Bigin nowy CRM

24-08-2020 15:36:21 Wg kontakt

Przedstawiamy BIGIN

Nowy CRM Zoho zaprojektowany dla małych firm!

Z przyjemnością ogłaszamy wprowadzenie Bigin, nowego CRM, który został zaprojektowany na potrzeby małych i mikroprzedsiębiorstw. Bigin pojawia się w ważnym momencie, gdy firmy przechodzą nagłą, wymuszoną transformację cyfrową. Wszystko po to, aby zapewnić firmom ciągłość biznesową. Wierzymy, że ten nowy dodatek umożliwi milionom małych firm przeniesienie działalności do strefy online i poprawi relacji z klientami.

Dlaczego Bigin?

Pomysł zrodził się z obserwacji rynku, na którym znajduje się ponad 600 dostawców CRM. A mimo to większość małych firm wciąż ma problemy z arkuszami kalkulacyjnymi. Co oznacza, że oferowane małym przedsiębiorcom rozwiązania nie są dobrze dopasowane. Firmy tracą czas, na studiowanie arkuszy kalkulacyjnych, zamiast zainwestować w odpowiedni CRM, który zautomatyzuje ich procesy zarządzania informacjami i działaniami klientów. Barierą dla małych firm są ceny CRM. Odpowiedzią na te potrzeby jest Bigin. 

W jaki sposób Bigin pomaga małym firmom?

Bigin jest jedynym CRM na rynku, który oferuje 3 rzeczy, najbardziej potrzebne małym firmom. 

  1.  Łatwość obsługi
  2. Właściwy zestaw funkcji
  3. Niedrogie ceny

Oprogramowanie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze. Nie potrzebujesz dodatkowej wiedzy o funkcjonowaniu CRM, ani narzędzi, aby oprogramowanie uruchomić. W pakiecie otrzymujesz bogaty zestaw funkcji automatyzujących przepływy pracy, wbudowaną telefonię czy różnorodność sposobów dystrybucji. A to wszystko w bardzo konkurencyjnej cenie. Już od niespełna 39 zł miesięcznie.

Jakie są najważniejsze funkcje Bigin?

Wiele możliwości dystrybucji: Funkcja konfigurowalna na różnych etapach. Można prowadzić odrębne operacje dla klientów w CRM. Widok dystrybucji pozwala zobaczyć informacje o klientach w najbardziej interesujący sposób.


Szybka konfiguracja : Wystarczy 30 minut, aby w praktyczny sposób zacząć korzystać z oprogramowania. Nie potrzebujesz samouczków dotyczących produktu lub dodatkowej pomocy technicznej.

 

Wbudowana telefonia : Wykonywanie i odbieranie połączeń zawsze i wszędzie jest możliwe dzięki wbudowanej telefonii Bigina. Otrzymujesz też  wszystkie informacje potrzebne do prowadzenia świadomych połączeń z klientami.


Automatyzacja przepływu pracy : Dzięki tej funkcji znacznie skrócisz czas marnowany na powtarzalne ręczne zadania. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać rutynowe zadanie, utworzyć prosty przepływ pracy w kilka minut i pozwolić Biginowi wykonać całą resztę pracy.


Powiadomienia i analizy w czasie rzeczywistym: Powiadomienia od klientów dostarczane są wewnątrz CRM, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą szybko reagować odpowiednimi działaniami. Zwiększa to szansę na korzystne zamknięcie transakcji. Gotowe pulpity nawigacyjne z wykresami i kluczowymi wskaźnikami wydajności umożliwiają firmom podejmowanie mądrzejszych decyzji opartych na danych.


W pełni mobilny : nie musisz być przy biurku, aby być w kontakcie z klientami. Zarządzaj e-mailami, bądź na bieżąco z dystrybucją i uzyskuj dostęp do kluczowych informacji biznesowych dzięki naszym aplikacjom mobilnym na iOS i Androida.

 

Czy jesteś gotowy na Bigina?

Zapraszamy wszystkie małe firmy do wypróbowania nowego rozwiązania CRM. Zgodnie ze swoją nazwą Bigin to początek nowej, lepszej podróży.

Uzyskaj natychmiastowy dostęp do produktu.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.