg Miron Matecki

Rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRM

Dzwoń do swoich klientów bezpośrednio z CRM, czas, dane o połączeniu oraz nagrania  będą automatycznie zapisane. Poprzez integrację aplikacji do zarządzania połączeniami z Zoho CRM, Twój zespół może mieć historię wszystkich połączeń w CRM.

 

...
11-04-2018 16:34:31 - Komentarz(e)

Sygnały sprzedażowe

Wg Miron Matecki

Sygnały sprzedażowe w Zoho CRM

Połącz wszystkie swoje kanały komunikacji w sposób zorganizowany i dotrzyj do każdego potencjalnego klienta. Dzięki sygnałom sprzedażowym będziesz wiedział więcej na temat interakcji z klientami i usprawnisz komunikację. Zastanawiasz się jak klienci angażują się w Twoją...
11-04-2018 16:14:00 - Komentarz(e)

Wielokanałowość komunikacji

Wg Miron Matecki

Wielokanałowość komunikacji

Łącz się w czasie rzeczywistym z potencjalnymi i pozyskanymi klientami przez wszystkie kanały komunikacji, od wiadomości e-mail do telefonu, czatu na żywo, a nawet mediów społecznościowych. Sygnały sprzedażowe powiadomią Cię, gdy osoba przegląda Twoją stronę www, czyta Two...
10-04-2018 18:33:33 - Komentarz(e)

Zoho CRM 2018

Wg Miron Matecki

Przedstawiamy Zia Voice. Pierwsza sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych

Pierwsza konwersująca sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych. Zia Voice pozwala rozmawiać z CRM poprzez głos lub czat. W jęzuku angielskim. Uzyskuj dostęp do informacji CRM, która jest aktualna, kontekstowa ...
11-03-2018 00:01:48 - Komentarz(e)

Zoho Flow - platforma integracji aplikacji

Wg Miron Matecki

W dzisiejszym świecie można znaleźć wysoko specjalizowane aplikacje spełniające mnóstwo wymagań. Każda z nich może działać naprawdę dobrze, ale aby mogły ze sobą współpracować, będą potrzebne integracje. Przez większość czasu integracje są zbyt skomplikowane, by można je było budować samodzielnie b...
05-02-2018 18:46:00 - Komentarz(e)

Zoho Social dla Agencji

Wg Miron Matecki

Zoho Social for Agencies pozwala mniejszym agencjom reklamowym na zarządzanie kilkoma kontami klientów z jednej platformy. Agencje te mogą współpracować z klientami i tworzyć raporty za pomocą spersonalizowanych zbiorczych statystyk. Nie każda mała firma ma osoby do obsługi marketingu w mediach społ...
23-11-2017 01:38:59 - Komentarz(e)

Zoho One - System Operacyjny Firmy - Business Operating System.

Wg Miron Matecki

Zebraliśmy wszystkie aplikacje, których firmy muszą używać by:

 
  • Obsługiwać klientów (marketing, sprzedaż i aplikacje wspomagające);
  • Organizować działanie firmy (finanse, rekrutacja i aplikacje HR);
  • Zapewniać wszystkim pracownikom wspólne narzędzia i pracę (pakiet biurowy, poczta, zarządzanie pro...
26-07-2017 03:28:04 - Komentarz(e)

Co nowego w Zoho Recruit?

Wg Miron Matecki

  Osobom, które profesjonalnie zajmują się rekrutacją, najbardziej zależy na dwóch rzeczach: wyselekcjonowaniu najbardziej utalentowanych kandydatów i dokonania tego wyboru jak najszybciej. Zoho nieustannie udoskonala Zoho Recruit chcąc wyjść naprzeciw tym potrzebom.  

Dwukierunkowa integ...

21-06-2017 19:54:31 - Komentarz(e)

Fakty, mity i Zoho Creator

Wg Miron Matecki

  Rozwój firmy sprawia, że wyrastamy z pewnych rozwiązań. Narzędzia które kiedyś się sprawdzały, przestają być wystarczające. Mimo to, wiele firm wzbrania się przed wprowadzeniem usprawnień do zarządzania procesami, gdy tylko okazuje się, że będą one wymagały zaprogramowania indywidualnych roz...
19-04-2017 00:45:07 - Komentarz(e)

Sprzedawaj mądrzej, szybciej, lepiej z nowymi funkcjonalnościami Zoho

Wg Miron Matecki

Blueprint

Zdefiniuj procesy które definiują twój biznes. Użyj Blueprint, aby ustandaryzować procesy sprzedaży. Twórz i aktywuj je z poziomu CRMa, dzięki czemu twoi pracownicy będą wiedzieć które procesy są aktualne. Nie trać czasu na nadzór. Stwórz systematyczne i powtarzalne procesy, do których będ...
09-03-2017 22:33:21 - Komentarz(e)

Warszawskie spotkania użytkowników Zoho 2017

Wg Miron Matecki

  Chcą umożliwić naszym klientom uzyskanie informacji o Zoho, jak również mozliwość wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami, postanowiliśmy zorganizować po raz pierwszy Warszawskie spotkanie użytkowników Zoho!     Czas i miejsce spotkania:   Spotkanie rozpocznie się 8 luteg...
18-01-2017 01:11:47 - Komentarz(e)

Google poleca Zoho Invoice

Wg Miron Matecki

gsuite   Zoho zawsze wierzyło, że powinno dawać swoim użytkownikom dostęp do najlepszych technologii dostępnych na rynku. Jest to jeden z powodów dla których Zoho postawiło na integrację z produktami Google. Zdecydywonie nie żałują tego kroku. Tym bardziej teraz, sześć lat od rozpoczęcia współpracy, ...
29-12-2016 01:47:04 - Komentarz(e)

Nowa usługa - sesje szkoleniowe Zoho CRM

Wg Miron Matecki

    Nasza oferta powiększyła się o nową usługę - sesje szkoleniowe Zoho CRM.     Czy chcesz zapoznać swojego nowego pracownika z Zoho CRM, ale nie chcesz tracić na to czasu? Twój pracownik niefektywnie wykorzystuje CRMa i chciałbyś go ponownie przeszkolić? Nasze nowe szkolenia są...
21-10-2016 21:28:48 - Komentarz(e)
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.