Automatyczne uruchamianie procesów biznesowych

Automatyczne uruchamianie procesów biznesowych

23-08-2014 02:45:09 Wg Miron Matecki

Lista

Od specjalisty HR wymagana jest interakcja z wieloma jednostkami organizacji w celu zakończenia procesów biznesowych takich jak proces: "nowy pracownik organizacji". Komunikacja z różnymi jednostkami w związku z realizacją i kontrolą wielu zadań jest bardzo czasochłonna. Zoho Kadry (People) pomaga przezwyciężyć ten problem wprowadzając automatyczne listy powodujące uruchomienie triggera sekwencji zadań związanych ze specyficznymi działaniami takimi jak tworzenie / edycja / zatwierdzanie wniosków w celu zakończenia procesu biznesowego. System pozwala również pracownikom kontrolować postępy dotyczące ich wniosków a menadżerom skupić się na inicjatywach strategicznych.

Kontrola uruchamiania triggera listy – Opcja umożliwiająca inicjowanie listy tworzenia / zatwierdzania na wniosek dla określonego formularza.

Konfiguracja listy – Konfiguracja zadań z opisami stanowiącymi część procesu biznesowego i przypisywanie im właścicieli.

Sekwencje zadań -  Ustalanie sekwencji zadań procesów biznesowych w systemie przeciągnij i upuść.

Powiadamianie właściciela – Wysyłanie do właściciela wiadomości email z powiadomieniem w momencie zakończenia zadania z listy.

Ustawienie limitu czasu trwania – Konfiguracja limitu czasu trwania każdego zadania.

Kontrola postępów – Właściciele mają możliwość kontroli postępów dotyczących ich wniosków. Przeterminowane zadania zaznaczane są na czerwono.

 

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0