Narzędzia do pracy zdalnej

27-04-2020 15:22:57 Wg kontakt

#ZostańWdomu i pracuj. 

Narzędzia, dzięki którym Twój biznes wiele zyska.

Kryzys wywołany Covid-19 zmienił styl pracy wielu firm na całym świecie. Nagle z dnia na dzień musieliśmy nauczyć się jak pracować zdalnie. Wydaje się, że wystarczy jedynie komputer z dostępem do Internetu, aby wszystko szło sprawnie. Jednak w czasach pandemii konkurencja też istnieje i każdy walczy o swoją pozycję. Im firma ma lepsze wsparcie organizacyjne przez odpowiednie systemy, tym bardziej zorganizowana i efektywniejsza jest praca ich pracowników.

Jak pracujemy z Zoho – nasze wskazówki

Jako partner firmy Zoho, pracując na jej produktach, dużo łatwiej było nam przejść na styl pracy zdalnej. Przede wszystkim nasze działania opieramy o Zoho One – jeden produkt do wszystkiego: sprzedaż, programowanie, fakturowanie, komunikacja. Przejście  do pracy zdalnej dobywa się błyskawicznie. Jednak chcemy podzielić się z Wami naszymi wskazówkami i doświadczeniem, które narzędzia z katalogu Zoho są dla nas niezbędne w zdalnej pracy. 

KOMUNIKACJA

 

Komunikacja to pierwsza i kluczowa zmiana w kontaktach biznesowych. Całkowicie zmieniły się nasze relacje z klientami. Brak bezpośredniej interakcji powoduje problem między innymi z prowadzeniem szkoleń czy analiz. Jakie narzędzia ułatwiają nam teraz pracę?

 

Zoho People- pomaga zarządzać harmonogramem, frekwencją, umożliwia współpracę w czasie rzeczywistym. Świetnie sprawdza się przy organizowaniu szkoleń.

Zoho Meeteing – Bardzo dobrze sprawdzające się narzędzie do telekonferencji. Przepustowość jest bezproblemowa, więc narzędzie działa szybko i sprawnie.


Zoho Cliq – ma formę narzędzia prywatnego. To komunikator do rozmów i czatów. Można tworzyć kanały tematyczne, dzięki czemu nic nam nie umknie, a cała komunikacja jest uporządkowana. Szybko odnajdujemy niezbędne dane.

DZIAŁ SPRZEDAŻY

 

Zoho CRM – to  aplikacja do sprzedaży. Na niej opierają się wszystkie działania: fakturowanie, dodawanie produktów, kontrahentów, generowanie raportów, tworzenie prognoz i kampanii. Oczywiście możliwości jest więcej w zależności jakie konkretne działania interesują nas w sprzedaży.


Aplikacja dostępna jest zarówno z poziomu komputera jak i urządzeń mobilnych, co jest bardzo dużym udogodnieniem. Można pracować z każdego miejsca, wprowadzać dane i być na bieżąco.Spotkania face-to-face z Klientami zastąpiliśmy przez Zoho Meeting oraz Cliq.


Ciekawym rozwiązaniem są narzędzia gamification – generują energie w organizacji. Są w systemie sprzedażowym i zarządzania projektami. Dzięki nim można prowadzić konkursy aktywności. Mobilizują i motywują pracowników. Jako szef firmy, masz wtedy pewność, że zaangażowanie Twoich pracowników jest na właściwym poziomie.

DZIAŁ PROJEKTOWY

 

W dziale projektowym korzystamy z większej liczby narzędzi Zoho. Bazową aplikacja jest Zoho Projects. Pozwala na zarządzanie zadaniami, przydzielanie ludzi do zadań, kontrolę godzinową pracy.


Szkolenia wewnętrzne prowadzimy poprzez ShowTime. Może w nich uczestniczyć nieograniczona liczba osób. W tym narzędziu tworzymy interaktywne, szkoleniowe prezentacje. Pozwala na reakcje w czasie rzeczywistym. Także dostępny na urządzeniach mobilnych. Do konferencji wewnątrz zespołu przydatny jest też Cliq


Dokumenty oraz projekty, które tworzymy przechowujemy w Zoho Workdrive. Ma intuicyjny interfejs użytkownika, dostępny także w wersji mobilnej, jak wszystkie aplikacje Zoho. WorkDrive naprawdę uprościło udostępnianie i udzielanie zgody innym członkom zespołu. A związku z pandemią, Zoho dołożyło kilka serwerów, więc wszystko szybko działa. Dane są odpowiednio chronione.


Jeśli potrzeba jest bezpośredniego kontaktu z klientem, niezastąpiony jest Zoho Assist. Pozwala na bezpośrednie połączenie z komputerem Klienta, w celu rozwiązania jego problemu.

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.