Aktualizacja Zoho Projekty: Wielu Administratorów, Mapowanie Zadań i Dokumentów oraz Forów
Arvind 22 lipca 2008
Zaktualizowana aplikacja Zoho Projekty wyposażona została w funkcje opisane poniżej.
Wielu Administratorów: Dotychczas w aplikacji Zoho Projekty funkcjonował tylko jeden administrator. Aktualnie tych administratorów może być wielu. Osobie, która utworzyła konto Zoho Projekty przypisana jest rola super-administratora / właściciela portalu. Osoba ta ma uprawnienia do wyznaczania Administratorów spośród uczestników projektu. Wyznaczeni administratorzy posiadają takie same uprawnienia jak właściciel portalu, z wyjątkiem możliwości ulepszenia/degradacji konta Zoho Projekty oraz zmiany danych karty kredytowej.
Mapowanie Zadań i Dokumentów oraz Zadań i Forów: Oprócz możliwości dodawania do zadań komentarzy (przydatne, aby sprawdzić status zadania itp.), istnieje również możliwość przypisania do zadań dokumentów załadowanych na konto Zoho Projekty oraz utworzonych wątków forum związanych z projektem. Do jednego zadania przypisane może zostać wiele dokumentów/forów a do jednego dokumentu/forum przypisane może być dowolna liczba zadań.
Dodawanie Klientów przez Menadżerów: Uczestnicy projektu, którym przypisana jest rola Menadżera mogą dodawać do zarządzanego przez nich projektu klientów (zewnętrznych). Daje to Menadżerom możliwość sprawowania pełnej kontroli nad projektem (projektami), którymi zarządzają.
Oddzielny link iCal dla Kalendarza Google: Kalendarz Google obsługuje komponent VEVENT , z kolei komponent VTODO obsługuje zadania/listy zadań/kamienie milowe. Aby umożliwić obsługę GCal, aplikacja Zoho Projekty wyposażona została w link GCal. Klikając na niego można pobrać plik w formacie .ics, który może być importowany do iCal / Kalendarza Google.
