Tagi

Sprzedaż usług opartych o kalendarz w Zoho CRM

Wg kontakt

Powiedz jak wygląda Twój kalendarz? Czy umawiasz spotkania z klientami wpisując je w zeszyt? Pokreślone kartki, błędnie zanotowana godzina, przekreślone rezerwacje, bo klient przełożył wizytę, nieczytelnie wprowadzona informacja, bo Twój pracownik nie miał czasu? Jeśli już to przerobiłeś i potrzebuj...

28-04-2020 12:55:11 - Komentarz(e)

Narzędzia do pracy zdalnej

Wg kontakt

Kryzys wywołany Covid-19 zmienił styl pracy wielu firm na całym świecie. Nagle z dnia na dzień musieliśmy nauczyć się jak pracować zdalnie. Wydaje się, że wystarczy jedynie komputer z dostępem do Internetu, aby wszystko szło sprawnie. Jednak w czasach pandemii konkurencja też istnieje i każdy walczy...

27-04-2020 15:22:57 - Komentarz(e)

Porównanie Zoho CRM vs Dynamics CRM

Wg Hubert.kedz777

Microsoft Dynamics CRM (obecnie Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement) wielojęzyczny system do zarządzania relacjami z klientem (ang. Customer Relationship Management, CRM) stworzony przez firmę Microsoft. Oprogramowanie to skupia się głównie na sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta, je...
25-10-2019 16:18:43 - Komentarz(e)

Porównanie Zoho CRM i HubSpotCRM

Wg Hubert.kedz777

HubSpot jest twórcą i sprzedawcą oprogramowania dla marketingu i sprzedaży przychodzącej. Została założona przez Briana Halligana i Dharmesh Shah w 2006 roku. Jej produkty i usługi mają na celu dostarczenie narzędzi do marketingu w mediach społecznościowych , zarządzania treścią , analityki internet...

25-10-2019 15:50:54 - Komentarz(e)

Porównanie funkcji Zoho Workplace, Office 365 i Google Suite

Wg Hubert.kedz777

* Obsługa połączeń 24x7 i czat na żywo | ** Wsparcie telefoniczne dostępne tylko w godzinach pracy | Uwaga: Porównanie wykonane na podstawie informacji dostępnych na stronie internetowej konkurenta i może nie obejmować żadnych późniejszych modyfikacji.

25-10-2019 15:49:19 - Komentarz(e)

Porównanie Zoho CRM vs Salesforce

Wg Hubert.kedz777


Salesforce.com, Inc. to amerykański chmurze producent oprogramowania z siedzibą w San Francisco , w Kalifornii . Chociaż większość przychodów pochodzi z usługi zarządzania relacjami z klientami (CRM), Salesforce sprzedaje również uzupełniający pakiet aplikacji korporacyjnych ukierunkowany na obsługę...
24-10-2019 15:59:06 - Komentarz(e)

Wywiad z Konsultantem Zoho Mironem Mateckim

Wg Miron Matecki

O historii Zoho w Polsce, o prowadzeniu firmy w chmurze i o tym czy informatycy mogą "dogadać się" ze sprzedawcami. Wywiad z szefem firmy i Certyfikowanym Konsultantem Zoho Mironem Mateckim poprowadził p. Maciej Gnyszka twórca Towarzystw Biznesowych w Polsce.

https://www.youtube.com/watch?...
21-06-2019 22:15:49 - Komentarz(e)

ZohoCX Customer Experience - doświadczenie klienta z firmą

Wg Miron Matecki

Nowa wersja CRM Zoho może połączyć ze sobą informacje z różnych działów firmy ale czy narzędzia sztucznej inteligencji będą dobrze odebrane przez Klientów oceniających CRM przez pryzmat funkcji i ceny ? Kolejna odsłona Zoho CRM Plus skupia się na dostarczeniu funkcji badających całe doświadczenie kl...
17-11-2018 22:03:17 - Komentarz(e)

Zarządzanie pocztą e-mail w Zoho CRM

Wg Miron Matecki

Zwiększ wydajność zarządzając pocztą e-mail bezpośrednio w CRM

W pracy sprzedawcy istotna jest znajomość najlepszych sposobów kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aby bardziej zaangażować swoich klientów, stwórz zaawansowane i spersonalizowane treści, łącząc e-maile z kontekstowymi informac...

17-09-2018 19:49:28 - Komentarz(e)

Google AdWords

Wg Miron Matecki

Skoncentruj się na właściwych słowach kluczowych.

Zoho CRM łączy dane o sprzedaży z wydatkami na kampanie Google AdWords, dzięki czemu możesz zorientować się, które słowa kluczowe przyciągają najbardziej dochodowych klientów. Wydawaj swoje pieniądze na odpowiednią reklamę i uzyskaj większy zwrot z i...
25-04-2018 23:25:08 - Komentarz(e)

Kampanie

Wg Miron Matecki

Szybciej rozpocznij swoje kampanie marketingowe.

Niezależnie od tego, czy wystawiasz się na targach, czy organizujesz konferencję dla klientów, będziesz chciał zaplanować szczegóły kampanii z wyprzedzeniem i zorganizować pracę swojego zespołu. Ustaw budżety, przypisz właścicieli do zadań i zmierz su...
25-04-2018 23:25:04 - Komentarz(e)

Automatyzacja marketingu

Wg Miron Matecki

Automatyzacja marketingu

Zoho CRM wspomaga zespół marketingu w prowadzeniu kampanii, kwalifikowaniu potencjalnych klientów i przekazywaniu ich do sprzedaży.Użyj CRM, aby zmobilizować zespoły marketingowe i sprzedażowe. Zdobywaj nowe namiary, przeprowadzaj ukierunkowane kampanie e-mail marke...

25-04-2018 23:25:01 - Komentarz(e)

Skanowanie wizytówek

Wg Miron Matecki

Porzuć stosy wizytówek i zacznij zapisywać kontakty bezpośrednio w telefonie i CRM

Zeskanuj wizytówkę lub kod QR, a odpowiednie pola zostaną automatycznie wypełnione, pozwalając zapisać je jako kontakt w telefonie lub jako namiar / kontakt w Zoho CRM.

Natychmiastowe działania typu follow up

Nie cze...
23-04-2018 15:43:19 - Komentarz(e)

Formularze internetowe

Wg Miron Matecki

Twórz formularze internetowe bez pisania kodu.

Rozpocznij kampanie marketingowe w mgnieniu oka. Korzystając z edytora formularzy internetowych, po prostu przeciągnij i upuść wymagane pola, aby zaprojektować formularz tak, jak chcesz.

 

Przesyłaj informacje o potencjalnych klientach bezpośredn...

20-04-2018 23:19:37 - Komentarz(e)

REST API

Wg Miron Matecki

Twórz aplikacje bez granic.

Bezproblemowo przesyłaj i odbieraj informacje na swoje konto Zoho CRM lub do dowolnej aplikacji rozwijanej przez Twój zespół za pomocą Zoho CRM API. Wyodrębnij dane CRM w formacie JSON, w tym wszelkie błędy za pomocą prostych metod HTTP.

Oczekuj więcej z interfejsem API ...

20-04-2018 23:19:18 - Komentarz(e)

CRM Selection Criteria - Kryteria wyboru CRM

Wg Miron Matecki

Wybór rozwiązania CRM stanowi wielkie wyzwanie dla każdej organizacji. Różnorodność proponowanych rozwiązań i złożoność tego szybko rozwijającego się rynku nie ułatwia firmom wyboru. Poniższy model oceny jest propozycją przejrzystego, możliwego do skontrolowania procesu, który pomoże liderom sprzeda...
17-04-2018 00:00:06 - Komentarz(e)

Reguły przepływu pracy

Wg Miron Matecki

Automatyzuj i zwiększaj produktywność

Pracując w dziale sprzedaży i marketingu, trzeba pamiętać o planowanych do wykonania działaniach.Automatyzacja przepływu pracy Zoho CRM sprawi, że twoi pracownicy będą wykorzystywać czas bardziej produktywnie, gdyż system wykona za nich rutynowe zadania. Uwolnij ...
11-04-2018 20:31:00 - Komentarz(e)

Chat na żywo

Wg Miron Matecki

Zmień odwiedzających witrynę w potencjalnych klientów

Angażuj odwiedzających Twoją stronę za pomocą czatu i zwiększaj konwersję sprzedaży. Ten kanał komunikacji pozwala potencjalnym klientom zadawać pytania i uzyskać porady dotyczące produktów, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom.
Pomagaj od...
11-04-2018 18:02:01 - Komentarz(e)

Social CRM

Wg Miron Matecki

Prostsza sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych w Zoho CRM

Zarządzaj wszystkimi rozmowami społecznościowymi w Google+, Facebooku i na Twitterze za pomocą Zoho CRM. Odpowiadaj w czasie rzeczywistym na posty od potencjalnych klientów. Przejdź od udostępniania treści i prowadzenia rozmów, d...
11-04-2018 16:52:00 - Komentarz(e)

Rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRM

Wg Miron Matecki

Rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRM

Dzwoń do swoich klientów bezpośrednio z CRM, czas, dane o połączeniu oraz nagrania  będą automatycznie zapisane. Poprzez integrację aplikacji do zarządzania połączeniami z Zoho CRM, Twój zespół może mieć historię wszystkich połączeń w CRM.

 

...
11-04-2018 16:34:31 - Komentarz(e)
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.