JavaScript is disabled in your browser. Please enable JavaScript to continue.

Nowe ceny Zoho CRM + nowy pakiet

17-06-2013 23:52:53 By Miron Matecki

Zoho wprowadziło dla swojego sztandarowego produktu jakim jest Zoho CRM nowe ceny oraz nowy pakiet Standard Edition. Zmiany te nie dotyczą klientów korzystających z wersji płatnych.

zoho-crmJakie są różnice między starym a nowym cennikiem?  
Nowy cennikStary cennik
  • Free Edition - Bezpłatna dla 3 użytkowników
  • Standard Edition - $12/użytkownik/miesiąc
  • Professional Edition - $20/użytkownik/miesiąc
  • Enterprise Edition - $35/użytkownik/miesiąc
Dodawanie wtyczek jest teraz częścią licencji użytkownika. Więcej informacji szukaj w naszym New Pricing Plans
  • Free Edition - Bezpłatna dla 3 użytkowników
  • Professional Edition - $12/użytkownik/miesiąc
  • Enterprise Edition - $25/użytkownik/miesiąc
Dodawanie wtyczek musi być subskrybowane osobno. Więcej informacji szukaj w naszym Old Pricing Plans
  • Zoho Mail Add-on - $3 /użytkownik/miesiąc
  • Zoho Mobile Edition - $3 /użytkownik/miesiąc
  • Zoho CRM Plug-in for MS Outlook - $3 /użytkownik/miesiąc
  • Zoho CRM Plug-in for MS Office - $3 /użytkownik/miesiąc
  • Zoho PhoneBridge - $6 /użytkownik/miesiąc
  • Zoho CRM Integration with QuickBooks - $25 /org/miesiąc
  Chciałbym uaktualnić starą wersje Professional do Enterprise. Czy mogę mieć starą wersję Enterprise? Tak możesz uaktualnić starą wersję Professional do starej wersji Enterprise ($25/użytkownik/miesiąc) do 31 lipca 2013. Po 31 lipca będziesz mógł jedynie uaktualnić do nowej wersji Enterprise Edition.   Jestem płacącym użytkownikiem. Czy będę automatycznie przeniesiony, lub zmuszony do wyboru nowego pakietu cenowego? Możesz korzystać ze starego pakietu cenowego tak długo ile będziesz chciał. Jeśli uznasz, że nowy cennik jest bardziej konkurencyjny, możesz przejśc na niego w każdej chwili.   Gdybym zaktualizował i obniżył pakiet ze starego Professional do Free Edition, czy mogę ponownie uaktualnić do starej wersji Professional Edition w późniejszym czasie? Tak, jeśli zaktualizujesz w ten sposób i będziesz chciał w późniejszym czasie powrócić do starego Professional to możesz to zrobić ale nie później niż po upływie 15 dni od takiej aktualizacji.   Gdybyś miał jakieś pytania Nasi pracownicy pomogą Ci na nie odpowiedzieć  
Umów się na prezentację lub zadzwoń
Added to cart
- There was an error adding to cart. Please try again.
Quantity updated
- An error occurred. Please try again later.
Deleted from cart
- Can't delete this product from the cart at the moment. Please try again later.