Sposób na zaangażowanie nowoczesnego klienta - pokolenie X i Z

Sposób na zaangażowanie nowoczesnego klienta - pokolenie X i Z

31-05-2021 12:55:54 Wg Z Partner

Nowoczesny Klient:
​sposób na zaangażowanie pokolenia X i Z

Termin zaangażowanie klienta to niezwykle modne i pożądane hasło w dzisiejszym biznesie.  Nic dziwnego bo uchwycenie uwagi i zainteresowanie klienta to klucz do zbudowania relacji i otwarcie drogi do sprzedaży. Zaangażowanie klienta polega na aktywnej interakcji z odbiorcami za pomocą wiadomości, które ich interesują, edukują lub pomagają i zachęcają do dwustronnych rozmów z Twoją firmą. Mówiąc najprościej, chodzi tylko o to, aby dowiedzieć się i przewidzieć, czego chcą Twoi klienci, a następnie dać im to we właściwym czasie. Nie jest to łatwe biorąc pod uwagę, że większość obecnych i przyszłych odbiorców to milenialsi, którzy są cyfrowymi tubylcami. Rozszyfrowaliśmy ich kod w aplikacji Sales IQ, dzięki czemu łatwiej będzie ci dostosować się do nowej rzeczywistości rynkowej. 

Skoncentruj się na urządzeniach mobilnych.

Najważniejsza zmiana polega na tym, że korzystanie z urządzeń mobilnych wyprzedziło korzystanie z komputerów stacjonarnych, a Twoi docelowi odbiorcy z większym prawdopodobieństwem będą szukać czegoś na swoich telefonach lub tabletach niż na komputerze.

Tak więc pierwszym krokiem jest, aby Twoja strona mobilna była przyjaznaKrok drugi to upewnienie się, że odwiedzający witrynę i użytkownicy aplikacji mobilnej mogą natychmiast skontaktować się z Tobą w celu uzyskania informacji lub pomocy, dodając możliwość czatu na żywo w witrynie i aplikacjach mobilnych .  W aplikacji Sales IQ możesz też konfigurować kontekstowe spersonalizowane powiadomienia push, a nawet dodawać odpowiednie wiadomości w aplikacji, aby pielęgnować relacje z użytkownikami aplikacji mobilnych.

Pokolenie, które zawsze jest "online".

Głównym wymaganiem dotyczącym zaangażowania klientów jest dostępność w każdej chwili. Jest to w obecnej sytuacji wyzwanie, gdyż czas i geografia dla klienta jest mniej istotne. Oni chcą, aby firma dostępna była przez cała dobę. Pojawienie się chatbotów umożliwiło to zadanie, ale zlecanie programistom / agencjom tworzenie botów spełniających różne wymagania jest kosztowne. Dlatego Zoho stworzyło w Sales IQ łatwy kreator chatbota, który posiada funkcję "przeciągnij - upuść".  A to znaczy, że sam możesz go stworzyć.

Inteligentne chatboty bardziej ludzkie.

Chociaż chatboty zostały wynalezione, aby uwolnić pracowników od przyziemnych i czasochłonnych zadań, by mogli skupić się na bardziej złożonych, badania pokazują, że klientom trudniej jest rozwiązywać problemy za pomocą chatbotów AI.

Zoho SalesIQ oferuje najlepsze rozwiązania z pogranicza "obu  światów". Czyli boty, które będą reagować na tzw. "small talk" z użyciem fraz zaangażowania, rozumieć i odczytywać popularne zapytania, odpowiadając na nie ze swoich zasobów. A w dowolnym momencie, jeśli klient zdecyduje się przełączyć na "ludzkiego" konsultanta, bot może przekazać czat jednemu z członków zespołu.

​Personalizacja wiadomości.

Personalizacja to klucz do zaangażowania klientów, ale gdy masz do czynienia z pokoleniem klientów bardziej świadomym prywatności, zbyt łatwo jest nieumyślnie przekroczyć granicę między byciem pomocnym a nachalnością.

Zoho SalesIQ umożliwia terminowe wysyłanie odpowiednich wiadomości do potencjalnych klientów dokładnie wtedy, gdy potrzebują, na przykład oferty pomocy po nieudanej transakcji lub gdy spędzili dużo czasu próbując wybrać między dwoma produktami.

Skonfiguruj automatyczne zaproszenia do czatu i powiadomienia na podstawie danych, które potencjalni klienci dobrowolnie podają. Możesz również wyświetlić baner RODO, jeśli Twoi klienci są w UE.

Świadomy biznes.

Wielu z nas pada ofiarą zmęczenia reklamami i niekończącymi się przekierowaniami. Chociaż jest to frustrujące i rzuca światło na fakt, że dane klientów są często źle zarządzane.

Zoho SalesIQ oferuje gotowe do użycia integracje z głównymi narzędziami CRM, oprogramowaniem pomocy technicznej, narzędziami do marketingu e-mailowego, oprogramowaniem analitycznym i prawie wszystkim innym, z których regularnie korzystasz. Zapewnia to całościowy obraz danych klientów i pozwala uniknąć błędów w zarządzaniu danymi i komunikacji z klientami.

Koniecznie poznaj wszystkie możliwości SalesIQ i przygotuj się na zmianę w relacjach z pokoleniem X iZ.

Wybróbuj za darmo

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0