Lista
Od specjalisty HR wymagana jest interakcja z wieloma jednostkami organizacji w celu zakończenia procesów biznesowych takich jak proces: "nowy pracownik organizacji". Komunikacja z różnymi jednostkami w związku z realizacją i kontrolą wielu zadań jest bardzo czasochłonna. Zoho Kadry (People) pomaga przezwyciężyć ten problem wprowadzając automatyczne listy powodujące uruchomienie triggera sekwencji zadań związanych ze specyficznymi działaniami takimi jak tworzenie / edycja / zatwierdzanie wniosków w celu zakończenia procesu biznesowego. System pozwala również pracownikom kontrolować postępy dotyczące ich wniosków a menadżerom skupić się na inicjatywach strategicznych.
Kontrola uruchamiania triggera listy – Opcja umożliwiająca inicjowanie listy tworzenia / zatwierdzania na wniosek dla określonego formularza.
Konfiguracja listy – Konfiguracja zadań z opisami stanowiącymi część procesu biznesowego i przypisywanie im właścicieli.
Sekwencje zadań - Ustalanie sekwencji zadań procesów biznesowych w systemie przeciągnij i upuść.
Powiadamianie właściciela – Wysyłanie do właściciela wiadomości email z powiadomieniem w momencie zakończenia zadania z listy.
Ustawienie limitu czasu trwania – Konfiguracja limitu czasu trwania każdego zadania.
Kontrola postępów – Właściciele mają możliwość kontroli postępów dotyczących ich wniosków. Przeterminowane zadania zaznaczane są na czerwono.
