Ty masz aplikację.
My mamy edytor.
Koncepcja jest bardzo prosta. Zoho Office Integrator został stworzony dla firm, które tworzą własną aplikację internetową, ale nadal potrzebują w pełni funkcjonalnych edytorów biurowych do tworzenia, edytowania i zarządzania swoimi dokumentami. Sprawdź możliwości Zoho Office Integrator i przekonaj się czy produkt od Zoho może być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem?
Office Integrator jest dla Ciebie?
✔️Masz aplikację internetową, ale potrzebujesz w pełni funkcjonalnego edytora biurowego do obsługi zarządzania dokumentami z poziomu aplikacji.
✔️Twoja polityka biznesowa zabrania przechowywania danych klientów w chmurze publicznej. Potrzebujesz więc rozwiązania, które umożliwi przechowywanie tych dokumentów na własnych serwerach, aby zapewnić zgodność danych.
✔️Chcesz mieć bezproblemowe środowisko podczas przeglądania, edytowania i współpracy nad plikami programów Word, Excel i Powerpoint w trybie online.
✔️Potrzebujesz rozwiązania do zarządzania dokumentami, które jest łatwe do wdrożenia przy minimalnej konfiguracji i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
✔️Interesuje Cię zintegrowane rozwiązanie biurowe, które ma przystępny i elastyczny model cenowy.
Jak działa Office Integrator?
Zoho Office Integrator to bezpieczne narzędzie, niezwykle łatwe do wdrożenia. Dokumenty są tymczasowo przesyłane na serwery Zoho, aby umożliwić edycję dokumentów i współpracę w czasie rzeczywistym. Następnie, po zapisaniu zmian, są one przesyłane z powrotem na serwery. Żadne dokumenty nie są zapisywane na serwerach Zoho.
Jak nasi klienci korzystają z Zoho Integrator?
Zacznij tworzyć. Od razu.
Podobają Ci się możliwości Zoho Offiice Integrator? Wypróbuj jak sprawdzi się w Twojej firmie.