Zoho Cliq

Wysyłając wiadomości w kanałach Cliq, często zdarza się, że ludzie gubią wiadomości wymagające uwagi. Ponadto, gdy próbujesz śledzić ważną wiadomość, członkowie zespołu mogą publikować inne aktualizacje, co może rozpraszać lub utrudniać wyłapanie kontekstu tematu, który chcesz omówić. Dlatego Z...

14-09-2021 09:52:15 - Komentarz(e)
Jak nowe technologie wpływają na rozwój małych biznesów?

Od początku pandemii COVID-19 firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw walczą z paraliżującymi blokadami i trudnościami gospodarczymi. Niektórym udało się podnieść i przetrwać te przeszkody, po części dzięki szybkiemu wykorzystaniu narzędzi cyfrowych. Inne firmy MŚP na całym świec...

13-09-2021 11:41:09 - Komentarz(e)

Wiesz, że handel online jest obecnie podstawowym sposobem dostarczania produktów klientom? A istnieje "dopiero" od 1995 roku. Z biegiem lat rozwinął się w branżę o wartości 4,2 biliona dolarów na całym świecie. Jednak pandemia zmusiła sprzedawców internetowych do wię...

10-09-2021 09:27:13 - Komentarz(e)
5 korzyści zarządzania wydajnością pracowników.

Optymalizacja wydajności pracowników jest dla małej firmy jednym z najlepszych sposobów na jej rozwój. Podczas regularnego audytu pracownik dostaje informacje zwrotną o swojej pracy z podkreśleniem mocnych i słabych stron. Takie regularne opinie wydajności pomagają pracownikom zrozumieć co się ...

10-09-2021 08:54:58 - Komentarz(e)
Jak lepiej zarządzać projektami?


Prawidłowe zarządzanie projektami pozytywnie wpływa na produktywność na poziomie organizacyjnym, a to z kolei pomaga firmom działać sprawniej. Możemy uniknąć opóźnień i zapewnić terminową dostawę pracy z odpowiednim procesem. Jasny i zorganizowany plan toruje również drogę do lepszej współ...

10-09-2021 08:41:29 - Komentarz(e)
3 powody, dla których warto zarządzać przepływem pracy

Czy w pracy Twojego zespołu są takie zadania, które do znużenia się powtarzają i wywołują niechęć  teamu? A na pytanie: czy jest jakiś ochotnik do tego zadania,  zapada głucha cisza? Jeśli takie sytuacje nie są Ci obce, może warto zastanowić się jak takie zadania usprawnić i nadać im atrak...

30-08-2021 10:37:19 - Komentarz(e)
Pierwsze w branży studio projektowe CRM.

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wyglądałby Twój idealny CRM? A może masz już pomysł na to, jak powinien wyglądać i działać ? Teraz masz możliwość jego samodzielnego zaprojektowania. Bo właśnie Zoho wprowadziło na rynek nową usługę w CRM, czyli Zoho Canvas.   To bezkodow...

30-08-2021 09:54:24 - Komentarz(e)
Jak analizować punkty kontaktu z klientem​w Zoho Analytics.

Zrozumienie potrzeb odwiedzających witrynę, nawiązanie z nimi kontaktu i zestawienie ich opinii może pomóc w ocenie jakości doświadczenia użytkownika na temat Twojej marki. Jednak samo zbieranie tych danych nie jest wystarczające. Pomyślna analiza kluczowych punktów kontaktu z klientami je...

01-08-2021 17:55:31 - Komentarz(e)
Odzyskiwanie porzuconych koszyków

Znasz taką sytuację kiedy odwiedzający wchodzi do Twojego sklepu internetowego, postanawia kupić Twój produkt, dodaje go do koszyka, a następnie go porzuca? Może akurat to właśnie Twój problem i szukasz przyczyny? Mogą nią być: wieloetapowa realizacja transakcji, nieelastyczne mechanizmy płatno...

01-08-2021 17:40:19 - Komentarz(e)

Ostatni czas to wzmożony okres przekształcania całej działalności biznesowej w cyfrową. Światowa pandemia przyspieszyła tylko trend przenoszenia większości działań firmowych do świata Internetu. Główną formą współpracy i koordynacji stały się zdalne prezentacje. To najpopularniejszy obecnie for...

28-07-2021 14:48:30 - Komentarz(e)

Prywatność - to słowo klucz na najbliższe lata w świecie technologii cyfrowych. Światowy krajobraz regulacyjny prawdopodobnie stanie się jeszcze bardziej rygorystyczny w najbliższym czasie, jeśli chodzi o prywatność danych klientów. W czerwcu Apple zorganizowało Światową Konferencję Programistów (WW...

28-07-2021 14:46:18 - Komentarz(e)
5 narzędzi do czyszczenia danych w CRM

Jednym z powodów, który wpływa na organizacyjny chaos w firmie to nieaktualne dane. Mieszanka nieważnych, zduplikowanych lub złych danych to dla Ciebie dodatkowe koszty. Tak! Roczny dochód firmy nie jest jedyną rzeczą, która marnuje się z powodu złych danych. Mogą  one również spra...

26-07-2021 10:42:13 - Komentarz(e)
Zoho Analytics 5.0. Sprawdź nowe funkcje.

Z przyjemnością informujemy, że Zoho Analytics wchodzi na wyższy poziom. Wersja 5.0 to nowoczesna, samoobsługowa platforma BI i zaawansowana analityka. Dzięki ponad 60 zaawansowanym nowym funkcjom — takim jak przygotowanie danych, rozszerzona analiza biznesowa i tworzenie historii ...

15-07-2021 18:49:32 - Komentarz(e)

Właśnie miała miejsce premiera nowego produktu od firmy Zoho. Z radością ogłaszamy wprowadzenie na rynek Zoho Contracts profesjonalnego oprogramowania do zarządzania cyklem realizacji umowy (CLM). Wraz z tą premierą  Zoho zrealizowało swój cel, czyli do dost...

12-07-2021 11:26:51 - Komentarz(e)

Każda strategia marketingowa jest skuteczna tylko wtedy, gdy przekaz dociera do właściwych odbiorców we właściwym czasie. Oznacza to wysyłanie wyselekcjonowanych treści do twoich odbiorców, z których każdy znajduje się na różnym etapie cyklu sprzedaży.

Wiesz jak to zrobić przy ograniczonych zaso...

08-07-2021 08:38:08 - Komentarz(e)

Ile godzin pracujesz w tygodniu? Umowne 45 h, a może więcej? Nie jesteś sam, zwłaszcza jeśli pracujesz zdalnie. Ponieważ znalezienie równowagi pomiędzy pracą, a życiem osobistym to jedno z ponadczasowych wyznań. Badanie Harvard Business Review wykazało, że około 94% pracowników spę...

11-06-2021 12:47:24 - Komentarz(e)

Zoho Bigin skończył w maju pierwszy rok.  Wiele małych firm zaufało nowemu narzędziu od Zoho, zmuszając tym samym twórców do jeszcze cięższej pracy nad stworzeniem najbardziej przyjaznego dla kieszeni rozwiązania CRM dla każdego, kto marzy o założeniu firmy. Efektem tych wytęż...

11-06-2021 12:44:08 - Komentarz(e)

Termin zaangażowanie klienta to niezwykle modne i pożądane hasło w dzisiejszym biznesie.  Nic dziwnego bo uchwycenie uwagi i zainteresowanie klienta to klucz do zbudowania relacji i otwarcie drogi do sprzedaży. Zaangażowanie klienta polega na aktywnej interakcji z odbiorcami za p...

31-05-2021 12:55:54 - Komentarz(e)

W dzisiejszych czasach sama jakość produktu czy wartość marki nie stanowią o sukcesie Twojej firmy. Również wsparcie posprzedażowe to nie wszystko. Receptą na stabilną działalność jest wykorzystanie potencjału zaangażowania klienta, na każdym etapie jego kontaktu z Twoją firmą. Buduj pozytywne ...

17-05-2021 16:25:04 - Komentarz(e)

Dla agencji rekrutacyjnej stawianie zadowolenia klienta na pierwszym miejscu zawsze jest najwyższym priorytetem.  Dla organizacji pracownicy to najważniejsze zasoby, a Twoi klienci ufają, że zatrudniasz tych właściwych. Oznacza to, że w cyklu rekrutacyjnym oczekuje się większej przejrzysto...

17-05-2021 13:00:43 - Komentarz(e)

Tagi

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.