JavaScript is disabled in your browser. Please enable JavaScript to continue.

Zoho CRM - Sprzedawaj więcej, lepiej, szybciej!

10-10-2019 09:38:41 By Adrian

Zoho CRM zaopatruje pracowników działu sprzedaży oraz kadrę zarządzającą w zaawansowane narzędzia do zarządzania sprzedażą.

Funkcje CRM  umożliwiają przedsiębiorstwom skupienie na cyklu życia klienta mającym wpływ na wzrost dochodów ze sprzedaży (generowanie namiarów – przyjęcie – konwersja – utrzymanie – przywiązanie) a nie na samym procesie sprzedaży.


Zoho CRM oferuje moduły automatyzacji zadań sprzedażowych takie jak: namiary, potencjały, konta, kontakty oraz prognozowanie sprzedaży. Funkcje te pozwalają zlokalizować wszystkie możliwości biznesowe oraz ustalić więcej szczegółów w krótszym czasie. Dodatkowo można z wyprzedzeniem zidentyfikować wąskie gardła procesu sprzedaży, a przez to efektywnie wykorzystywać posiadane dane klientów w przyszłości do sprzedaży w systemie cross-selling i up-selling.
Zakładam darmowe konto w Zoho CRM

Automatyzacja zadań sprzedażowych

Zoho CRM organizuje procesy Handlowe i Marketingowe. Łączy w cyklu sprzedaży namiary, konta, potencjały, kampanie itp. Zoho CRM oferuje moduły automatyzacji zadań sprzedażowych takie jak: prognozowanie sprzedaży, makra, reguły przepływu pracy oraz zasady przypisywania namiarów. 

Zarządzanie magazynem

Zoho CRM usprawnia cykl sprzedaży zapewniając w pełni zintegrowany system zarządzania magazynem.
Oferuje kompletny zestaw narzędzi do zarządzania cyklem sprzedaży poprzez integrację modułów Zarządzania Zamówieniami takich jak Produkty, Cenniki Wszystkich Dostawców, Sprzedawcy, Oferty Sprzedaży, Zamówienia i Faktury z modułami Sprzedaży.

Obsługa klienta

Zoho CRM stosuje moduły Zgłoszeń i Rozwiązań, aby zapewnić efektywny zintegrowany z danymi handlowymi proces obsługi klienta. Zintegrowane zarządzanie procesem sprzedaży i wsparcia posprzedażowego pomaga organizacjom w sprawniejszym rozwiązywaniu zgłoszonych przez klientów problemów, co podnosi poziom satysfakcji klientów, oraz zwiększa możliwości zastosowania w przyszłości techniki cross-selling oraz up-selling.

Raporty i kokpity

Zoho CRM poprzez Raporty i Kokpity wspomaga analizę trendów w obszarze sprzedaży i marketingu oraz kluczowych wskaźników CRM. Raporty obejmują m.in. zadania sprzedażowe, marketing, obsługę klienta i zarządzanie zamówieniami.

Zabezpieczenia oparte na rolach

Zoho CRM zapewnia kontrolę dostępu do danych CRM w oparciu o rolę użytkownika w hierarchii organizacyjnej. Zabezpieczenia oparte na rolach umożliwiające kontrolę dostępu użytkowników pracujących z danymi CRM i modułami takimi jak namiary, konta, kontakty, potencjały itd.

Wielokanałowość komunikacji

Potencjalni klienci powinni być angażowaniu przy użyciu różnych  kanałów komunikacji. Zoho CRM oferuje opcje zaangażowania klienta przy użyciu wiadomości e-mail,  telefonu, czatu na żywo, portalu klienta, a nawet mediów społecznościowych. Sygnały sprzedażowe powiadomią Cię, gdy potencjalny klient przegląda Twoją witrynę, czyta kampanię e-mailową lub kontaktuje się z Twoją marką w mediach społecznościowych.

Sztuczna inteligencja 

– Zia Voice

Pierwsza konwersująca sztuczna inteligencja dla zespołów sprzedażowych. Zia Voice pozwala rozmawiać z CRM poprzez głos lub czat. W języku angielskim. Twój asystent CRM nie powinien być inny ! Zia może teraz przewidzieć prawdopodobieństwo wygrania transakcji, odczytać nastrój Klienta który pisał do Ciebie e-maila i przypomnieć że właśnie nadchodzi godzina najbardziej prawdopodobnego kontaktu z potencjalnym klientem

Automatyzacja marketingu

Zoho CRM wspomaga zespół marketingu w prowadzeniu kampanii, kwalifikowaniu potencjalnych klientów i przekazywaniu ich do sprzedaży. Użyj CRM, aby zmobilizować zespoły marketingowe i sprzedażowe. Zdobywaj nowe namiary, przeprowadzaj ukierunkowane kampanie e-mail marketingowe i porównuj wydatki na reklamę z przychodami ze sprzedaży dzięki integracji z Google Ads.

Sesje szkoleniowe Zoho CRM

Czy chcesz zapoznać swojego nowego pracownika z Zoho CRM, ale nie chcesz tracić na to czasu? Twój pracownik niefektywnie wykorzystuje CRM'a i chciałbyś go ponownie przeszkolić? Nasze szkolenia są rozwiązaniem którego szukasz! Zapoznamy twoich pracowników z podstawowymi funkcjonalnościami Zoho CRM i przećwiczymy je z nimi. W kilka godzin twój pracownik uzyska potrzebną wiedzę i umiejętności!

Nowości w Zoho CRM 2018.

Portal Klienta. Platforma samoobsługowa dla CRM.

Dbaj o to, aby zespół sprzedaży był blisko, a klienci byli bliżej. Dzięki dostępowi do informacji o wszystkich wcześniejszych zakupach, zgłoszeniach serwisowych i fakturach portale pozwalają klientom, sprzedawcom i dostawcom podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące kolejnych zakupów.

Portal Klienta. Platforma samoobsługowa dla CRM.

Jedna z naszych najbardziej oczekiwanych funkcjonalności. Dla Klientów pragnących rozbudować CRM o własne rozszerzenia i dodatki. Przeznaczona dla programistów, administratorów CRM i wdrożeniowców. Catalyst umożliwia budowanie niestandardowych funkcji na telefon na platformie CRM. Dla tych którzy chcą napisać własnego Klienta CRM dla użytkowników zdalnych którzy potrzebują tylko wybranych funkcji w CRM.

Widgety.

Dbaj o to, aby zespół sprzedaży był blisko, a klienci byli bliżej. Dzięki dostępowi do informacji o wszystkich wcześniejszych zakupach, zgłoszeniach serwisowych i fakturach portale pozwalają klientom, sprzedawcom i dostawcom podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące kolejnych zakupów.

Płótna. Graficzne rozszerzenia widoków w Zoho CRM.

Dbaj o to, aby zespół sprzedaży był blisko, a klienci byli bliżej. Dzięki dostępowi do informacji o wszystkich wcześniejszych zakupach, zgłoszeniach serwisowych i fakturach portale pozwalają klientom, sprzedawcom i dostawcom podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące kolejnych zakupów.

Podformularze. Wyświetl powiązane dane CRM z jednego mięsa. 

Dbaj o to, aby zespół sprzedaży był blisko, a klienci byli bliżej. Dzięki dostępowi do informacji o wszystkich wcześniejszych zakupach, zgłoszeniach serwisowych i fakturach portale pozwalają klientom, sprzedawcom i dostawcom podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące kolejnych zakupów.

Tłumaczenie. Spraw, aby CRM mówił w języku, którego używają pracownicy. 

Dzięki rozszerzeniu tłumaczenia danych (listy wyboru, opcje, statusy pól). Twoje informacje CRM są dostępne dla Twojego zespołu w języku, który najbardziej im odpowiada. Ta funkcjonalność przyda się wszystkim, którzy udostępniają swój system pracownikom używających wielu języków ale pracującymi z tymi samymi klientami. 

Integracja z Zoho Meeting i GoToMeeting.

Skonfiguruj integrację konferencji internetowych, aby rozmawiać z Klientami z CRM. Każde nowe wydarzenie lub spotkanie zostaje zintegrowane ze szczegółami w Zoho CRM, gdzie Twój zespół może uzyskać dostęp do nagrania audio-wideo konferencji i odpowiednich dokumentów udostępnionych podczas spotkania.

Added to cart
- There was an error adding to cart. Please try again.
Quantity updated
- An error occurred. Please try again later.
Deleted from cart
- Can't delete this product from the cart at the moment. Please try again later.